Koripallo.com

ToPo 2007-2008

Vs: ToPo 2007-2008

wimi sanoi:
Minä Uskon Että Topo on mestari.

Minä en usko, että sinä opit ikinä kirjoittamaan suomea.

Onko Allen vielä ToPon ringissä vai onko mies laitettu muualle?

Ohisektori sanoi:
Minä en usko, että sinä opit ikinä kirjoittamaan suomea.

Onko Allen vielä ToPon ringissä vai onko mies laitettu muualle?

Eipä ole, ei. Valitettavasti.

Brownilta hajos polvi tänään 20 sekkaa ennen loppua...

JoKaFan sanoi:
Brownilta hajos polvi tänään 20 sekkaa ennen loppua...

No niinpä tietysti hajosi -- juuri kun joukkue oli alkanut pelata paremmin. Eivät näy ongelmat loppuvan tällä kaudella, mutta toivotaan nyt vielä, että vakavammasta ei ole kyse.

Aika pahasti se linkutti, mutta vaikea sanoa, miten pahasti polvi meni. Jonkinlainen tukisidehän sillä oli siinä jo koko pelin.

Rollins* sanoi:
No niinpä tietysti hajosi -- juuri kun joukkue oli alkanut pelata paremmin. Eivät näy ongelmat loppuvan tällä kaudella, mutta toivotaan nyt vielä, että vakavammasta ei ole kyse.
Sorry vaan Rollaattori, ToPon tämän kauden ongelmat on ihan itte pölytettyjä, jos nyt yhden *vahvistuksen*polvi pettää se ei ainakaan ole kenenkään ulkopuolisen vika.

Joensuun Honka sanoi:
Sorry vaan Rollaattori, ToPon tämän kauden ongelmat on ihan itte pölytettyjä, jos nyt yhden *vahvistuksen* polvi pettää se ei ainakaan ole kenenkään ulkopuolisen vika.

Voi hyvä sylvi. Kyllä tässä itsehillintää koetellaan. Sanoinko minä, että ToPon ongelmat ovat jonkun muun syytä? En. Sanoin, että joukkueen ongelmat eivät tunnu tällä kaudella loppuvan.

Mutta tottahan sinä senkin onnistuit kääntämään polttoaineeksi oudoksuttavaan yksisilmäiseen savottaasi ToPoa vastaan. Mikäs siinä sitten.

Rollins* sanoi:
Voi hyvä sylvi. Kyllä tässä itsehillintää koetellaan. Sanoinko minä, että ToPon ongelmat ovat jonkun muun syytä? En. Sanoin, että joukkueen ongelmat eivät tunnu tällä kaudella loppuvan.
Sano nyt vielä, kun Torpan ainoa fani tunnut olevan, saavatko ne sitä live-seurantaa edes pleijareihin toimimaan, vai luetaanko tulokset seuraavan päivän lehdestä ?

Noh noh, eihän R ole ainoa Topo-fani. Muilla vain ei ole yhteydet kunnossa.

jörö sanoi:
Noh noh, eihän R ole ainoa Topo-fani. Muilla vain ei ole yhteydet kunnossa.

Ja sitäpaitsi täällä Kisahallin siivouskopissa on pimeääkin! Onneksi nyt yhteys taas hetken pelaa, toivottavFEvnvsv9HAUICsc09wx

Joensuun Honka sanoi:
Sano nyt vielä, kun Torpan ainoa fani tunnut olevan, saavatko ne sitä live-seurantaa edes pleijareihin toimimaan, vai luetaanko tulokset seuraavan päivän lehdestä ?

Monenko päivän päästä teille tulee seuraavan päivän lehti??

Aika erikoista, että minun täysin asiallinen huomatukseni "Joensuun Hongan" Brownista käyttämästä rasistisesta nimityksestä poistettiin itse nimityksen ohella.

Ylläpito

Ylläpidon jäsen

Rollins* sanoi:
Aika erikoista, että minun täysin asiallinen huomatukseni "Joensuun Hongan" Brownista käyttämästä rasistisesta nimityksestä poistettiin itse nimityksen ohella.

Vielä erikoisempaa on, ettei sitä löydy poistetuista viesteistä.

Rollins* sanoi:

Otan tästä täyden vastuun.

Ao. kirjoittaja oli poistanut itse käyttämänsä ilmaisun, joten katsoin aiheelliseksi poistaa sen myös vastauksesta ao. viestiin (lainaus). Ja ilman lainausta taas huomautuksen syy jäi epäselväksi, joten siivosin senkin sitten pois. Ja koska tein editoinnin suoraan viestiin, niin se ei ole poistetuissa viesteissä.

Eli huomautuksessa ei sinällään ollut mitään vikaa, mutta se muuttui tarpeettomaksi alkuperäisen kirjoittajan jo oivallettua viestinsä asiattomuus.

Onkos kellään lisätietoa Brownin loukkaantumisesta? Topon otteluraportissa/pleijariennakossa ei miehestä ainakaan mainittu mitään.

Entä missäs kunnossa Pratesi on? Ainakin ilman sauvoja kävellyt jo jonkin aikaa, mutta alkaako olla kohta pelikunnossa? Vai palaakohan ollenkaan tällä kaudella?

Sunnuntaina oli mr.Brown yöelämässä mukana ilman näkyviä oireita, joten eiköhän poika pelaa.

Playeret sanoi:
Sunnuntaina oli mr.Brown yöelämässä mukana ilman näkyviä oireita, joten eiköhän poika pelaa.

Se vain vaatii enemmän roikkua korin alla kuin baaritiskillä.

Airball sanoi:
Se vain vaatii enemmän roikkua korin alla kuin baaritiskillä.
Tottahan tuokin, mutta kuten sanoin, ei näkyviä vammoja ollut. Ja Onnela se tuntuu suosittu paikka olevan.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.