wimi sanoi:Minä Uskon Että Topo on mestari.
Ohisektori sanoi:Minä en usko, että sinä opit ikinä kirjoittamaan suomea.
Onko Allen vielä ToPon ringissä vai onko mies laitettu muualle?
JoKaFan sanoi:Brownilta hajos polvi tänään 20 sekkaa ennen loppua...
Sorry vaan Rollaattori, ToPon tämän kauden ongelmat on ihan itte pölytettyjä, jos nyt yhden *vahvistuksen*polvi pettää se ei ainakaan ole kenenkään ulkopuolisen vika.Rollins* sanoi:No niinpä tietysti hajosi -- juuri kun joukkue oli alkanut pelata paremmin. Eivät näy ongelmat loppuvan tällä kaudella, mutta toivotaan nyt vielä, että vakavammasta ei ole kyse.
Joensuun Honka sanoi:Sorry vaan Rollaattori, ToPon tämän kauden ongelmat on ihan itte pölytettyjä, jos nyt yhden *vahvistuksen* polvi pettää se ei ainakaan ole kenenkään ulkopuolisen vika.
Sano nyt vielä, kun Torpan ainoa fani tunnut olevan, saavatko ne sitä live-seurantaa edes pleijareihin toimimaan, vai luetaanko tulokset seuraavan päivän lehdestä ?Rollins* sanoi:Voi hyvä sylvi. Kyllä tässä itsehillintää koetellaan. Sanoinko minä, että ToPon ongelmat ovat jonkun muun syytä? En. Sanoin, että joukkueen ongelmat eivät tunnu tällä kaudella loppuvan.
jörö sanoi:Noh noh, eihän R ole ainoa Topo-fani. Muilla vain ei ole yhteydet kunnossa.
Joensuun Honka sanoi:Sano nyt vielä, kun Torpan ainoa fani tunnut olevan, saavatko ne sitä live-seurantaa edes pleijareihin toimimaan, vai luetaanko tulokset seuraavan päivän lehdestä ?
Rollins* sanoi:Aika erikoista, että minun täysin asiallinen huomatukseni "Joensuun Hongan" Brownista käyttämästä rasistisesta nimityksestä poistettiin itse nimityksen ohella.
Rollins* sanoi:Aika erikoista, että minun täysin asiallinen huomatukseni "Joensuun Hongan" Brownista käyttämästä rasistisesta nimityksestä poistettiin itse nimityksen ohella.
Playeret sanoi:Sunnuntaina oli mr.Brown yöelämässä mukana ilman näkyviä oireita, joten eiköhän poika pelaa.
Tottahan tuokin, mutta kuten sanoin, ei näkyviä vammoja ollut. Ja Onnela se tuntuu suosittu paikka olevan.Airball sanoi:Se vain vaatii enemmän roikkua korin alla kuin baaritiskillä.