Ei tietääkseni ole ollut yhtään alle 15 vuotiasta tehohoidossa. Mutta mitä aikuiset edellä lapset perässä. Niinhän se EL Capitano näyttää mallia.Aika monella tuntuu Kotin tapaan olevan hukassa rokotusten ydinajatus, mutta minäminäminä-aikakaudella se ei surullisuudesta huolimatta yllätä. Mutta kiitos junioriurheilijoilta teille kaikille rokottattomille, joiden aiheuttaman sairaalakuormituksen vuoksi keväällä jää kolmatta kertaa peräkkäin pelaamatta kaikkein lajien junnujen pudotuspelit.
Nyt mitataan Laakson nyytit. Vaikka saa palata mukaan joukkueen toimintaan, niin kentälle ei toki ole pakko päästää. Toivottavasti Laakso tekee ainoan oikean ratkaisun.Hieno juttu ja pisteet Helsinki Seagullsille asian ainoasta oikeasta ratkaisusta. Kisiksellä nähdään!!
Tuntuu, että Kotin tapauksessa tunteita aiheuttaa, omasta mielestä ihan ansaitustikin, että kaikkien aikojen eniten maajoukkueotteluita pelannut pelaaja onkin Ossi Tiihosen ym. todella sakeiden tyyppien twiiteistä tykkäilevä ja muutenkin syvässä päässä viihtyvä henkilö, jonka suhde todellisuuden onkin melko erikoinen.
Kehtaako Kotti tulla pelaamaan Joensuuhun Joulun jälkeen? Jos on mies ei tuu Ja muutenkin lopettaa uransa.
No tottakai kyseinen kusipää saa pelata, mutta kysymys kuuluikin kehtaako joukkueen kapteenina tulla pelaamaan. Olen varmasti poissa ottelusta jos tämä kyseinen itsetietoinen pelaaja pelaa. Mun tietääkseni ei liigassa oo ketään muita rokottematonta. Vai sulakko muuta tietoa..kerro kuka.
Itse tunnen hyvin ja läheltä kolmekin kotimaista korisliigassa pelaavaa, kaikki tällä hetkellä eri joukkueissa, jotka eivät ole ottaneet ensimmäistäkään koronarokotetta. On siis päivänselvää, että näitä on enemmänkin liigassa.
Kun rokote on edelleen vapaaehtoinen ja jokaisella meistä on oikeus päättää omasta kehostaan, niin toivoisin ettei Kottia aleta boikotoimaan ulos liigasta. Muuten näitä tapauksia alkaa varmasti tulemaan julki useammastakin joukkueesta.
Ja tämä ei siis ole "mutua", vaan nämä kyseiset kolme pelaajaa ovat läheisiä ystäviäni, joiden kanssa olen tekemisissä usein. Itse olen tuplarokotettu ja ehdottomasti rokotteiden kannalla, mutta ymmärrän myös toista puolta.
Ei voi kun ihmetellä mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu? Mitä pahaa Kotti on teille tehnyt?
Ei tietääkseni ole ollut yhtään alle 15 vuotiasta tehohoidossa. Mutta mitä aikuiset edellä lapset perässä. Niinhän se EL Capitano näyttää mallia.