Treen NMKY on kilpailukykyinen joukkue vaikka sm karsintojen toinen kierros oli hyvinkin vaikeahko, mutta lienee mennä sen piikkiin että pojat tottuneet pelaamaan alueellista sarjaa ja vauhti muuttuu huomattavasti. Silti usko on kova, että he tulevat näyttämään tasonsa muutamien otteluiden jälkeen.
Eikös noita korisliigaseurojen junnujoukkueita pudonnut Sykin toimesta kolme, kun 1-kierroksen ottaa huomioon?Miten joku Helsinkiläinen koulujoukkue pudotti kaksi korisliigajoukkuetta?
Niin, mikä mahdollisti näin suuren eron pelien välillä. Sykkihän hävisi lauantaina Kouvoille 12 pistettä. Lähtikö Kouvot ylimielisesti peliin, vai mitä tapahtui? Itse en odottanut Sykin pääsevän sm-sarjaan. Olinko ainoa vai onko tämä suuri yllätys?Miten joku Helsinkiläinen koulujoukkue pudotti kaksi korisliigajoukkuetta?
Kuulostaa dopingilta.Niin, mikä mahdollisti näin suuren eron pelien välillä. Sykkihän hävisi lauantaina Kouvoille 12 pistettä. Lähtikö Kouvot ylimielisesti peliin, vai mitä tapahtui? Itse en odottanut Sykin pääsevän sm-sarjaan. Olinko ainoa vai onko tämä suuri yllätys?
Kuulin et täs pelis kaks kuustoista-vee pelurii vastas 25 + 31 pojol kokonaisuudest. Onnittelut koko tiimille!Niin, mikä mahdollisti näin suuren eron pelien välillä. Sykkihän hävisi lauantaina Kouvoille 12 pistettä. Lähtikö Kouvot ylimielisesti peliin, vai mitä tapahtui? Itse en odottanut Sykin pääsevän sm-sarjaan. Olinko ainoa vai onko tämä suuri yllätys?
Ettet vaan itse ole toinen "kuustoista-vee peluri" jonka ansiota sykin sarjapaikka ? : DKuulin et täs pelis kaks kuustoista-vee pelurii vastas 25 + 31 pojol kokonaisuudest. Onnittelut koko tiimille!
Taas komppaan lentopalloa - siellä ottelun jälkeen syötetään tulos tulospalveluun (hitaasti tai nopeasti) ja lisäksi otetaan kuva pöytäkirjasta, joka liitetään tulospalveluun. Ei tarvitsisi kuulopuheiden perusteella arvella kuka teki ja mitä teki. Vai onkohan se tälle kaudelle katoamassa lentopallostakin kun GDPR vai mikä se nyt onkaan tulee voimaan?
Tuossa esimerkkilinkki viimekaudelta:
- Lentopalloliitto
Esimerkiksi itseäni kiinnostaisi tuo GTA kokoonpano, mutta kun seuralla ei ole nettisivuja, eikä näissä nyt pelatuissa peleissä näy basket.fi sivustolla kuin valmentajan nimi (jos sitäkään), niin aika kuulopuheiden varassa on, jos ei ole paikanpäällä ollut. Ehkä liiton siirtolistasta voi jotain päätellä, mutta aika haastavaa se on sitäkin kautta.
En tosiaan oo. Mut stadist kuiteski.Ettet vaan itse ole toinen "kuustoista-vee peluri" jonka ansiota sykin sarjapaikka ? : D