Jos olen oikein ymmärtänyt, niin totuus piilee jossakin näiden kahden lausahduksen välissä.
USA:n edustusjoukkue näissä kansainvälisissä, valtioiden (ei yliopistojen tms. tahojen) välisissä opiskelijakisoissa muodostuu Clemsonin yliopiston NCAA-joukkueesta jota on vahvistettu muutamalla pelaajalla. Eli virallisesti joukkue on USA, käytännössä Clemson (mutta ei täysin jos siinä on pari "vahvistusta" muista yliopistoista).
Harmillinen tuo lopun sulaminen. Itse seurasin livenä tuloksia ekan jakson ajan. Alussa Suomi oli jatkuvasti sen kymmenen pinnaa perässä ja kolmoset taisi olla jotakin 0/10. Että tokalla jaksolla on selvästi herätty ja saatu peli hanskaan (3 minuuttia ennen johto oli siis ollut 7 pistettä) - vain lopussa romahtaakseen.
Toivotaan, että jalat jaksaa tänään ja huomenna. Jatkopaikka lienee ihan realismia jos nuoret miehet pelaa tasollaan.
Juu, hyvin sanottu Vitalta. Joskus Hannolla on halu kertoa Suomen mediassa totuuksia siitä, miten suuri laji koris oikeasti on. Olen tästä toiminnasta pelkästään iloinen, oli ulosanti sitten mitä hyvänsä. Eipä tainnu monenkaan maan töllössä mörkö laukoa kiekkoa maaliin. Toisaalta Keegon kans samaa mieltä siinä, että matsihan oli Suomi-USA ja sillä hyvä. RBP:llä myös hyviä pointteja aiheeseen.
Laitetaan tähän vielä hokivitsi by Risto Dufva: Ei tarvitse olla hyvä, riittää että on paras paikallaolijoista.
Viimeksi muokattu: