Pelataanko Ura-Vilpas muuten Kupitalla vai? Siis onko se Uran kotisali?
jep (ilmeisesti pari matsia Kaarinassa), mutta tämä siis KupittaallaPelataanko Ura-Vilpas muuten Kupitalla vai? Siis onko se Uran kotisali?
Fiifin seitsemästä syötöstä varmaan puolet oli alley ooopeja Dimelle. Tätä koriraudan yläpuolella operoivaa paria on haastavaa korisliigassa pysäyttää (täytyy pystyä huolehtimaan ettei sitä syöttöä pysty antamaan ja ettei Dime pääse vapaasti lähellekään koria). Varsinkin alun rymistyksessä kaikki muuten myös lähti liikkeelle Fiifin kyvystä haastaa ja iloisesti kehittyneestä kyvystä antaa liikkeelle pantuun puolustukseen ratkaisevia syöttöjä. Melkein oisin veikannut että syöttöjä ois ollut enemmän kuin seitsemän..!Ensimmäinen voitto tuli sitten letkeällä pelillä. Kahdella jenkulalla ilman Skamoa ja Akpasoa. Vastassa KTP neljällä jenkillä, yhdellä Poundsilla, kolmella Lehtorannalla, Nikkarisella ja muutamalla junnulla.
Paperilla ei ollut Uralla juuri saumaa, ainakaan minun mielestäni. Mutta kun Ura oli hyvä ja KTP hyvin heikko, tuli eroksi 26 pinnaa ikään kuin väärän joukkueen eduksi.
Muutaman pelin jälkeen on helppo uskoa Uran kelvolliseen debyyttikauteen sarjassa. Päiväkohtaiset erot ovat toki olleet valtavia kun ajattelee Pyrintö-peliä ja KTP-peliä. Kuitenkin tässä vaiheessa kautta Ura tuntuu juuri niin raikkaalta ja nopealiikkeiseltä uudelta joukkueelta kuin voi toivoa. Peli on tarpeeksi suoraviivaista, hyökkäävät pelaajat lukevat hyvin puolustuksen valintoja, joukkue pystyy pelaamaan sisään ja ottamaan fiksuja heittoja. Levypallovoimaakin löytyy. Jalat ja liike riittää ainakin joitakin joukkueita vastaan.
Hyvin. Kovaa ylös ja korille tai parilla syötöllä vapaa kolkki. Ja kyllähän niitä sitten sateli. Suurin osa vastapalloon ilman häirintää. Tosin KTP oli niin ankea ettei mlttari ole paras mahdollinen.Miten Uran transition hyökkäyspeli toimi KTP:tä vastaan? Ainakin Vilpasta vastaan tässä oli varsinaisia ongelmia, tuntui kuin ei olisi harjoiteltu lainkaan.
John Jordan täydentämään ia
Sopimus varsin erikoista mallia: 1kk + 1kk +loppukausi. Mikäli Jordan samalla tasolla pelaa kuin viime kaudella, on hänestä Uralle todella paljon iloa. Jordan ja Aidoo takakenttä on aika levoton urheilullisuudeltaan.
Siis mitä seurajohto on muka sanonut Twitterissä sellaista, joka laittaa erikoiseen valoon? Avaatko hieman?Mielenkiintoinen veto Uran suunnalla, mutta Salolaisten katkeruutta herraa kohtaan täytyy ihmetellä ihan tosissaan. Ei kai mies ihan ensimmäinen tai ainut paremman diilin perässä lähtenyt jenkki korisliigan historiassa ole. Ultrasin puolelta tätä toki ymmärtää, kuuluu rooliin, mutta seurajohdon twitter huutelut "yhteisymmärryksessä" lähteneen pelaajan asenteesta laittavat organisaatiota erikoiseen valoon.
Omaan silmään näissä Jokisen kommenteissa paistaa läpi vähän erikoisesti katkeruus asioista joita on sovittu olla kommentoimatta vuosi sitten. Olen pitänyt herran tasapainoilua pidättyväisyyden ja osallistumisen välillä arvossa, nyt ammattimaisuus kuitenkin minun silmääni näyttää vähän unohtuneen.Siis mitä seurajohto on muka sanonut Twitterissä sellaista, joka laittaa erikoiseen valoon? Avaatko hieman?
Kappas...Samaa mieltä. Toki mielenkiintoista sekin, jos "kaverilta itseltään" on tosiaan tuollaista kuulunut suusta...Omaan silmään näissä Jokisen kommenteissa paistaa läpi vähän erikoisesti katkeruus asioista joita on sovittu olla kommentoimatta vuosi sitten. Olen pitänyt herran tasapainoilua pidättyväisyyden ja osallistumisen välillä arvossa, nyt ammattimaisuus kuitenkin minun silmääni näyttää vähän unohtuneen.