Koripallo.com

Utah Jazz - Voittamisen dilemma

Viestejä
1 616
Jos näin on niin kaivapa linkit esiin. Itse kun en tällaisia silloin löytänyt. Ei Walden, ei Larsen.
ja linkit
.
.
.
...näin arvelinkin koska se kaikesta tietoinen oleva "joukkueen sisäpiiri" pyörii lähinnä ko. sankarin päässä. Kannattaa suhtautua kriittisesti näihin olemattomiin referensseihin ja kuviteltuihin tarinoihin, ellei niitä sitten ole linkattu mukaan. Rauhoitan itse foorumin hänen osaltaan.

-----
Pelissä tuli seurattua lähnnä sillä silmällä että milloin erinomainen alku romahtaa? 17 minuuttia se kesti, Minny veti siihen jonkun 15-0 runin ja sitten olikin menoa.Siihen asti varsin hyvää tekemistä ja pallon liikettä. Jälleen kolmen neljänneksen jälkeen Jazzilla oli 0 pistettä nopeista vastahyökkäyksistä. Turha erotetella ketään, kaikki olivat tasaisen heikkoja. Ihan hyvin voisin ainakin kuskata Hendricksiä mukana ja tuupata näytille kun peli on karannut.

KATin naama on kyllä vastenmielinen ja NAW pelasi varsin kelvollisen pelin. Gobertkin alkaa näyttää itseltään. Minny saattaa olla ihan tekijä poffeissa.
 
Viestejä
1 616
Huvittaa edelleen Conley (+NAW) siirto. Mitä ideaa tehdä joukkueesta parempi, jonka varausvuorot omistat. Tämä tehtii vielä lähes ilmaiseksi. :D
Mikäs siinä huvittaa? Minny keikkui suurin piirtein noilla sijoilla ennen ja jälkeen treidin Joten ei se draftiin vaikuttanut sitä eikä tätä Eikä olennaisesti vahvistanut viime vuonna. Saamapuolella se Lakersin 1. k vuoro. Inhomasi Keyonte olisi tod näk tullut haaviin ilman tuota kauppaakin.
 
Viestejä
8
Turha erotetella ketään, kaikki olivat tasaisen heikkoja.
Itse nostaisin pelkästään Fontecchion (6/12 kentältä, 16 pistettä, 5 levyä ja 5 syöttöä) sekä Ochain (3/6 kolmoset, 13 pistettä, 6 levyä, 3 syöttöä ja 4 pallonriistoa)

Kummatkin alkaneet näyttämään toisena vuonnaan liigassa ihan hyviä otteita hyökkäyspäässä ja pakissa. Ehkäpä näistä kavereista voisi vielä tulla jotain, vaikka edes tärkeinä roolipelaajina playoff-tason joukkueessa.
 
Viestejä
2 599
"Onko Simone Fontecchio vienyt Markkasen paikan avauksessa?"

John Collins on todella, todella huono. Itsekin kuuluin siihen ryhmään, joka Hawks-Collinsista ajatteli, että miksi varten ne nyt siitä niin kiihkeästi haluaa eroon. Kuitenkin vaikutti ihan pätevältä pelaajalta ja se kolmos% pelastettavissa. Ei puolusta ja hyökkäyspään ratkaisut ovat toistuvasti häviäviä. Peli-ilme on jatkuvasti löysä.

Kessler puolustuspäässä vaikuttanut nyt pari peliä siltä viime kauden parhaalta Kessleriltään. Eiköhän ole takaisin avauksessa jo seuraavassa pelissä.
 
Viestejä
550
Takamiehiä on selvästi ohjeistettu pompottelemaan vähemmän ja syöttelemään enemmän. Viime yön peliä katsoessa näytti siltä, että homma läikkyi yli toiselta reunalta; pallolliset jättivät järjestäen kuljetuksen/haastamisen kesken luonnottomissa kohdissa ja vaarattoman näköisissä tilanteissa, minkä jälkeen ainoaksi vaihtoehdoksi jäi antaa "vuoronvaihto"-syöttö toiselle takamiehelle tai laiturille. Ja sama uusiksi, minkä jälkeen pommi tikittikin jo äänekkäästi.
 
Viestejä
456
Huvittaa edelleen Conley (+NAW) siirto. Mitä ideaa tehdä joukkueesta parempi, jonka varausvuorot omistat. Tämä tehtii vielä lähes ilmaiseksi. :D
Mikäs siinä huvittaa?
... Mulla sama ku Mustakädellä! Minuakin huvittaa. Katkerasti. Ja sylettää, pännii, tympii, korpee ja kismittää. Sekä Utahin koko joukkueen että Markkasen puolesta. Conleysta eroon hankkiutuminen – vähän niinku hinnalla millä hyvänsä – oli bimboin ja dementoitunein treidi, mitä olen joutunut fanittamani NBA-joukkueen osalta todistamaan.

Aivan kuten on vaikea arvostaa sellaista valmentajaa, joka pitää vain itsepintaisestii kiinni omasta pelisuunnitelmasta, eikä yhtään näe mitä kentällä oikeasti tapahtuu, on mahdoton arvostaa Danny Aingea, joka ei yhtään tajunnut tai piitannut siitä, millainen säkä joukkueella oli käynyt Laurin ja Kesslerin kanssa, ja kuinka tärkeä osa Conley oli molempien pelaamiselle ja kehittymiselle. Ainge oli päättänyt romuttaa Jazzin kokonaan draft-pickkejä vastaan, ja piti jääräpäisesti kiinni omasta suunnitelmastaan, oli siinä enää mitään järkeä tai ei.

Lauri pelaa 7. kautta NBA-liigassa, tästä ajasta hän on vain puoli kautta pelannut ihka oikean pelirakentajan, nimenomaan Mike Conleyn, kanssa. Sääli. Sillä kuten Conley totesi; 'Lauri on jokaisen pelinrakentajan unelma'. Tietenkin, Laurihan olisi täydellinen pick'n roll/pop-kone, jos hänelle vain löydetään tähän hommaan sopiva kokenut pelikaveri. Mutta nyt hän jakaa kenttää Clarksonin, Keyonte Georgen, Sextonin ja THT:n kanssa. Jesus! Poor guy!

Conleysta ($24,360,000 kaudessa) luopuminen teki tietenkin tilaa seuran palkkakaton alle, mutta se tila täytettiin sitten pian John Collinsilla ($25,340,000), joka ei raukka saa sen paremmin kuin Markkanenkaan palloa Jordan Clarksonilta (jatkosoppari: $23,487,629) ja THT:lta (jatkosoppari; $11,020,000). Eli vähän vaikea nähdä, missä se iso säästö nyt oli.

NBA on puhdasta bisnestä, ja tämän hetkinen Jazz on huonoa bisnestä. Aingen kasaankokkaama Joukkue pelaa niin toimimatonta koripalloa, että jokaisen siihen osallistuvan pelaajan treidiarvo laskee kuin lehmänhäntä. Sama koskee fanien innostusta. Ja palkintoa tästä kärsimsnäytelmästä – vain jumalauta 82 lähes katsomiskelvotonta matsia myöhemmin – on taas täydellinen sika säkissä.

Ja niistä puheenollen; minuakin pikkasen huolestuttaa Keyonte George. En usko, että KG oli mikään huti; olen varma, että alottelijamaiset virheet vähenevät suhteellisen automaattisesti ja heitto alkaa pudota paremmin, se jotenkin näyttää siltä. Mutta en tiedä, kuinka hyvä paikka nykyinen Jazz on KG:lle kehittyä sellaiseksi pelinrakentajaksi, jota hänestä Jatsissa nyt selvästi toivotaan. Kun esimerkiksi vanhemmat esikuvat joukkueen sisällä ovat ihan alinta tunnettua Ö-luokkaa, molemmissa päissä kenttää. Sitä, että George innostui ottamaan Minnesotaa vastaan 19 heittoa, siis sellaisena iltana, kun heitto ei todellakaan tuntunut kovin hyvin uppoavan, ei sinällään voi pitää minään lupaavana merkkinä.
 
Viestejä
2
ja linkit
.
.
.
...näin arvelinkin koska se kaikesta tietoinen oleva "joukkueen sisäpiiri" pyörii lähinnä ko. sankarin päässä. Kannattaa suhtautua kriittisesti näihin olemattomiin referensseihin ja kuviteltuihin tarinoihin, ellei niitä sitten ole linkattu mukaan. Rauhoitan itse foorumin hänen osaltaan.

-----
Pelissä tuli seurattua lähnnä sillä silmällä että milloin erinomainen alku romahtaa? 17 minuuttia se kesti, Minny veti siihen jonkun 15-0 runin ja sitten olikin menoa.Siihen asti varsin hyvää tekemistä ja pallon liikettä. Jälleen kolmen neljänneksen jälkeen Jazzilla oli 0 pistettä nopeista vastahyökkäyksistä. Turha erotetella ketään, kaikki olivat tasaisen heikkoja. Ihan hyvin voisin ainakin kuskata Hendricksiä mukana ja tuupata näytille kun peli on karannut.

KATin naama on kyllä vastenmielinen ja NAW pelasi varsin kelvollisen pelin. Gobertkin alkaa näyttää itseltään. Minny saattaa olla ihan tekijä poffeissa.
Olen seurannut koripallo.com keskusteluja vuosia ilman tunnuksia ja nyt täytyi rekisteröityä, että pääsee puolustamaan PT/MA:ta. En olisi uskonut, että tässä voi käydä näin. Mutta kuulin itsekin jossain jazz lähetyksen sivulauseessa, oliko Boler, Bailey vai Rowe joka sanoi, että "Markkanen wanted to play...". Eli ei PT/MA tätä ollut itse keksinyt.
 
Viestejä
1 616
Olen seurannut koripallo.com keskusteluja vuosia ilman tunnuksia ja nyt täytyi rekisteröityä, että pääsee puolustamaan PT/MA:ta. En olisi uskonut, että tässä voi käydä näin. Mutta kuulin itsekin jossain jazz lähetyksen sivulauseessa, oliko Boler, Bailey vai Rowe joka sanoi, että "Markkanen wanted to play...". Eli ei PT/MA tätä ollut itse keksinyt.
Joku heitti sivulaiseessa jotain epämääräistä, ehkä? Olen myös katsonut lähetykset läpi enkä muista moista. Olisi Laurille aika epätyypillistä että tämä oikeasti sanoisi jotain joukkueen lääkintähenkilökunnan päätöksen vastaista tyyliin "mutku ne sanoi". Tai että olisi lainkaan uskottavaa että hän nyt "olisi penkitetty" tai ettei "oikeasti olisi voinut loukkaantua". Sen olen tarkistanut että toisin kuin ko sepittäjä sanoo ettei kumpikaan paikallislehtien beat writereista tai esim The Athleticin Tony Jones ole asiasta mitään sanonut silloin pois jäännin aikaan mikä kai lienee se jolloin asiasta olisi voitu jotain sanoa. Jotainhan näiltäkin olisi kuultu jos tällainen juttu oikeasti olisi "sisäpiirin" tiedossa. Tämä ei myöskään ole tai ollut mikään aihe esim Jazzin forumeilla. Seurailen itsekin aika tarkkaan Laurin ja Laurin joukkueen ympärillä tapahtuvaa. Ainoastaan täällä pyörii tämä tarina joka noudattaa tarkkaan vanhaa spinnauskaava jota ko. henkilö viljelee, ja jonka perimmäistä tarkoitusta voi vain arvalla.

Vastaavasti Kessler loukkasi 1. pelissä kyynärpäästä, pelaili 6 peliä kunnes laitettiin lepoon parantamaan vamma ja meno muuttui. Täällä moitittiin että näyttää Laurin meno raskaalle ja kankealle, ei olleenkaan samanlaista kuin vuosi sitten. Totta kai näitä vammoja yritetään pelilla läpi ja kärsiä, ja Laurilla oli joskus niinkin fiksu tavoite kuin pelata kaikki ottelut.

Mutta tosiaan ei ole minulta pois jos porukat lähtee näihin haamuspinneihin mukaan. Sinällään kunnioitettavaa että näet vaivaa puolustaa oikeaksi uskomaasi.
 
Viestejä
4 611
"John Collins signed a 4-5 year, $125,000,000 contract with the Atlanta Hawks on Aug 6, 2021"

Eiköhän tässä ole tämän tapauksen kohdalla tarpeeksi selitystä, tuolla summalla elelee herroiksi ilman turhia puolustukseen panostamisia.
 
Viestejä
4 611
Olen seurannut koripallo.com keskusteluja vuosia ilman tunnuksia ja nyt täytyi rekisteröityä, että pääsee puolustamaan PT/MA:ta. En olisi uskonut, että tässä voi käydä näin. Mutta kuulin itsekin jossain jazz lähetyksen sivulauseessa, oliko Boler, Bailey vai Rowe joka sanoi, että "Markkanen wanted to play...". Eli ei PT/MA tätä ollut itse keksinyt.

Joo ja olisihan ilman PT/MA:tä tämäkin ketju paljon lyhyempi, tietysti (oletettuja) faktoja saa itse kukin laittaa oman mielensä mukaan, ei siinä. Muiden samanmielisten pierujen haistelu ei toisaalta ole sekään suoranaisesti kovinkaan mielenkiintoista luettavaa.

Ja tämä ei kenellekään palstalaiselle henkilökohtaisesti, todellakaan.
 
Viestejä
2
Joku heitti sivulaiseessa jotain epämääräistä, ehkä? Olen myös katsonut lähetykset läpi enkä muista moista. Olisi Laurille aika epätyypillistä että tämä oikeasti sanoisi jotain joukkueen lääkintähenkilökunnan päätöksen vastaista tyyliin "mutku ne sanoi". Tai että olisi lainkaan uskottavaa että hän nyt "olisi penkitetty" tai ettei "oikeasti olisi voinut loukkaantua". Sen olen tarkistanut että toisin kuin ko sepittäjä sanoo ettei kumpikaan paikallislehtien beat writereista tai esim The Athleticin Tony Jones ole asiasta mitään sanonut silloin pois jäännin aikaan mikä kai lienee se jolloin asiasta olisi voitu jotain sanoa. Jotainhan näiltäkin olisi kuultu jos tällainen juttu oikeasti olisi "sisäpiirin" tiedossa. Tämä ei myöskään ole tai ollut mikään aihe esim Jazzin forumeilla. Seurailen itsekin aika tarkkaan Laurin ja Laurin joukkueen ympärillä tapahtuvaa. Ainoastaan täällä pyörii tämä tarina joka noudattaa tarkkaan vanhaa spinnauskaava jota ko. henkilö viljelee, ja jonka perimmäistä tarkoitusta voi vain arvalla.

Vastaavasti Kessler loukkasi 1. pelissä kyynärpäästä, pelaili 6 peliä kunnes laitettiin lepoon parantamaan vamma ja meno muuttui. Täällä moitittiin että näyttää Laurin meno raskaalle ja kankealle, ei olleenkaan samanlaista kuin vuosi sitten. Totta kai näitä vammoja yritetään pelilla läpi ja kärsiä, ja Laurilla oli joskus niinkin fiksu tavoite kuin pelata kaikki ottelut.

Mutta tosiaan ei ole minulta pois jos porukat lähtee näihin haamuspinneihin mukaan. Sinällään kunnioitettavaa että näet vaivaa puolustaa oikeaksi uskomaasi.
Kuten annoin ymmärtää, minulla ei ole mitään halua puolustaa PT/MA missään mielipiteessä. Tässä oli kuitenkin kyse faktasta, ja vaikka en nopealla etsinnällä itsekään lausetta osannut paikantaa, olen satavarma että näin lausuttiin, koska sitä silloin ihmettelin, että olipas mielenkiintoisesti sanottu, koska näissä NBA on tosi tarkka, ettei vääristellä vammoja.
 
Viestejä
12
Laitanpa oman lusikkani soppaan tämän Markkasen asuntolainan suhteen vähemmän aktiivisena kommentoijana, mutta erittäin aktiivisena sivustaseuraajana. Henkilökohtaisesti tykkään kovasti kyseisen käyttäjän kirjoituksista tälle foorumille. Pidän myös viestiensä saamaasta huomiosta. Usein viesteissä on takana ohut, mutta olemassa oleva totuuden siemen. Itse kuulun heihin, jotka ovat saaneet todella paljon irti siitä faktasta, että Suomesta on todella tullut oikeasti vähintään kohtalaisen kovan kaliberin NBA-pelaaja. Muutenkin liigan aktiivisena seuraajana olen katsonut ihan paria kolmea matsia lukuunottamatta kaikki Laurin ottelut NBA:ssa. Aina Markkasen ollessa kentällä seuraaminen keskittyy enemmän tai vähemmän tahattomasti Markkasen henkilökohtaisiin edesottamuksiin, hyvässä ja huonossa. Oletan, että moni muu tällä foorumilla seuraa Markkasta hyvin pitkälti samaan tapaan. Tämä tietysti johtaa siihen, että käsitykseni Markkasen taidoista ja sen hetken pelikunnossa ovat melko ajantasaiset.

Tämän fanitusasenteeni myötä tietysti haluan nähdä Laurin aina vähän kovempana, korkeammin arvostettuna jne. Mutta kyllähän mä nyt paljon korista seuraavana tyyppinä tiedän, että ei se ihan koko maailman korkeimpaan eliittiin koripalloilijana kuulu. Eron tekee ne pienet asiat kentällä, jotka usein mun mielestä on korjattavissa, mutta toki myös havaittavissa. MA tietää saman, mutta nostaa nimenomaan ne heikkoudet esiin, ja tekee sen kyllä tavalleen uskollisesti melko suureleiseen tyyliin. Siihen kun lisätään se, että kaverilla pysyy kynä aika hyvin kädessä, niin lopputuloksena on musta usein aika timanttista settiä. Olkoonkin, että ajoittain kärjistäminen menee lievästi överiksi. Musta se asetelma on herkullinen, että kun itselläni on faniasetelmassa toiveeni ja huoleni Laurin suhteen, ja joku pukee sen huolen sanoiksi ja tuuttaa eetteriin sen helvetin itsevarmaan sävyyn antaen ymmärtää, että ei saatana, ei tämä äijä voi pärjätä tästä syystä. Esimerkkinä tästä ehkä ennen viimekautta esitetty mielipide K. Olynykin paremmuudesta suhteessa Lauriin. Musta se oli kaukaa haettu heitto, mutta kyllä mä silti kelasin ennen kautta ohuesti, että toivottavasti Lauri aloittaa kauden hyvin, ettei ainakaan Olynykille mene minuutteja.

Kaikissa skeneissä on omat Petteri Sihvosensa, ja hyvä niin. Olivatpa Markkasen asuntolainan kommentit miten kieli poskella kirjoitettuja hyvänsä, niin silti ne ovat toistaiseksi mun mielestä arvokas osa tätä keskustelua tällä palstalla. Uskottavuuden lisäämiseksi suosittelisin kuitenkin välillä tunnustamaan hyviäkin asioita Laurin pelissä ja kehityksessä. Anyways, pointti on, että kirjoita tänne tulevaisuudessakin. Jos viestit eivät lähde täysin rallille, niin niiden herättämä keskustelu on hyväksi tälle foorumille. Ja hyvät kirjoittajat: ottakaa kantaa ja kommentoikaa MA:n viesteihin! Niistä seuraavat keskustelut ovat usein tämän palstan parasta antia.
 
Viestejä
2 599
Kärjistäminen ja joskus pieni provosointikin on ihan hyvästä keskustelulle usein. Se vaan tapaa usein mennä täydeksi trollaamiseksi, kun asioita keksitään täysin omasta päästä. Kuten nyt vaikka tämä Markkasen "penkitys". Liikutaan ihan salaliittoteoria-tasoilla. Niihin vastaaminen ei ole muuta kuin trollin ruokkimista, mitä yleensä kannattaa kyllä välttää.
 
Viestejä
446
Mikäs siinä huvittaa? Minny keikkui suurin piirtein noilla sijoilla ennen ja jälkeen treidin Joten ei se draftiin vaikuttanut sitä eikä tätä Eikä olennaisesti vahvistanut viime vuonna. Saamapuolella se Lakersin 1. k vuoro. Inhomasi Keyonte olisi tod näk tullut haaviin ilman tuota kauppaakin.

Minnesota oli sijalla 8. (30-28) ennen siirtoa.Tällä kaudella Conley ja NAW ovat päässeet kunnolla sisään joukkueeseen, niin jälki on sen mukaista (14-4). Conley ja NAW sopivat huomattavasti paremmin joukkueeseen kuin ailahteleva DLo.

Lakersin vuoro on top-4 suojattu ja muutenkin kyseessä on yksi NBA:n suurimmista joukkueista joka pelaa hinnalla millä hyvänsä playoffeissa, niin todennäköisesti sieltä on tulossa myöhäisten vuorojen sekundaa. Muutenkin jos Lakers tankkaa, niin isolla todennäköisyydellä vuoro muuttuu arvottomaksi.

P.S Conley olisi ollut Keynotelle parempi mentori kuin THT, Clarkson ja Sexton. :D

P.S.S Muutenkaan Lauri ei hyödy mitenkään siitä, että Jazzilla on 2027 varausvuoro.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1 616
Mainio taistelu- ja jatkoaikavoitto kun KO, Clarkson ja Lauri "lepäämässä". Portlandilta puuttui Simons, mutta luulisi Brogdon, Ayton, Sharpe, Thybulle-joukkiolla johonkin pystyvän. Viimemainitun osalta näkyy selvästi, miten veteraanimpi hyvä pelaaja, etenkin pakissa, joutuu penkille näissä rebuild-kuvioissa. Aytonkin huonossa jengissä on kuin varjo entisestään, kun ei ole CP3:sta tai edes Bookeria jakamassa namuja.

Mutta Jazziin. Yurtseven oli kyllä ratkaisevan hyvä tässä ja etenkin lopussa. 15 ribaria ja muutenkin pakissa tiukkana ja pitkälti toimillaan sinetöi voiton. "NBAhan kuulumattomalta" Keyontelta jälleen kohtuullinen peli ( menetyksistä pitää vaan päästä eroon). Aika paljon sai kyllä noihin pisteisiin heittää, eikä kolmonenkaan juuri uponnut. Mutta onhan tuo joukkueen hyökkääminen järkevämpää hänen aikanaan kuin vaihtoehtojen toimesta. Toki tuttuja ihmeellisiä pompotusmenetyksiä tuli vähän yhdelle jos toiselle.

Hendrics pääsi nyt minuuteille, ja pakissa lupaavaa tekemistä. Liikkuu ja pysyy hyvin hyökkääjän edessä. Pari komeata blokkia napsi. Kukaan ei aluksi hyökkäyspäässä syöttänyt miehelle, ja niinpä peli oli pitkälti nurkassa seisomista ja kentän levitystä. Varmaan näin oli suunniteltu. Toisella puoliskolla pääsi paremmin vauhtiin ja teki muutaman pisteen. Ei oilenkaan hassumpi varsinainen ensiesiintyminen ( oli vissiin 2 roskaminuuttia avauspelissä). Mielestäni jatkoon ilman muuta. Kessler sai tylyä koulutusta kun peräkkäisissä hyökkäyksissä pääsi komeisiin postereihin, ja Yurtseven sai klousata pelin. Sexton oli loppua lukuunottamatta vauhdissa. Hattu päästä että noin vajaana kaapivat voiton. Kotona on eri meininki kuin vieraissa ja niinkuin joku täällä sanoi kotona saattavat hyvin olla 0.5 tasolla kauden osalta.
 
Viestejä
2 599
Fontecchio on kyllä päässyt yllättämään tässä viime viikot. Pelaa siis erinomaista pakkia illasta toiseen ja tekee kaikki pikkujutut oikein. Aiempi mielikuva oli puhdas kolkkien heittäjä, eikä tällaista roolia pyydetty lainkaan viime kaudella pelaamaan. Eikä myöskään itse noita piirteitä hirveästi pystynyt tuomaan esille.

Yurtseven tosiaan ehdottoman pätevä kakkossentteri. Ja aika paljon halvempi kuin se $24M, minkä Ainge yritti Paul Reedille maksaa.

Sexton oli loistava skoraaja tosiaan. Mutta sitten lopussa se aivan laput silmillä pelaaminen kostautui. Kun sai omassa päässä varsinaisen puoliajan vikassa pallonhallinnassa pallon käsiinsä, samasta millisekunnista eteenpäin ajatteli vain omaa korilleajoa. Ja siellä oli n. koko Jatsin muu jengi vapaana, mutta sinne vaan kaikkien isojen keskelle.

Kiva nähdä Hendricks kentällä. Vielä vaikea sanoa yhtään mitään. Hyökkäyspäässä ei ~mitään roolia, mutta pakissahan tosiaan tuolla atleettisuudella pystyy vaikuttamaan positiivisesti.

Collinsin löysäily pistää vielä enemmän silmään, kun muut yrittivät täysillä.

Mielenkiintoista nähdä, miten peli tästä muuttuu, kun Lauri, Clarkson ja Olynyk palaavat kehiin. Siinä on Hardylla hieman päänvaivaa.
 
Mielenkiintoista nähdä, miten peli tästä muuttuu, kun Lauri, Clarkson ja Olynyk palaavat kehiin. Siinä on Hardylla hieman päänvaivaa.
Niin... joku voisi ajatella, että Jazz tuntuu pärjäävän aivan hyvin ilman em. herroja, varsinkin kun katse on tulevaisuudessa. Erityisesti Markkasen kohdalla tämä on hiukan epämukava päätelmä.

Ei siinä mennyt kuin muutama viikko, kun Keyontekin alkoi ottaa enemmän heittoja kuin joukkueensa "tähti", ja meininki jatkunee samanlaisena.

Nyt jos koskaan Laurin on tehtävä johtopäätökset, kiinnostusta löytyy ympäri liigaa ja se olisi ylivoimaisesti nopein reitti pleijareihin. Tulevaisuuden rooli ja painoarvo Jazzissa sen sijaan vaikuttaa vähintäänkin epäselvältä.

Markkanen tuskin haluaa päätyä samanlaiseen kurimukseen kuin Kevin Love aikanaan pelatessaan isolla palkalla Sextonin "johtamassa" Cavsissa.
 
Viestejä
446
Siis Keyonte pelannut nyt statseilla 34.7% / 31.1% / 78% TS 48.8% -109 ja täällä lyödään käsiä yhteen?

Omaan silmään Keyonte on samanlainen pelaaja kuin Killian Hayes, joka on toki parempi puolustussuuntaan. Muutenkin Keyonte pelaa samanlaisilla statseilla kuin Hayes.

Pyydän ystävällisesti ottamaan silmät käteen, ja seuraamaan esim. Craig Porter Jr. joka olisi parempi lisä Jazziin kuin Keyonte.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös