Numerot eivät kerro kaikkea. OKC olisi tosissaan pelaten päässyt lähelle Mavs.-pelin lukuja. OKC vaihtoi viimeiseen neljännekseen kolmosketjun "kaikki pelaa"-henkisesti kentälle. 14 kaveria pisteille. Pitää antaa vastustajankin skorata ettei tule paha mieli. Keyontekin sai heiton kulkemaan, toki merkityksetön career night.
Kyllä minä Jazzin pelien katsojana niin kateellinen olen OKCsta. 18 syöttöä ensimmäiseen puoliskoon, pallo liikkuu eikä turhaa itsekkyyttä havaitse. Avauksessa on kun vielä kaksi ihan hyvää peliä tekevää hahmoa, joista toinen on suuri korintekouhka itse, niin vapaat kaverit löytyvät varmasti. Jengin keski-ikä hiukka päälle 23, ja nuoria hyviä lupauksia (olisko Bertans vanhin kentällä käyneistä) kuten Jalenit Dub ja Will, Isaian Joe (24), Chet joka on päässyt loistavasti sisään saikkuvuotensa jälkeen ja Cason Wallace, joka näillä näkymin vaikuttaa Hendricsiä paremmalta (olisi ollut Jazzin otettavissa) . Lisäksi vino pino assetteja joilla tehdä liikkeitä. Jos ei tänä niin ensi vuonna ollaan kisassa tosissaan mukana. Presti on tehnyt hyvän duunin.
En malta olla henkuttamatta SGAta joka näyttää tekevän pääosin kaiken oikein. Joku kumma rauha on miehen on toiminnassa, ei juuri tule kiire. Lisäksi pidän kovasti näinä fleksaajien ja ärsyttäjien aikoina miehen naamataulun ilmeettömyydestä etenkin omien tekemisien suhteen. Vaikea nähdä tätä ilkkumassa vastustajalle tai hämmentämässä turhia tai itkemässä jatkuvasti tuomareille. Valittiin muuten Kanadassa vuoden urheilijaksi -23, osasyynä varmaan Kanadan pärjääminen MM-kisoissa.
Jos tämä on sitä "man crushia" en häpeä. Liigan paras.