On näissä peleissä ainakin viihdearvoa ja taistelutakuu. Jazz aloitteli aivan kukav***u?-osastolla pelissä ja ei muuta kuin jatkoajalle. Vähän oli väkinäisen oloista hymy ja helpotus Lebukan ja AD:n kasvoilla, kun Järviset venyi voittoon. Eipä heille voi kyllä paljon ennustaa poffeissa. Nyt vaan toivomaan että Mavsia ja OKC:tä kiinnostelisi playin. Onneksi Lakers pelaa varmaan täpöillä. Kyllä Jazz vielä yhden voiton tässä tullee kairaamaan.
Laurin All-NBA jää kyllä tällä kaudella saavuttamatta.
“I have a lot of work to do this summer,” Samanic said. “I’m gonna ask coach and do whatever they want. Shooting, defense, doesn’t matter... Whatever they say.”
“He was just young and immature and had just moved across the world. We’re very happy that we’ve got him and it’s going to be great to work with him this summer.”
Samanicin kohdalla kyllä käännyn nyt enempi sen alkuperäisen näkemykseni kannalle: kiinnostava pelaaja
Pidän tuota kyllä kaikkein epätodennäköisimpinä vaihtoehtona: siis että Jatsi ei tee yhtikäs mitään.Ensi kauden aloitus: Lauri, Kessler, Agbaji, 2 x rookie (tai ehkä Clarkson).. Penkiltä Gay, Sexton, Dunn, Fontecchio, Samanic, D. Jones, Rookie.. 27 voittoa.
Ylipäänsä luulen että kesällä kyllä kaikenlaista Jatsissakin tapahtuu; vaikka mitään superstaran hankkimista varausnivaskalla ei tapahtuisikaan. Hyviä pelaajia jotka voivat olla osa omaa jengiä tulevaisuudessakin tai sitten käytetään mukana kaupoissa, jos tarpeen on. Keitä ne sitten ovat niin ei mitään arvausta, mutta varmasti joidenkin austinreavesien perässä ollaan.
Olen sitä mieltä, että Jazz ei tule tuhlaamaan varausvuoroja yksittäisiin roolipelaajiin.
Noh, tiedoksi en kuitenkaan väittänytTuon luulen -sanan voisit varmaan korvata sanalla toivon, jos ihan rehellisiä ollaan. Toki se mukavaa olisi, että Utah vahvistuisi merkittävästi heti jo tänä kesänä. Mutta kun monen rebuildin joukkueen rakentelua on katsellut viime aikoina niin hyvin hidasta se rakentelu on ollut... Viime vuoden lottery joukkueista varmasti yli puolet ei tehnyt mitään merkittävää kauppaa tai free agent signausta kesällä.