Ei taida Grace pelata kovin vahvaa peliä katsomosta käsin..Nike sanoi:Luulenpa että Tarmolla käsi tutisee kameroiden läsnäollessa
ja Compo korjaa pisteet Walleryn, Gracen ja Naten vahvan
pelin myötä. Lopputulos Compolle 90-78
Boriz sanoi:Grace vs. Leech. Leech vie Serie-A:n miestä ->Tarmolle
Gilpertti sanoi:Uskokaahan jo että Grace taitaa olla katsomon puolella. Tuskin on lupaa edes penkillä istua.
Taitaa liittyä ulosajoon ToPo -pelistä, mutta olisi kiva tietää, missä tämä olisi virallisesti julki? Luulisi, että pitäisi olla liiton sivuilla, koska tehdään Veikkauksen kanssa yhteistyötä ja tällaiset tiedot kyllä vaikuttaa veikkaamiseen. En ainakaan itse ole spotannut vielä liiton sivuilta tietoa pelikielloista.Gilpertti sanoi:Uskokaahan jo että Grace taitaa olla katsomon puolella. Tuskin on lupaa edes penkillä istua.
Tiedotetta ei ole tullut. Mutta jos pelaaja suljetaan ottelusta suoraan niin luulisi siitä seuraavan pelikielto. No toki voi olla että koripallossa voidaan pistää pieni mylly pystyyn. Tai no jos tarkkoja ollaan niin suomessa tuomarit soheltaa niin paljon että laittavat jamppoja ulos tuollaisista tönimisistä, kun eivät muuten saa pidetty peliä kasassa. Toivotaan että liitossa ollaan oltu unilla ja Grace pelaa. ;DPastori Pete sanoi:Taitaa liittyä ulosajoon ToPo -pelistä, mutta olisi kiva tietää, missä tämä olisi virallisesti julki? Luulisi, että pitäisi olla liiton sivuilla, koska tehdään Veikkauksen kanssa yhteistyötä ja tällaiset tiedot kyllä vaikuttaa veikkaamiseen. En ainakaan itse ole spotannut vielä liiton sivuilta tietoa pelikielloista.
Kyllä hoituu...IKLU-katsomo2 sanoi:Ennakko ja ennakko:
http://www.teamcomponenta.com/ennakko_08/tcnews_componenta_tarmo1.htm
http://www.kvaliitti.fi/online3/tarmo/tarmo.asp?id=24&kat=Uutisia&sid=&sub=&title=8248
PS. Teemu28, kaikki mahdolliset rummut ja torvet ja pillit paikalle
Itse näin kyseisen tilanteen ja ihmettelen, että miten siitä tilanteesta voisi pelikieltoa tulla!! Tengren sentään nosti nyrkit pystyyn, mutta Crace ei!!Pastori Pete sanoi:Taitaa liittyä ulosajoon ToPo -pelistä, mutta olisi kiva tietää, missä tämä olisi virallisesti julki? Luulisi, että pitäisi olla liiton sivuilla, koska tehdään Veikkauksen kanssa yhteistyötä ja tällaiset tiedot kyllä vaikuttaa veikkaamiseen. En ainakaan itse ole spotannut vielä liiton sivuilta tietoa pelikielloista.
Gilpertti sanoi:Uskokaahan jo että Grace taitaa olla katsomon puolella. Tuskin on lupaa edes penkillä istua.
Olen samaa mieltä kuin tuossa ylhäällä, että koska veikkaus on tärkeä yhteistyökumppani, niin jos pelikieltoa olisi tullut, niin se olisi jo julkistettu. Ja koska ei ole julkistettu, niin ei ole tullut. Mitään automaatiota ei ulosajokaan pelikiellon suhteen tuota. Voidaan katsoa, että sulkeminen pelistä oli tarpeeksi kova rangaistus, eikä vaadi jatkotoimia. Näin uskon toimitun tässä tapauksessa.IKLU-katsomo2 sanoi:Yleensä on ulosajosta tullut pelikielto. Ei varmaan ole vielä ehtinyt tieto koris.netiin.
IKLU-katsomo2 sanoi:Yleensä on ulosajosta tullut pelikielto. Ei varmaan ole vielä ehtinyt tieto koris.netiin.
Puskajussi sanoi:Korjatkaa, jos säännöt ovat muuttuneet, mutta muistelisin että ulosajosta seuraa automaattisesti pelikielto kunnes kurinpitolautakunta on käsitellyt asian. Voi tietenkin olla että se on jo tänään päivällä käsitelty ja todettu ettei syytä lisärangaistuksiin ole.
Puskajussi sanoi:Korjatkaa, jos säännöt ovat muuttuneet, mutta muistelisin että ulosajosta seuraa automaattisesti pelikielto kunnes kurinpitolautakunta on käsitellyt asian. Voi tietenkin olla että se on jo tänään päivällä käsitelty ja todettu ettei syytä lisärangaistuksiin ole.
Jatkona edelliseen, lainattuna Korisnetistä:Puskajussi sanoi:Korjatkaa, jos säännöt ovat muuttuneet, mutta muistelisin että ulosajosta seuraa automaattisesti pelikielto kunnes kurinpitolautakunta on käsitellyt asian. Voi tietenkin olla että se on jo tänään päivällä käsitelty ja todettu ettei syytä lisärangaistuksiin ole.