Koripallo.com

UTV Esittää: Componenta-Tarmo: ma 12.11. klo 18.30

Vs: UTV Esittää: Componenta-Tarmo: ma 12.11. klo 18.30

voi juma ei voi pahemmin tähtiraati mokata ja vetää kotiin päin wallery täysi turisti Mc rinnalla ja saa tähden.
Ei ole IS tähdillä mitään virkaa jos niitä noin heitellään.

pppaivaluppo sanoi:
voi juma ei voi pahemmin tähtiraati mokata ja vetää kotiin päin wallery täysi turisti Mc rinnalla ja saa tähden.
Ei ole IS tähdillä mitään virkaa jos niitä noin heitellään.

Aivan törkeää McCarroll´in 24/21 eivät riittäneet edes yhteen tähteen. Taisi raadilla olla laput silmillä ja toimia kuulopuheiden mukaan. Tarmo halusi voittoa selvästi enemmän.

Tähtiraadissa ei yleensä koripalloammattilaisia istu. Se on nähty monta kertaa.

Kyllä vei McCarrol ja Leech Compon Wallerya ja Gracea kuin litran mittaa.
Lisäksi Lars vei Eeroa kuin pässiä narussa, kun vertaa aikalisiä. Tarmo
karkaa ekassa erässä 10 pisteen karkumatkalle eikä aikalisää kuulu ja
kun Compo pääsee pisteen päähän niin Lasse ottaa aikalisän ja laittaa
stopin Compon hurmokselle. Eskolalta hyvä peli, vaikka pari kolkkia
olikin suhteellisen pakotettuja ja upposi ehkä pienellä munkilla.
Tarmolla oli tänään nälkäsempi joukkue ja se halusi voittoa enemmän.
Lisäksi onnistumisia tuli melko laajalla rintamalla. Compon Rogers,
Wallery ja Grace oli suuria pettymyksiä.

Tähtiraati tosiaan vaikuttaa olleen unessa, kun McCarrol ei tähtiä saanut, mutta
luulempa että tähdet on annettu julkaisuun jo puoliajalla. Leech ja Eskola
olivat tuolloin iskussa ja Wallerykin napsi kivasti levareita. Totuus kuitenkin
on että väärinhän se meni kun McCarrol ei tähtiä saanut, mutta eipä ole Karkkila
ainoa paikka missä tähdet menee kotiinpäin...

Kova voitto Tarmolle ja peli kulki tänään oikein mukavasti. Hienoa nähdä että Lassen vaihtoruletti tuotti tulosta ja tänään kyllä ratkaistiin peliä todella laajalla rintamalla. McCarrol oli ilmiömainen ja Leech jatkoi myös hienoja esityksiä. Isot plussat myös Holmelle, Lindille ja Pekkolalle. IS-tähdissä ei taskaan hirveästi järkeä mutta minkäs teet.

Boriz sanoi:
Kova voitto Tarmolle ja peli kulki tänään oikein mukavasti. Hienoa nähdä että Lassen vaihtoruletti tuotti tulosta ja tänään kyllä ratkaistiin peliä todella laajalla rintamalla. McCarrol oli ilmiömainen ja Leech jatkoi myös hienoja esityksiä. Isot plussat myös Holmelle, Lindille ja Pekkolalle. IS-tähdissä ei taskaan hirveästi järkeä mutta minkäs teet.
McCarrol ilmiömäinen? Hyvä hän oli, mutta wallerya vastaan sai Leechiltä valtavasti apua. Irlannin lahja ei vieläkään ollut sitä mitä Compo nyt tarvii. Vaikkakin tuntuu siltä, että kentällä ei ole kuin yksi mies Compon hyökkäyksissä Rogers. Ihme homma, kun harjoittelu tänävuonna on aloitettu aikaisemmin, niin missä on harjoittelun tuloksena tulleet kuviot??? Eikö Nikkarinen todellakaan saan Rogerssia ymmärtämään, että koripallo on joukkuepeli. Tuntuu kyllä ettei Nikkarinen muutenkaan ole mikään kummonen koutsi, mutta tätä mieltä olin jo hänestä kauden ekojen pelien jälkeen. Tuntuu siltä ettei pelaajia enää saada uusia, joten olisiko nyt aika harkita valmennukseen muutoksia. Ei se ainakaan voi enempää sekottaa valmiiksi sekasin olevaa pakkaa. Liesmalan voi hyvin laittaa takas alasarjoihin saamaan lisää kokemusta valmennuksesta. On aivan liian isoissa saappaissa! Toivottavasti saamme kuitenkin vielä kuulla lähiaikoina ainakin yhden pelaajan tulosta Compoon. Tolla rotaatiolla pelataan ensivuonna alempaa sarjaa. Mitä tulee Tarmon peliesitykseen eilen niin se ei todellakaan ollut mikään kummonen, mutta riitti voittoon joukkueesta joka ei todellakaan pelaa tällähetkellä joukkuepeliä!

PEKKO sanoi:
McCarrol ilmiömäinen? Hyvä hän oli, mutta wallerya vastaan sai Leechiltä valtavasti apua. Irlannin lahja ei vieläkään ollut sitä mitä Compo nyt tarvii. Vaikkakin tuntuu siltä, että kentällä ei ole kuin yksi mies Compon hyökkäyksissä Rogers. Ihme homma, kun harjoittelu tänävuonna on aloitettu aikaisemmin, niin missä on harjoittelun tuloksena tulleet kuviot??? Eikö Nikkarinen todellakaan saan Rogerssia ymmärtämään, että koripallo on joukkuepeli. Tuntuu kyllä ettei Nikkarinen muutenkaan ole mikään kummonen koutsi, mutta tätä mieltä olin jo hänestä kauden ekojen pelien jälkeen. Tuntuu siltä ettei pelaajia enää saada uusia, joten olisiko nyt aika harkita valmennukseen muutoksia. Ei se ainakaan voi enempää sekottaa valmiiksi sekasin olevaa pakkaa. Liesmalan voi hyvin laittaa takas alasarjoihin saamaan lisää kokemusta valmennuksesta. On aivan liian isoissa saappaissa! Toivottavasti saamme kuitenkin vielä kuulla lähiaikoina ainakin yhden pelaajan tulosta Compoon. Tolla rotaatiolla pelataan ensivuonna alempaa sarjaa. Mitä tulee Tarmon peliesitykseen eilen niin se ei todellakaan ollut mikään kummonen, mutta riitti voittoon joukkueesta joka ei todellakaan pelaa tällähetkellä joukkuepeliä!
Olen samaa mieltä PEKON kanssa paitsi Nikkarisen valmennuksesta. Pidän Nikkarista hyvänä valmentajana, antaa peliaikaa tasaisesti kaikille pelaajille ja se juuri kehittää pelaajia. Hehkutin tässä jo, että Crace olisi juuri se mitä Compo tarvitsee, mutta nyt on ajatukset muuttunut, Crace ei TODELLAKAAN ole sitä. Voi, että kun se Rogers rakastaa sitä palloa, pitäisikö miehelle hommata ihan oma pallo? Eilen vitutti niin kovin kun katteli matsia ja Rogers tuo joka kerta palloa ylös melkeen 8 sekunttia ja sen jälkeen leipoo vielä 10 sekunttia ja lopuksi kun ei malta luopua pallosta niin ottaa jonkun aivan epätoivoisen ratkaisun. Karkkilan peli pyörii paljon paremmin kun Kyllönen johtaa peliä.

King sanoi:
Olen samaa mieltä PEKON kanssa paitsi Nikkarisen valmennuksesta. Pidän Nikkarista hyvänä valmentajana, antaa peliaikaa tasaisesti kaikille pelaajille ja se juuri kehittää pelaajia. Hehkutin tässä jo, että Crace olisi juuri se mitä Compo tarvitsee, mutta nyt on ajatukset muuttunut, Crace ei TODELLAKAAN ole sitä. Voi, että kun se Rogers rakastaa sitä palloa, pitäisikö miehelle hommata ihan oma pallo? Eilen vitutti niin kovin kun katteli matsia ja Rogers tuo joka kerta palloa ylös melkeen 8 sekunttia ja sen jälkeen leipoo vielä 10 sekunttia ja lopuksi kun ei malta luopua pallosta niin ottaa jonkun aivan epätoivoisen ratkaisun. Karkkilan peli pyörii paljon paremmin kun Kyllönen johtaa peliä.
Vaikea ottaa kantaa siihen millanen koutsi Nikkarinen on ollut ennen Compoon tuloa, mutta miksi mies on valmentanut jotain Rekolaa menneet vuodet, jos mies todella on niin pätevä, kun täällä hehkutetaan. Minusta on aivan sama ketä peluutetaan, jossei kentällä juosta yhtään kuviota. Kyllä se on minusta valmentajan tehtävä laittaa Rogers kuriin ja kertoa, että pallo pitää saada ensiksikin paljon nopeammin ylös ja sen jälkeen pallo pitää laittaa liikkeelle, sillä niitä vapaita heittopaikkoja tulee. En ole käynnyt katsomassa yhtään treenejä, joten en voi sanoa mitä siellä tehdään, mutta alkukauden pelit ovat näyttäneet siltä ettei siellä olla tehty paljoa mitään. En väitä, että valmentaja pitäisi vaihtaa, mutta jollain joukkue on saatava heräämään ja mikä muu vaihtoehto voisi tulla kyseeseen. Uusia pelaajia, mutta mistä? Divarista?

Tarmolla oli selvästi joku pakkomielle näyttää että heilläkin tehdään hienoa juniorityötä, sehän kuuluu perinteisesti Korisliigan TV-peleihin. Kannattaisikohan ensiksi pistää pelaamaan vaikkapa alueellisen II-divarin pelejä kuin Korisliigaa? Hartikainenhan se oli? Tosin ihan hyvinhän hän pelasi (consistent), lukuunottamatta sitä kolmosta jonka olisi voinut jättää jollekkin muulle.

McCarrol ei pelannut mielestäni hyvin, Walleryyn verrattuna. Tilastoja en ole nähnyt.

Kompon peli oli kyllä huono, muuta ei voi sanoa... Kurssi on alas päin ja jyrkästi, "pelaajia" ei varmaankaan enää hankita, ehkä joku divarista voisi olla kyseessä. Kyllähän se vaan niin on, jotta rahat alkavat olla käytettynä pelaajiin. En tiedä millä ihmeellä toi Irlannin poika on jossain Italiassa pelannut, on se vaan NIIN huono. No, mitä sitten on tehtävissä? Nikkarinen pois ja Haksu takaisin, kyllä tietäis Rogerskin reenien jälkeen kuinka palloa tuodaan ylös ja koska se pitää antaa pois. Eipä tainnut tulla montaakaan ajoa/leikkausta/syöttöä/vapareita eilen korin alle. Eskolan hyvä päivä piti hetken aikaa hengissä ja se oli siinä...

Mt. Mutombo sanoi:
Tarmolla oli selvästi joku pakkomielle näyttää että heilläkin tehdään hienoa juniorityötä, sehän kuuluu perinteisesti Korisliigan TV-peleihin. Kannattaisikohan ensiksi pistää pelaamaan vaikkapa alueellisen II-divarin pelejä kuin Korisliigaa? Hartikainenhan se oli? Tosin ihan hyvinhän hän pelasi (consistent), lukuunottamatta sitä kolmosta jonka olisi voinut jättää jollekkin muulle.

McCarrol ei pelannut mielestäni hyvin, Walleryyn verrattuna. Tilastoja en ole nähnyt.
McCarrol 24 pistettä, 21 levypalloa, 2 heiton torjuntaa, 2 syöttöä, 0 menetystä, 3 riistoa ja tehot 41
Wallery 22 pistettä, 11 levypalloa, 2 torjuntaa, 2 syöttöä, 2 menetystä, 2 riistoa ja tehot 28

Wallery ei pelannut huonosti muihin verrattuna, mutta johan tilastot kertovat mitä hän oli McCarrolsiin verrattuna. McCarolsin kolmen viime ppelin levarit ovat huiket ka 18,7.

Hartikainen oli viimekauden B poikien SM sarjan korikunkku ja pelasi samalla valtakunnallista 1 divaria.

Mt. Mutombo sanoi:
Kannattaisikohan ensiksi pistää pelaamaan vaikkapa alueellisen II-divarin pelejä kuin Korisliigaa?

Niin siellähän ne nimenomaan pelaavatkin Räppä nimisessä joukkueessa.

Mt. Mutombo sanoi:

Wallery oli siis eilen parempi vaikka hävisi jokaisella osa-alueella? Mielenkiintoinen logiikka. Vaikka ei katsoisikaan tilastoja niin McCarrol oli varsinkin lopussa kentän kuningas ja nappasi siinä monta tärkeätä levaria ja pusitti tärkeitä pisteitä. Walleryhan teki pisteensä pelin alussa, McCarrol taas lopussa kun peliä ratkaistiin.

Onkohan tuolle Rogersille kerrottu sitä, mitä täällä on jauhettu pidemmän aikaa. Pitää palloa liikaa jne. 2 heitot 5/14, kolmoset 2/6, 5 menetystä (mielestäni niitä oli huomattavasti enemmän), kuitenkin mies oli kentällä yli 38 minuuttia. Eikös miestä voisi pitää penkilläkin, jollei peli suju. Valmentaja Nikkarinen kehui nuorten miesten panosta. Annetaan sitten heille enemmän näyttömahdollisuuksia. Asiasta toiseen Pekkola ei kertaakaan ohi.

6060 sanoi:
Asiasta toiseen Pekkola ei kertaakaan ohi.

Halusi varmaan näyttää etenkin Hakamaalle. Eipä auttanut kotijoukkueen fanien huutelut.

JoKaFan sanoi:
Halusi varmaan näyttää etenkin Hakamaalle. Eipä auttanut kotijoukkueen fanien huutelut.
Nyt voisi Nikkarinen käyttää niitä hyviä suhteitaan, joita kuulin hänellä olevan ennen kauden alkua ja hommaavan joukkueeseen Namikasta Antti Jussi Sipilän. Hänestä huhuttiin muistaakseni viimevuonna, että hän tulisi Karkkilaan, mutta jostain syystä ei sitten tullutkaan. Onko oikeesti niin, että vaikka budjetti on suurempi kuin viimevuonna, niin rahat on jo käytetty?!? Kuka joukkueesta saa noin kovaa palkkaa jenkkien lisäksi? Vanttaja? Vai meneekö rahat johonkin muuhun? Mihin?
Hetikun toisessa joukkueessa oli oikea sentteri, niin Wallerykin palasi ihan rivimieheksi esim levypalloissa vaikka ottikin yli 10 levypalloa pelissä. Häntä vietiin useasti kummassakin päässä kun litran mittaa. Kyllä Wallery oli luokkaa huonompi eilen.

PEKKO sanoi:

Kovin manaat valmentajia. Minusta Nikkarisella on kovin paljon kokemusta ja filosofiaa pelistä, enkä häntä vaihtaisi. Tanni varmasti pystyy kokemuksensa kautta avustamaan Nikkarista, tarjoamalla parannuksia ja uusia ideoita. Liesmalan on hyvä siinä sivussa oppia kokeneemmiltaan, eihän hänellä ole edes saappaita täytettävänä, kun ennen ei ollut kolmosvalmentajaa.

Arvuuttaja??? sanoi:
Kovin manaat valmentajia. Minusta Nikkarisella on kovin paljon kokemusta ja filosofiaa pelistä, enkä häntä vaihtaisi. Tanni varmasti pystyy kokemuksensa kautta avustamaan Nikkarista, tarjoamalla parannuksia ja uusia ideoita. Liesmalan on hyvä siinä sivussa oppia kokeneemmiltaan, eihän hänellä ole edes saappaita täytettävänä, kun ennen ei ollut kolmosvalmentajaa.
No arvostelen yleensä ammattilaista hänen työnäytteittensä perusteella. Jos haluan arvostella kirvesmiestä, niin arvostelen häntä vasta sitten kun olen nähnyt käntensä jäljen. Voi olla, että Nikkarinen on jonkun mielestä hyvä koutsi, mutta minun mielestäni tämän hetken Compossa ei näy hyvän valmentajan jälki. Voi olla että olen väärässä, mutta tämähän on vain minun mielipiteeni. Kysynkin arvuuttaja mihin perustuu sinun mielipiteesi Nikkarisesta?

PEKKO sanoi:
No arvostelen yleensä ammattilaista hänen työnäytteittensä perusteella. Jos haluan arvostella kirvesmiestä, niin arvostelen häntä vasta sitten kun olen nähnyt käntensä jäljen. Voi olla, että Nikkarinen on jonkun mielestä hyvä koutsi, mutta minun mielestäni tämän hetken Compossa ei näy hyvän valmentajan jälki. Voi olla että olen väärässä, mutta tämähän on vain minun mielipiteeni. Kysynkin arvuuttaja mihin perustuu sinun mielipiteesi Nikkarisesta?

Entisiin tekemisiin eli työnäytteisiin. Olen seurannut Nikkarisen uraa aina HNMKY:n ajoista lähtien.

Sinä taas useissa edeltävissäsi viesteissäsi haluat nostaa Tannia enemmän vastuuseen, jopa päävalmenjaksi (minullakin kieltämättä sellainen tunne, että hänen vastuuta voisi lisätä, varmasti ajatukia miten peliä parantaa), mutta mihin perustuu sinun mielipiteesi Tannista. Itse arvostelen yleensä ammattilaista hänen työnäytteittensä perusteella. Jos haluan arvostella kirvesmiestä, niin arvostelen häntä vasta sitten kun olen nähnyt käntensä jäljen. Tannin työnytettä en ole nähny, mutta sinä varmaan tiedät hänen valmennuksistaan Viron pro A:ssa? Itse en Tannin taustoja valmentajana kovinkaan tiedä.

Arvuuttaja??? sanoi:
Entisiin tekemisiin eli työnäytteisiin. Olen seurannut Nikkarisen uraa aina HNMKY:n ajoista lähtien.

Sinä taas useissa edeltävissäsi viesteissäsi haluat nostaa Tannia enemmän vastuuseen, jopa päävalmenjaksi (minullakin kieltämättä sellainen tunne, että hänen vastuuta voisi lisätä, varmasti ajatukia miten peliä parantaa), mutta mihin perustuu sinun mielipiteesi Tannista. Itse arvostelen yleensä ammattilaista hänen työnäytteittensä perusteella. Jos haluan arvostella kirvesmiestä, niin arvostelen häntä vasta sitten kun olen nähnyt käntensä jäljen. Tannin työnytettä en ole nähny, mutta sinä varmaan tiedät hänen valmennuksistaan Viron pro A:ssa? Itse en Tannin taustoja valmentajana kovinkaan tiedä.
Tiedän Tannista paljonkin ja olen nähnyt hänet tositoimissa valmentaja, mutta pärjääkö ja saako hän nostettua Karkkilan pelitasoa, niin sen näkee vasta, kun hän saa lisää vastuuta. Rehellisesti Nikkarisen menneet vuodet Namikassa ei minua hetkauta eikä oikeestaan kiinnostakkaan, koska se mistä täällä nyt keskustellaan on tätäpäivää ja minusta Compon pelissä ei näy tällähetkellä ammattivalmentajan jälki. Itseasiassa tunnen monia jotka ovat olleet Nikkarisen valmennuksessa ja he ihmettelivät jo ennen kauden alkua Nikkarisen valintaa Compon päävalmentajaksi. Kun noin paljon hehkutat kyseistä herraa, niin kerro miten noin pätevä koutsi valmensi monta vuotta jotain kädetöntä Rekolaa. Olisi luullut, että Topo olisi huomannut noin hyvän koutsin menevän hukkaan divarissa.
Kerroppa minulle kun varmasti olet käynnyt katsomassa treenejä, että onko tosiaan niin, että ainoa kuvio mitä siellä harjoitellaan on Rogersin ajo korille, kun muuta kuviota en ole peleissä nähnyt. Onhan se tietysti hyvän valmentajan merkki, kun antaa takamiehen pitää 24sekunnin palloa 23 sekunttia. Ensivuonna kannattaa kasata joukkue niin, että otetaan 7 omaa C-junnua ja Rogers. Säästetään ainakin palkoissa.
Jotta asia ei mene taas pelkäksi väittelyksi, niin kerroppa minulle mitä Nikkarinen on tuonnut joukkueeseen. Onko tämänhetken Compo Nikkarisen kädenjäljen tulosta?

Johan se PEKKOkin heräsi keskusteluun, pari tappiota antaa taas mukavasti aiheen erottaa koko joukkue valmentajia myöten, kun peli on muutamassa ottelussa jo näyttänyt paremmalta? Olen edelleen sitä mieltä, että Karkkilalle varmasti tulee sarjan edetessä muutama tällainen rökäletappio, kuten ToPo- ja LrNMKY-peleissä, mutta sen voisi mielestäni antaa nuorelle joukkueelle anteeksi. Oikeastaan ainoa asia, mistä olen kanssasi muutenkaan samaa mieltä on Rogersin pelaaminen "liikaa omaan pussiin". Toisaalta hän myös on onnistuessaan ratkaissut pari tiukkaa peliä. Silti myös syötön pitäisi olla vaihtoehto.

On hieno asia, että herätät keskustelua, sääli vain että olen kanssasi niin eri linjoilla monesta asiasta. Ihmettelen esimerkiksi sitä, etkö todella näe mitään hyvää Nikkarisen tämänkautisessa toiminnassa? En tiedä millainen mies hän on, mutta olen myös keskustellut hänen valmennuksessaan olleiden pelaajien kanssa ja kommentit ovat usein olleet sellaisia, että miehessä on sekä paljon hyvää, että kyseenalaista. Mielestäni hyvät asiat, joita Nikkarinen on joukkueeseen tuonut kohdistuvat nimen omaa nuorien pelajien esiinmarssiin. Et mielestäni voi odottaa, että nämä divarissa menestyneet pelaajat olisivat välittömästi taistelemassa korisliigassa kärkipään joukkueita vastaan, keskitason ja peräpään joukkueiden kanssa otteet ovat sen sijaan olleet tasaisia ja voittoja on ainakin omasta mielestäni paljon enemmän kuin olisin uskaltanut edes päiväunissani odottaa. Mitä tulee muihin valmentajiin, olisi myös hauska tietää millaisina näet Tannin ja Liesmalan roolit ja miten vertaisit niitä vaikkapa Nykvistin ja Riekkisen rooleihin viimekauden joukkueessa? Et ole kertaakaan maininnut siitä sanallakaan, arvostelet vain että Tannin rooli on liian pieni ja Liesmalan liian suuri. Mitä nämä ilmaisut siis pitävät sisällään?

Itse ihmettelin myös sitä miksi Nikkarinen on monta vuotta valmentanut divarin häntäpään joukkuetta, jos hän kerran on "niin hyvä" valmentaja, mutta hänen vahvuutensahan ovat juuri nuorten kehittämisessä ja millaisena joukkueena sinä pidät Rekolaa ToPon näkökulmasta? Toinen asia, minkä joku täällä mainitsi ovat ilmeisesti työkiireet? Jos Compon tilanne näyttää keväällä todella huonolta ja jokin ryhtiliike on saatava aikaan, miettisin vasta sitten kaikkia vaihtoehtoja. Tällä hetkellä antaisin valmennusjohdolle työrauhan, koska he ovat varmasti tehneet tähän asti hyvää työtä.

Joku muistaakseni mainitsi jo aikasemminkin siitä, että miksi joukkuepeli ei toimi, vaikka koko kesä harjoiteltiin. Joukkueen kasaaminen lienee ollut vielä kesällä kesken ja kaikki pelaajat harjottelivat henkilökohtaista fysiikkaa ja muita omia harjoitteita, kuten jokainen koripalloa joskus kesällä harjoitellut tietää. Joukkuepeliin keskitytään vasta syksymmällä. Tämäkin tietysti on monipiippuinen juttu, varmasti myös joukkuepelin hiominen kesällä auttaisi menestymisessä, mutta se nyt ei kuitenkaan ole mielestäni millään muotoa mahdollista. Jenkit toki olisivat voineet Karkkilaan saapua aiemminkin, mutta eipä sekään ole aina niin helppoa ja halpaa. Ja huomauttaisin myös, että koripallossa joukkuepeli on paljon enemmän kuin pelkkää kuvioiden juoksemista. Mutta se on totta, että myös Rogersin olisi opittava tarvittaessa ja tarvitsematta tekemään muitakin ratkaisuja, kuin oma pusku korille. Seurasin edellisessä TV-ottelussa, niin Kyllönen laittoi pallon liikkeelle joko muuten vain, tai kuvion huudettuaan varmasti keskimäärin noin 8 sekuntia ennen kuin Rogers. Koripallossa 8 sekuntia on pitkä aika! Hän myös huusi paljon useammin jonkun pelin, jos hyökkäys vain seisoi paikallaa. Rogersilla vaihtoehtona kuvion sijaan oli mielestäni liian usein oma ratkaisu. Toki sekin joskus tuottaa tulosta ja saa hänet vaikuttamaan vaarallisemmalta pallon kanssa. Mies pystyy parempaan, toivottavasti tietää itsekin millä keinoin...

Gracessa näen huonon ohella myös paljon hyvää, häntä kannattaa ehkä vielä seurata tovi ennen lopullista päätöstä. Tarmon isot miehet olivat hyviä ja Compon vastaavat aivan poikki. Parempaa voi myös olla vaikea löytää, jos hän alkaa laittaa palloa edes vähän pussiin? En ole asiantuntija, joten en tiedä :)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.