Koripallo.com

Välierä 2025: Seagulls - Vilpas

Kumpi jatkaa finaaliin?

• Äänestäjiä
    41
  • Poll closed .
Nythän kuviot ovat selvinneet, että liettualaista tai venäläistä rahaa ei Gullsseille ole tullut euroa/ruplaakaan!

Mitään ylilyöntejä ei nyt tietenkään kaivata, mutta sellaista hyvää pöhinää kyllä tarvitaan joka ainoaan ottelutapahtumaan lisää. (koko kauden aikana, saatikka playoffseissa)

Ehtisiköhän esim Forza harjoittelemaan jollain kivoilla sanoilla saunalaulun:

Ja sitten tietysti DJ voi laittaa soimaan vähän yleisön herättelymusiikkia:

johon Salohallin 1600 (arvaus) katsojaa yhtyy taputuksilla..

Itse pelistä, niin lyhyeksi jää sarja, jollei saada Reneä kuumennettua/väsytettyä ja heitetään kolmosia sisään vähemmän kuin vastustaja.

Mitään ylilyöntejä ei nyt tietenkään kaivata, mutta sellaista hyvää pöhinää kyllä tarvitaan joka ainoaan ottelutapahtumaan lisää. (koko kauden aikana, saatikka playoffseissa)

Ehtisiköhän esim Forza harjoittelemaan jollain kivoilla sanoilla saunalaulun:

Ja sitten tietysti DJ voi laittaa soimaan vähän yleisön herättelymusiikkia:

johon Salohallin 1600 (arvaus) katsojaa yhtyy taputuksilla..

Itse pelistä, niin lyhyeksi jää sarja, jollei saada Reneä kuumennettua/väsytettyä ja heitetään kolmosia sisään vähemmän kuin vastustaja.

Jos Forza jonkun nerokkaan sanotuksen noihin rytmeihin tekis ni Mikkola ainakin ja Selkee kans varmasti heittäs koko Forza poppoon pihalle. :D

Kalinka taasen jos alkas hallissa soimaan DJ:n toimesta ni saletti Vilpas ottais sakkoa. :D
Mikäli yleisö taputtais tahtia ni halli tyhjennettäs? :D

Clark näyttäisi palaavan kokoonpanoon tänään. Tiedä sitten missä kunnossa nilkka on?

Hyvä kirjoitus. :)
Eikö faneja pitäisi olla riittävästi:
Kesällä 2013 seura sai toimintamallinsa, nimensä ja seuraa pyörittämään perustettiin uusi yhtiö Helsingin Koripalloseura Oy.[2] Uusi seura linjasi toimintansa näin: Helsinki Seagulls on perustettu kaikkien helsinkiläisten korisseurojen yhteiseksi hankkeeksi rakentamaan Helsinkiin pysyvä ratkaisu huippukoripalloilun kehittämiseksi. Seurat; mm. KaPo, MaSu, Muki, NMKY, Pakilan Visa, Pantterit, Rekola, Sykki, ToPo, ToPoLa ja Wartti sekä pohjoisesta naapuripitäjästä lisäksi PuHu ja TikS ovat lähteneet mukaan projektiin kehittämään yhteistä, uutta mallia. Periaatteena on, että seuroille ei tässä mallissa aiheudu taloudellisia rasitteita, vaan siitä vastaa erillinen osakeyhtiö.

Edit.
Vielä linkistä: Seuran historia alkaa vuodesta 2012, jolloin helsinkiläisen huippukoripallon tulevaisuutta pohdittiin Suomen Koripalloliiton ja paikallisten korisaktiivien kanssa.

Wikipedia kyllä tietää?

Jos Forza jonkun nerokkaan sanotuksen noihin rytmeihin tekis ni Mikkola ainakin ja Selkee kans varmasti heittäs koko Forza poppoon pihalle. :D

Kalinka taasen jos alkas hallissa soimaan DJ:n toimesta ni saletti Vilpas ottais sakkoa. :D
Mikäli yleisö taputtais tahtia ni halli tyhjennettäs? :D
Tai vaikka joku haitari virtuoosi soittaa Gullien katsomo-osan välitasanteelle soittaa Kalinkaa ja Katjuskaa..vuorotellen..

Mikäs kolmikko tänään vuorossa..harmaapaitayhteisöstä määrätty kaitsemaan katsomoa..ja tietysti peliäkin..?

Olin juuri tulossa postaamaan samaa.

Töölö ja Tapiola ainoat liigahallit, joissa oman joukkueen kannattamista katsotaan kieroon ja keksitään sääntöjä, joilla vastustajan kannattajat saadaan mahdollisimman hiljaiseksi.
Sehän on näiden kehä kolmosen sisäpuolella asuvien liberaalien tapa. Asioita pitää suvaita, kunhan suvaitaan heidän haluamallaan tavalla. Kyllähän katsomossa tunnetta pitää olla ja MIELESTÄNI asioita pitää näin länsimaisen sananvapauden maassa pystyä ääneen julkisellakin paikalla sanomaan, varsinkin kun ne on jonkun omia MIELIPITEITÄ.... onhan sillä mielensä pahoittajallakin oikeus mielensä pahoittaa ja oikeus valita olla eri mieltä. Mä luulen, että ne jotka katsomossa huudot kuuli, niin suurin osa ei edes ymmärtänyt, mihin huudolla viitattiin, mutta nyt kun asia on tapetille nostettu voi olla näiden hesalaisten "tosifanienkin" tietoisuuteen tullut se seuran todellinen tausta.

Minun mielipiteeni on, että kyllä minunkin mieli pahoittui, koska jonkun mieli pahoittui, jonkun toisen huutamasta omasta “väärästä” mielipiteestä ja, että tuomarinkin mielipide oli se, että tämän huutajan mielipide oli sen verran huono, että peli piti seisauttaa. Kukas minun mieleni pahoittamiseen voisi avun antaa, vai lakattaiskos vaan pahoittamasta turhan päiväsistä asioista sitä mieltä? Kun luulisi maailmassa olevan niitä oikeitakin mielensä pahoittamisen kohteita tällä hetkellä….että josko niistä sitten ihan luvan kanssa mieli pahaksi.

Jos salolaiset seuraavaksi saavat vastustajakseen Katajan (on se sitten loppu- tai pronssiottelussa), chanttaillaanko "Pietarin Katajaa" vai mikä versio on luvassa?

Kuitenkin omistajilla ollut läheinen liikesuhteet Lukoilin kanssa (nykyisin lopetetut; kannattaakin, kun kaikki Lukoilin pomot ovat pudonneet ikkunoista) ja ei ole ollut ongelmia (provikat juoksee!) myydä venäläisille ostajille runsaasti sodassa mahdollisesti käytettävää tavaraa.

Nämä bisnekset vielä huomattavasti tuoreempia kuin liettualaisten venäläisoligarkkien rahojen sijoittaminen.

"Kuule, minulla on sellainen kokemus, että ei pidä provosoitua kun provosoidaan."
-Mauno Koivisto

Kun se pointti juuri onkin, että mitä sitten jos siellä huudettaisiin Pietarin Katajaa.. Tai vaikka susirajaa tai ihan (melkein) mitä vaan.. Siitä ei pidä ottaa suurempaa stressiä ja mieltään pahoittaa. ..Mauno Koivisto.

Vähän niinkuin tuossa Road House pätkässä. (joka nyt sitten tietysti menisi kaiken rajan yli) niin jos joku sanoo äitiäsi hu...aksi niin kuuluuko sinun provosoitua ja antaa sille huutelijalle se täyttymys mitä se haki, tai jos äitisi onkin sellainen, kuuluuko silloinkaan provosoitua jos totuutta se kerta on..

Aa, viikonloppuna kun se oli vielä vakavaa yhteiskunnallista keskustelua, tai jotain, mutta nyt sitten täysin merkityksetöntä :)

ps. Tärkeimmän alle hautautunut: "Raiquan Clark 100%"

1000021841.jpg

;)

Viimeksi muokattu:
Aa, viikonloppuna kun se oli vielä vakavaa yhteiskunnallista keskustelua, tai jotain, mutta nyt sitten täysin merkityksetöntä :)

ps. Tärkeimmän alle hautautunut: "Raiquan Clark 100%"
Pointti on siinä, että millä perusteilla noinkin mietoa kuittailua kielletään. Tolkuttoman lapsellista touhua Mikkolalta ja ketä siellä nyt vaikuttikin taustalla. Se että joku harmistuu siitä, ei ole syy eikä mikään.
En Vilppaan kannattajien huudoista osaa sanoa, mutta oletan että kullekin joukkueelle huudellaan sen mukaan mikä sillä hetkellä on eniten pinnalla tai mieleen tulee.
Moskovan Seagulls oli kuitenkin yllättävänkin hyvin keksitty.

Nyt olis saumaa saada muutama piste korinkin jos/kun Clark palaa kehiin, viimeksi hieman niitäkin tuhlailtiin. Viimeksi myös Rene saatiin nopeasti virheisiin (tuomarit ajan tasallako?}, mutta kauden aikanakin Seagulls on pärjännyt varsin hyvin kun Hopkins ja Timi saavat lisää peliaikaa….
Jos Clark kunnossa, Vili voisi onnistua, muut tasollaan, niin mikä ettei…..

PS. Ei faneilta huono toimitus: vois arvella, että monikaan korista seuraava ei tiedä, mitä tarkoittaa Moskova koripallon yhteydessä….

Nyt olis saumaa saada muutama piste korinkin jos/kun Clark palaa kehiin, viimeksi hieman niitäkin tuhlailtiin. Viimeksi myös Rene saatiin nopeasti virheisiin (tuomarit ajan tasallako?}, mutta kauden aikanakin Seagulls on pärjännyt varsin hyvin kun Hopkins ja Timi saavat lisää peliaikaa….
Jos Clark kunnossa, Vili voisi onnistua, muut tasollaan, niin mikä ettei…..

PS. Ei faneilta huono toimitus: vois arvella, että monikaan korista seuraava ei tiedä, mitä tarkoittaa Moskova koripallon yhteydessä….
Nyt vielä kun tuomarikolmikko sais ne muutamien nimeltä mainitsemattomien turhat käsien levittelyt, yhden huomautuksen jälkeen reilusti palkitsisi tekulla. Niin kylĺä ne loppuisi..

Pakko kai tästä on jotain virkata… Taidan olla aika tyypillinen pääkaupunkiseudun korisfani siinä, että vanhat paikallisseurat herättää paljon enemmän tunnetta kuin Gulls, jonka matseja kuitenkin käy katsomassa - koska pääsarja. (Ja espoolainen en oikein ole.)

Muovisuudesta… Niin, miksei Gulls herätä yhtä voimakasta tunnetta? En ole munkkalainen enkä topolainen, mut aikanaan Topon edesottamukset liigassa ja eurosarjoissa herättivät paljon enemmän tunnetta minussakin kuin Gulls nyt. Toki olin vielä ns. herkemmässä iässäkin. Mut oli meno hallissakin jotenkin intensiivisempää.

Silti, en mä sanoisi, ettei Gullsia kannateta, tai ettei matseissa oo fiilistä. Päinvastoin, itse koen, että porukka tulee juurikin fiilistelemään sinne Kisikseen. Joo, ei se ole palavaa seurarakkautta a la Ultras, mut kyllä siellä tietty vakioporukka on, siis paljon enemmän kuin ne pari lajilegendaa, minkä joku nosti esiin aiemmin. Ja kyllä Kisiksen paikallisyleisössäkin äänenvoimakkuus kasvaa kun panokset kovenee. Hyvistä suorituksista tulee yleisöltä palaute.

Musta on mageeta (!) että Kisiksellä pelataan hyvää korista, ja vaikka tunnelma tulee osittain vieraskannattajilta, niin sehän on osa tätä pääkaupunki vs. maakunnat -viehätystä. Totta kai mä näkisin mielelläni enemmän intohimoa ja vielä isompia matseja. Siksi mä toivon että siihen suuntaan tää menis. Itsekin varmaan useammin oisin paikalla ja fiilistelisin voimallisemmin - ja äänekkäämmin.

Tämän sanottuani… Myös mun mielestä toi tuomarin aikalisä ja yleisön huutelusta huomauttaminen oli outoa. Joo, onhan ”Moskovalla” nyt erilainen klangi kuin aikaisemmin, ja voidaan kysyä, että onko se sittenkään täysin osuva heitto. Jos itse olisin liettualainen, niin saattaisinpa tuosta jopa loukkaantua. Eli se on ehkä kiikun kaakun, mut muuten muoviseksi haukkuminen on lähinnä kannustus näyttää, että täältä pesee. Hyvä meininki. Syökää muovinne. In your face jne.

Mitä tekemistä tällä on woken tai liberaalisuuden kanssa, niin se on toinen juttu. Unkarissa (ja laitakonservatiiveilla muuallakin) ne on haukkumasanoja, joten jos joku kaipaa Orbanin meininkiä Suomeen niin käyttäköön haukkumasanoina.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.