Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitään ylilyöntejä ei nyt tietenkään kaivata, mutta sellaista hyvää pöhinää kyllä tarvitaan joka ainoaan ottelutapahtumaan lisää. (koko kauden aikana, saatikka playoffseissa)
Ehtisiköhän esim Forza harjoittelemaan jollain kivoilla sanoilla saunalaulun:
Ja sitten tietysti DJ voi laittaa soimaan vähän yleisön herättelymusiikkia:
johon Salohallin 1600 (arvaus) katsojaa yhtyy taputuksilla..
Itse pelistä, niin lyhyeksi jää sarja, jollei saada Reneä kuumennettua/väsytettyä ja heitetään kolmosia sisään vähemmän kuin vastustaja.
Eikö faneja pitäisi olla riittävästi:Hyvä kirjoitus.![]()
Aamen.
Aamen.
Tai vaikka joku haitari virtuoosi soittaa Gullien katsomo-osan välitasanteelle soittaa Kalinkaa ja Katjuskaa..vuorotellen..Jos Forza jonkun nerokkaan sanotuksen noihin rytmeihin tekis ni Mikkola ainakin ja Selkee kans varmasti heittäs koko Forza poppoon pihalle.
Kalinka taasen jos alkas hallissa soimaan DJ:n toimesta ni saletti Vilpas ottais sakkoa.
Mikäli yleisö taputtais tahtia ni halli tyhjennettäs?![]()
Sehän on näiden kehä kolmosen sisäpuolella asuvien liberaalien tapa. Asioita pitää suvaita, kunhan suvaitaan heidän haluamallaan tavalla. Kyllähän katsomossa tunnetta pitää olla ja MIELESTÄNI asioita pitää näin länsimaisen sananvapauden maassa pystyä ääneen julkisellakin paikalla sanomaan, varsinkin kun ne on jonkun omia MIELIPITEITÄ.... onhan sillä mielensä pahoittajallakin oikeus mielensä pahoittaa ja oikeus valita olla eri mieltä. Mä luulen, että ne jotka katsomossa huudot kuuli, niin suurin osa ei edes ymmärtänyt, mihin huudolla viitattiin, mutta nyt kun asia on tapetille nostettu voi olla näiden hesalaisten "tosifanienkin" tietoisuuteen tullut se seuran todellinen tausta.Olin juuri tulossa postaamaan samaa.
Töölö ja Tapiola ainoat liigahallit, joissa oman joukkueen kannattamista katsotaan kieroon ja keksitään sääntöjä, joilla vastustajan kannattajat saadaan mahdollisimman hiljaiseksi.
"Kuule, minulla on sellainen kokemus, että ei pidä provosoitua kun provosoidaan."
-Mauno Koivisto
Pointti on siinä, että millä perusteilla noinkin mietoa kuittailua kielletään. Tolkuttoman lapsellista touhua Mikkolalta ja ketä siellä nyt vaikuttikin taustalla. Se että joku harmistuu siitä, ei ole syy eikä mikään.Aa, viikonloppuna kun se oli vielä vakavaa yhteiskunnallista keskustelua, tai jotain, mutta nyt sitten täysin merkityksetöntä
ps. Tärkeimmän alle hautautunut: "Raiquan Clark 100%"
Nyt vielä kun tuomarikolmikko sais ne muutamien nimeltä mainitsemattomien turhat käsien levittelyt, yhden huomautuksen jälkeen reilusti palkitsisi tekulla. Niin kylĺä ne loppuisi..Nyt olis saumaa saada muutama piste korinkin jos/kun Clark palaa kehiin, viimeksi hieman niitäkin tuhlailtiin. Viimeksi myös Rene saatiin nopeasti virheisiin (tuomarit ajan tasallako?}, mutta kauden aikanakin Seagulls on pärjännyt varsin hyvin kun Hopkins ja Timi saavat lisää peliaikaa….
Jos Clark kunnossa, Vili voisi onnistua, muut tasollaan, niin mikä ettei…..
PS. Ei faneilta huono toimitus: vois arvella, että monikaan korista seuraava ei tiedä, mitä tarkoittaa Moskova koripallon yhteydessä….