Ei ihme ettei media, perus penkkiurheilijat ja muut tuularit jaksa tästä kädenlämpöisestä koripallosarjasta innostua, kun kaikki tunne, draama ja muu kiinnostavuus pyritään (lähinnä liiton toimesta) tappamaan samantien pois. Hohhoijaa.
Olen muutaman lantin valmis lyömään vetoa sen puolesta, että liitolla ei ollut mitään osaa eikä arpaa asiassa laajemmin. Tuomarin kutsuminen "liiton virkailijaksi" nyt vähän myös ... Joo, Dettmann ja Mikkola ovat oikein erikseen tilanneet kampaviinerit, jotta voivat perjantaina koko iltapäivän kestävässä palaverissa juonia mikä kaikki kielletään.Mutta että mitään kritiikkiä ei saa ääneen sanoa kytköksistä, vaan liiton virkailijoiden toimesta hiljennetään, niin.... kertoo liiton asenteista ja suuntauksesta paljon.![]()
Jos draamaa halutaan katsomoon, ei kentälle; ajatellaan, että katsomodraamalla sarjasta tehdään kiinnostava niin... väärällä polulla ollaan. Se mitä kentällä tapahtuu, on se mikä ratkaisee.Ei ihme ettei media, perus penkkiurheilijat ja muut tuularit jaksa tästä kädenlämpöisestä koripallosarjasta innostua, kun kaikki tunne, draama ja muu kiinnostavuus pyritään (lähinnä liiton toimesta) tappamaan samantien pois. Hohhoijaa.
Mikkola on koripalloliiton palkkaa nauttiva ammattierotuomari.Olen muutaman lantin valmis lyömään vetoa sen puolesta, että liitolla ei ollut mitään osaa eikä arpaa asiassa laajemmin. Tuomarin kutsuminen "liiton virkailijaksi" nyt vähän myös ... Joo, Dettmann ja Mikkola ovat oikein erikseen tilanneet kampaviinerit, jotta voivat perjantaina koko iltapäivän kestävässä palaverissa juonia mikä kaikki kielletään.
Taitaa se Mikkolan tilipussi Karttua ruplilla kun näin hermostuu.Mikkola on koripalloliiton palkkaa nauttiva ammattierotuomari.
Tällä ei ole mitään tekemistä "woken" kanssa. Taidat käyttää tätä sanaa kaikesta mistä et tykkää? Sun kaltaset idiootit on syy miks nykyinen keskustelukulttuuri on niin polarisoitunutta ja käydään varmaan kohta sisällissotaa.Moskovan Seagulls.
Jos tämän tason huutoja aletaan kitkemään Korisliigassa, nii kyllä ollaan erittäin heikolla tasolla.
#woke
Muistutus kaikille, että mahdollisesti rikollisista ja kunnianloukkauksen kriteerit täyttävistä viesteistä vastaa jokainen kirjoittaja itse.Taitaa se Mikkolan tilipussi Karttua ruplilla kun näin hermostuu.
Tästä samaa mieltä. Nää Venäjäkytköskeskustelut vois käydä enemmän siellä aiheeseen kuuluvassa ketjussa. Yritetään tässä ketjussa keskittyä enemmän itse pellin.Nyt pitäisi keskittyä enemmän peliin ja sen tapahtumiin.Aika näyttää mihin seura menee/ajautuu mitä sitten käy.Esimerkkejä on että voi käydä huonosti.
Tällä ei ole mitään tekemistä "woken" kanssa. Taidat käyttää tätä sanaa kaikesta mistä et tykkää? Sun kaltaset idiootit on syy miks nykyinen keskustelukulttuuri on niin polarisoitunutta ja käydään varmaan kohta sisällissotaa.