Pitää nyt katsoa ensin game2, ensin kovempaa analyysiä sarjasta.
2-0 niin pyrintö loikkaa kohti mestaruutta,
1-1 niin tilanne toinen.
Taistelupari johon peli ratkesi:
Gonza heitot 7-12 16p
Okko 1-12, 3p
Erohan taitaa olla siinä.
Perjantaina uusi päivä uudet kujeet.
No olihan uusi päivä ja uudet kujeet.
Jannet oli kotiläksyt tehny hyvin, Holyn mukaan tulo teki reikäjuustosta betonia pakissa.
Pakki oli sitä missä pyrinnön pelaajat joutui juoksemaan ahtaasti koko 24s ja tekemään väkisin 1vs1 koreja ja toisaalta kun hyökkäyksessa palloa liikutetaan noin niin pyrinnön kaaripelaajilta loppuu pakissa jalat ennemmin tai myöhemmin.
Palotie huuteli koko pelin ajan pyrinnön laajasta penkistä mutta tänään pisteet sieltä 16 vs 17. ja muutamien pyrinnön penkkipelaajien peliaika ja ote valuu alaspäin.
Taistelupari johon peli ratkesi:
Gonza: 3/7 5p, -18 väsyneen ja turhautuneen oloinen
OKKO: pyrintö game1 pelistä takaisin palannut Okko heitteli arvostelijoilleen rivin joka ei jätä epäselväksi ottelun ykköspelaajasta: 11/22 23p plus22, 8levyriä, 4 syöttöä, 1 riisto.
Malcomn alkaa olla huippukunnossa taas: 7/12 17p, 10 levyriä 8 syöttöä !!!
Holyfield toi molempiin päihin tarvittavan haasto ja tasapainoisen vastuksen Skeensille ja paini jatkuu maanantaina...
Osaghae saa keskittyä seuraavaan sarjaan ellei loukkaantumisia tule.
Bojan pyöritti taas kapellimestarin tavoin ja säästelee heittoja myöhäisempiin tarpeisiin
Penkiltä Garrett ja Eero todella hyvä peli
Mitä maanantaina:
-Nyt varmaan siirryttäneen pleijari pistetasoihin, kaksi peliä voitettu yli 90 pisteillä,
maanataina peli voitettaneen 8-alkuisella pisteluvulla.
-Pyrintö tulee peliin taas aktiivisemmin ja ehkä Lewis ei aja seinään niin paljon mutta miten jaksetaan juosta koko peli hyökkäyksessä ja pakissa jos ja kun KB.n pakki pysyy nipussa paremmin kuin Game1.
Muita yllätysmomentteja ei taida löytyä enää ja Thomasin pelikunto sormen osalta arvoitus.
Nyt on todella kovat voittopaineet sitten pyrinnön harteilla, kuka pystyy nostaan tasoaan painetilassa, jää nähtäväksi.
-Karhubasketin yllätysmomentin tarjoaa toivottavasti Jumppa, tällöin yli 10min peliajan myötä pystyy
'nollaamaan' 1,2 tai 3paikan pelaajan tarvittaessa.
Paljon kiinni osuuko joukkueen lataus nyt kohdilleen ja jalka liikkuu pakissa ja pystytään juoksuttamaan pyrinnön pakkia riittävästi, se nähdään riittäkö ryöstöön game3.ssa. Nyt ei tule ainakaan yllätyksenä enää millä kovuudella peliin täytyy lähteä. Toisaalta joukkue pääsee selvästi pienemmässä painetilassa Game3. Tästä on lähihistoriasta kokemusta miten Game3 peliin valmistaudutaan..
Nyt vähän happea kentällä ja katsomossa ja maanantaina jatketaan...