NiirasenMullet sanoi:Liekö aika kullannut muistot, mutta kyllä näytti hienolta. Mutta onkos suomalainen koripallo mennyt eteen- vai taaksepäin? Omasta mielestä tuntuu jonkinlainen taantuma olevan. Toijalan ja Klingan heittovoima oli jotain mitä nykyään ei nähdä. Vai miten on?
raappa sanoi:Esim Toijalan koko uran kolmosprosentti runkosarjassa 44,1% ja pudotuspeleissä 43,7%. Tolla runkosarjaprosentilla olisi päässyt tällä kaudella sijalle 4 kolmosprosenteissa. Valitettavasti Klingan vastaavia prosentteja en nopsaan löytänyt... No tämä tälleen vertailuna vaan.
Nanna sanoi:On muuten Kisiksessä porukkaa huomenna, jos Lippupisteen lipputilanne pitää paikkansa; yhtään istumapaikkalippua enää myynnissä.
Paljonko Kouvojen faneja menossa?
Vai olisiko kuitenkin niin, että ennakkolippuja ei enää myydä? Eiköhän huomenna saa ovelta...Nanna sanoi:On muuten Kisiksessä porukkaa huomenna, jos Lippupisteen lipputilanne pitää paikkansa; yhtään istumapaikkalippua enää myynnissä.
Paljonko Kouvojen faneja menossa?
Lautapallo sanoi:Mulla on semmoinen mielikuva, että Klinga ei välttämättä vetänyt kolmosia aina niin kovalla prosentilla. Jonain kausina prosentit olivat alle kolmenkymmenenkin?
NiirasenMullet sanoi:Hey Boys 'n' Girls!
Tänäänkin Radio Trombit tarjoaa ottelun ToPo-Kouvot suorana selostustuksena. Pääkaupunkiseudulla taajuus on 107,2 Mhz, ja nettiradio löytyy osoitteesta www.trombit.net. Sivuilta löytyy myös otteluennakko!
Tervetuloa kuuntelemaan!
Trombit
HEO Mediapaja
tripi sanoi:Kyllä ToPon matsiin myydään vielä ennakkolippuja, eilen illalla oli pakko ostaa muutama, kun sitä niin säikähti että olis jo katsomot täynnä
Ja perjantaina sitten kannustamaan kouvolaan!
Tiedättekö, miten ton nettiradion saa toimimaan? Mä en ainakaan löydä linkkiä siihen.NiirasenMullet sanoi:Hey Boys 'n' Girls!
Tänäänkin Radio Trombit tarjoaa ottelun ToPo-Kouvot suorana selostustuksena. Pääkaupunkiseudulla taajuus on 107,2 Mhz, ja nettiradio löytyy osoitteesta www.trombit.net. Sivuilta löytyy myös otteluennakko!
Tervetuloa kuuntelemaan!
Trombit
HEO Mediapaja
sipulisoppa sanoi:Tiedättekö, miten ton nettiradion saa toimimaan? Mä en ainakaan löydä linkkiä siihen.