Waldemar sanoi:Hieno matsi, oikea joukkue voitti Currysta ,minä olin näkevinäni, että nilkka meni? Jos ei pelaa Tampereella,niin todella huonolta näyttää. KTP taisteli ja ansaitsi voittonsa. Heinonen ja Matinen vireessä hyvää lupaa jatkoa ajatellen, jos Curry kuntoutuu. Curry kuntoon ja ryöstöretkelle Tampereelle.
Jääkenttien Gaselli sanoi:Vähän pistää ihmetyttämään välillä, kun Pyrinnön pelissä tapahtuu ihmeellisiä asioita eikä valmennus tunnu reagoivan mitenkään.
syöttöonriski sanoi:Pelaa Treella, Sami sanoi fyssarin sanoneen näin
Curryn kausi paketissa-otsikko olisi jättänyt suuren osan Kotkalaisia lähtemästä Tampereelle, valitettavastihero sanoi:Voi pojat tätä taktikointia.....kun Samin pitää oikein toitottaa että Curry pelaa.Eikö nyt Samin ja KTP:n pitäisi pitää pakkaa suljettuna ja laittaa mediaan infoa että Curryn kausi ohi jne........mies lämmittelee pukuhuoneessa ja sieltä suoraan avaukseen.Voisi ainakin vähän vaikuttaa Pyrinnön pelaajien asenteeseen ja alitajuntaan mitä ei voi hallita sillä onhan Curry niin tärkeä lenkki joukkueelle.??????
hero sanoi:Voi pojat tätä taktikointia.....kun Samin pitää oikein toitottaa että Curry pelaa.Eikö nyt Samin ja KTP:n pitäisi pitää pakkaa suljettuna ja laittaa mediaan infoa että Curryn kausi ohi jne........mies lämmittelee pukuhuoneessa ja sieltä suoraan avaukseen.Voisi ainakin vähän vaikuttaa Pyrinnön pelaajien asenteeseen ja alitajuntaan mitä ei voi hallita sillä onhan Curry niin tärkeä lenkki joukkueelle.??????
En olisi voinut sanoa paremmin.syöttöonriski sanoi:Onneksi tässä välierässä pelataan Koripalloa.
syöttöonriski sanoi:Onneksi tässä välierässä pelataan Koripalloa.
JoKaFan sanoi:Tässä parissa pelataan ns. Korisliiga-koripalloa ja toisessa ns. Euroliiga-koripalloa. Jälkimmäisestä vielä sen verran, että kun puolustus toimii ja matchupit natsaa, niin ei se aina niin kaunista ole eikä pidäkään tässä vaiheessa olla.
Nyt pojat pomppas molemmilla. Kumpikaan näistä taistoista ei ole Euroliigakoripalloa. Ei sitten lähelläkään.Martti Mielikäinen sanoi:Minun silmään tämä on ollut nimenomaan parempaa koripalloa, sama se minkä tittelin sille pelityylille antaa. Ja jos tuo on euroliiga-koripalloa niin sitten euroliiga on ihan niin roskaa kuin olen ennestään jo mieltänytkin.