Koripallo.com

Välierät: Pyrintö vs KTP-Basket

Kumpi lähtee finaaleihin?

• Pyrintö

Ääniä: 32 61,5%
  • KTP

Ääniä: 20 38,5%

• Äänestäjiä
    52
Vs: Välierät: Pyrintö vs KTP-Basket

Kova sarja tämä, en olisi uskonut että voitto tulee kun curry jäi kokonaan pois. Toivottavasti ei pahasti loukkaantunut !

Ja la tampereella, game 5 !!!

Hieno matsi, oikea joukkue voitti ;) Currysta ,minä olin näkevinäni, että nilkka meni? Jos ei pelaa Tampereella,niin todella huonolta näyttää. KTP taisteli ja ansaitsi voittonsa. Heinonen ja Matinen vireessä hyvää lupaa jatkoa ajatellen, jos Curry kuntoutuu. Curry kuntoon ja ryöstöretkelle Tampereelle.

Waldemar sanoi:
Hieno matsi, oikea joukkue voitti ;) Currysta ,minä olin näkevinäni, että nilkka meni? Jos ei pelaa Tampereella,niin todella huonolta näyttää. KTP taisteli ja ansaitsi voittonsa. Heinonen ja Matinen vireessä hyvää lupaa jatkoa ajatellen, jos Curry kuntoutuu. Curry kuntoon ja ryöstöretkelle Tampereelle.

Pelaa Treella, Sami sanoi fyssarin sanoneen näin

Hieno suoritus KTP:ltä. Hattua täytyy nostaa jätkille. Usuuvat komiasti kaaren takaa. Ei Karhu kyllä huonolle joukkueelle hävinny ;)

Onnittelut Kotkaan! Hienosti on löytynyt tällä kertaa muita vastuunkantajia kuin Curry!

Huhheijaa mikä ottelu! Ktp osoitti todellista taistelijan sydäntä tänään karkkarin hornankattilassa!
Nyt kaikki paineet on pyrinnöllä, vaikka ratkaiseva peli Tampereella pelataankin. Pidän jopa ktp:tä ennakkosuosikkina oli curry mukana tai ei!

xj

Kyllähän tämäniltainen peli hiveli KTP:n pelaajien itseluottamusta. Hyvä lähteä Tampereelle onnistumiset tuoreessa muistissa. Curry korvattiin tänään hienosti Ayersin toimesta lopussa. Joonakselle vielä pikkasen liian kova paikka, mutta saa koko ajan hyvää kokemusta.

Haloo kuuleeko Tampere ja pyynikin palloiluhalli??? Ihan vaan tiedoksi kaikille että ktp tulee lauantaina ja menee vinaaliin että heilahtaa! Tiedotus ei vielä päättynyt: Tänä keväänä 2014 kotkan torilla nostellaan pantteripatsasta 20 vuoden tauon jälkeen, olen siinttä ihan varma!

Jääkenttien Gaselli sanoi:
Vähän pistää ihmetyttämään välillä, kun Pyrinnön pelissä tapahtuu ihmeellisiä asioita eikä valmennus tunnu reagoivan mitenkään.

Samaa olen miettinyt koko kauden. Poikolan vahvuudet koutsina ovat muualla kuin pelitapahtumiin reagoinnissa. KTP-sarjassa on häirinnyt jatkuvasti Nikkilän pitäminen kentällä vielä silloinkin, kun miehelle on pitkään ollut puolustuspäässä tarjolla vain toivottomia mismatchejä - ja samaan aikaan hyökkäysteho on ollut nollan luokkaa.

Pieti saattaa haluta vetää jotain Gregg Popovichin tyylistä "let the players sort it out" -linjaa, mutta Pyrinnössä se ei ainakaan tällä hetkellä toimi erityisen hyvin. Mustista hetkistä tulee liian nopeasti mustia jaksoja, ja sitten ollaankin yhtäkkiä 10 pinnaa takana.

Olen tykännyt Poikolan peluutuksesta tällä kaudella, mutta Nikkilän lisäksi tällä hetkellä tökkii hieman luottamuksen katoaminen Vaenerbergiin. Lehdolla on hieman taipumusta alkaa hakata päätään seinään kun mies turhautuu hyökkäyspäässä, ja aiemmin kaudella Alexin tuominen tilannetta jäähdyttämään on toiminut hyvin.

Tämä oli hieno peli! Paras Korisliiga-matsi mitä olen tällä kaudella nähnyt. Okei otos on minun kohdalla suht pieni, mutta kuitenkin.

Pyrinnön pelissä tekee vaikutuksen rutiini, tajuton itseluottamus ja rotaation laajuus.
Mutta niin vain Kooteepee löysi keinot voittoon. Kovia sällejä...

Lisäksi Toiviaista täytyy kehua: fiksun ja mukavan oloinen mies - ei mitään itkemistä 0-2 tilanteessa, antoi krediittiä Pyrsälle ja totesi että vielä on mahdollisuuksia. Ja tänään myöskin hyvä yhteenveto pelistä...diggaan.

Kiintoisa tuo Curry-kuvio. Pyrintö puolusti alkuosan matsia miestä aivan nerokkaasti. Kolmannella jaksolla teki periaatteessa samaa,
mutta silloin löytyi vapaa jätkä naulaamaan kolmosen ja Kotka karkasi. Neljännen jakson Curry oli pois ja peli oli taas aivan erilaista.
Toivotaan että kaveri pelaa (ja on kunnossa) viimeisessä pelissä!

syöttöonriski sanoi:
Pelaa Treella, Sami sanoi fyssarin sanoneen näin

Voi pojat tätä taktikointia.....kun Samin pitää oikein toitottaa että Curry pelaa.Eikö nyt Samin ja KTP:n pitäisi pitää pakkaa suljettuna ja laittaa mediaan infoa että Curryn kausi ohi jne........mies lämmittelee pukuhuoneessa ja sieltä suoraan avaukseen.Voisi ainakin vähän vaikuttaa Pyrinnön pelaajien asenteeseen ja alitajuntaan mitä ei voi hallita sillä onhan Curry niin tärkeä lenkki joukkueelle.??????

CZ

hero sanoi:
Voi pojat tätä taktikointia.....kun Samin pitää oikein toitottaa että Curry pelaa.Eikö nyt Samin ja KTP:n pitäisi pitää pakkaa suljettuna ja laittaa mediaan infoa että Curryn kausi ohi jne........mies lämmittelee pukuhuoneessa ja sieltä suoraan avaukseen.Voisi ainakin vähän vaikuttaa Pyrinnön pelaajien asenteeseen ja alitajuntaan mitä ei voi hallita sillä onhan Curry niin tärkeä lenkki joukkueelle.??????
Curryn kausi paketissa-otsikko olisi jättänyt suuren osan Kotkalaisia lähtemästä Tampereelle, valitettavasti

hero sanoi:

Pitäähän kokoonpano ilmoittaa ennen peliä.

Aika pahaan tilanteeseen Pyrintö ajautui. 2-0 tilanteessa näytti todella hyvältä ja ajattelin jo ettei KTP:llä olisi enää mitään saumoja nousta suosta.
Toisin kävi..

KTP on pelannut kaksi jälkimmäistä peliä todella loistavasti, vaikka Pyrintö hieman sössikin kolmannen matsin lopussa omat voittomahdollisuutensa. Sellaista se peli on. Parempi voittaa.
Neljännessä pelissä KTP:llä oli todella vahvat otteet. Peli oli muutenkin todella viihdyttävää katsella.

Tulossa aivan huikea game 5 lauantaina Pyynikillä. Mökki tulee aivan varmasti pursuamaan ääriään myöten. Uskon Pyrinnön kotivoittoon.

syöttöonriski sanoi:
Onneksi tässä välierässä pelataan Koripalloa.
En olisi voinut sanoa paremmin.

KTP RAUTAA! Tänään käydään hakemassa Mansesta voitto, ja finaaleihin hymy poskissa!

syöttöonriski sanoi:
Onneksi tässä välierässä pelataan Koripalloa.

Tässä parissa pelataan ns. Korisliiga-koripalloa ja toisessa ns. Euroliiga-koripalloa. Jälkimmäisestä vielä sen verran, että kun puolustus toimii ja matchupit natsaa, niin ei se aina niin kaunista ole eikä pidäkään tässä vaiheessa olla.

JoKaFan sanoi:
Tässä parissa pelataan ns. Korisliiga-koripalloa ja toisessa ns. Euroliiga-koripalloa. Jälkimmäisestä vielä sen verran, että kun puolustus toimii ja matchupit natsaa, niin ei se aina niin kaunista ole eikä pidäkään tässä vaiheessa olla.

Minun silmään tämä on ollut nimenomaan parempaa koripalloa, sama se minkä tittelin sille pelityylille antaa. Ja jos tuo on euroliiga-koripalloa niin sitten euroliiga on ihan niin roskaa kuin olen ennestään jo mieltänytkin.

Martti Mielikäinen sanoi:
Minun silmään tämä on ollut nimenomaan parempaa koripalloa, sama se minkä tittelin sille pelityylille antaa. Ja jos tuo on euroliiga-koripalloa niin sitten euroliiga on ihan niin roskaa kuin olen ennestään jo mieltänytkin.
Nyt pojat pomppas molemmilla. Kumpikaan näistä taistoista ei ole Euroliigakoripalloa. Ei sitten lähelläkään.
Euroliigassa pelataan tällä hetkellä ehkäpä parasta koripalloa maailmassa ja odotan final fouria malttamattomana. Harmi etten pääse paikan päälle ensi viikon perjantaina ja sunnuntaina kun mitalit ratkotaan Milanossa.

Jotain rotia sentään näihin poikien postauksiin.

Ja Curry sitten odotetusti sivussa. Nyt vaaditaan KTP:ltä jo melkoista ihmettä. Hanke reservistä kehiin, ei ainakaan ole aiemmin vakuuttanut meikäläistä. Tuskimpa mies kovin suuria minuutteja tulee toki edes saamaan.

Tsemppiä KTP!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.