Koripallo.com

Välierät: Vilpas - Kouvot

Kuten Vilppaan GM totesi: Kyynel.

Koripallossa on hyvähenkinen kannustaminen ilman rähinää se mikä sopii paremmin.
Olen käsityksessä, että aiempina keväinä ne ovat olleet ihan eri seurojen kannattajat, jotka ovat uhanneet Vilppaan faneja fyysisellä väkivallalla, koska polla ei ole kestänyt huutoja ja lauluja.

CZ

Kuten Vilppaan GM totesi: Kyynel.

Olen käsityksessä, että aiempina keväinä ne ovat olleet ihan eri seurojen kannattajat, jotka ovat uhanneet Vilppaan faneja fyysisellä väkivallalla, koska polla ei ole kestänyt huutoja ja lauluja.
Ohhoh, tästä lisätietoja, empä ole moista kuullutkaan

PV voi hyvinkin olla jäljillä. Tarkoittanee lähinnä, että Hävisitte valmennukseen. Se on varmasti yksi osatekijä, mutta jenkuloilla kuitenkin nämä pelit voitetaan lopulta. Nyt Gipsi loukkaantuneena koko sarjan. Samoin muutkin osittain.

Mutta siltikin. Jenkit tänään Vilpas 28 p ja Kouvot 62p. On siinä hiukka eroa.
Tämä. Eniten ihmetytti Iisalon taktinen veto pistää Laine puolustamaan Gonzaa, juuri kun oltiin pääsemässä peliin kiinni niin Gonza haistoi veren ja teki 8-0 putken.

Erinomainen 7 ottelun sarja, yksi parhaista Korisliigassa kautta aikojen. Erinomaiset pelaajat, hyvät valmentajat ja katsomotkin mukana. Itse katsoin Elisan kautta ja kohtuullisen hyvin tämä toimii yhdelläkin kameralla (niin kauan kuin yteys pysyi). Mäkynen on aina hyvä ja Luosmaakin sanavalmis. Mun mielestä näissä itse selostetuissa otteluissa tuleekin olla hieman kotiinpäin vetoa, taidan finaalitkin katsoa Elisalta ettei tarvitse Ylen valtiollista seostusta kuunnella.
Tässä on aika paljon tullut sontaa Iisalon niskaan, mun mielestäni kuitenkin vain osittain syystä. Salon lowpost-puolustus oli lähes koko sarjan ajan heikkoa ja Lehtonen rankaisi siitä pahasti. Mutta kyllä aika suuri syy oli Salon Gibbsin loukkaantuminen ja Taylorin täydellinen sulaminen ja Skeetin heikkous. Ballard pelasi erinomaisesti, muista ei juuri mitään apua.
Iisalolle peukutus rohkeudesta peluuttaa suomalaisia viimeisessä ottelussa, täyttivät paikkansa varsin hyvin.
Hyvä ottelusarja, mieluummin näitä pudotuspelejä katselee kuin tammikuisia puuduttavia liigapelejä.

Nyt kun olen hieman rauhoittunut, niin voi todeta kyseessä olleen tosi epäonninen sattuma josta ei voi mitenkään syyttää Elisaa. Tällaista tämä joskus on, vaikkei tietenkään pitäisi olla. Onneksi en missannut mitään ensimmäisen ottelun kaltaista ihmettä.
Itseä harmitti kun jäi Neposen tanssi ultraksen kans näkemättä, vai tanssiko ne......

Ultrasin sekokuoron uusin laulu:

Jos vihaat Nenosta, niin taputa nyt näin Tippi tap
Jos vihaat Nenosta ja tiedät sen, niin varmaan myöskin näytät sen

Jos haluut kultaa, niin potki Joonas pois Tippi tap
Jos haluut kultaa ja tiedät sen, niin varmaan myöskin näytät sen

Jos pidät molemmista, väärässä sä oot Tippi tap
Jos pidät molemmista, väärässä sä oot Tippi tap
Jos pidät molemmista, tiedät sen, niin varmaan myöskin näytät sen
Jos pidät molemmista, niin väärässä sä oot Tippi tap

Ei sitten liian vakavasti otettavaa....

Eikös tuo ole vanha virsi, ainakin viime vuoden finaaleista, joukkueen nimi vain on vaihdettu. Mautontahan tuo on, ei sille mitään voi, eikä sitä hoilaamalla nolaa kuin itsensä.

On se vanha juttu juu. Samaa mieltä osittain mutta se nyt kuuluu asiaan kuumassa tunnelmassa. Ei sitäkään pitäisi ottaa liian vakavasti.

Yksi uskomattomista pelin tapahtumista tapahtui jo ennen pelin alkua. Onko tämä sitä oikeaa salolaista Ultras kannustusta. Allekirjoittaako seuran johto ja muut seurassa toimivat tämän. Oma arvostus Ultrasia kohtaan laski todella alas. Tämäkin on yleisessä jaossa Twitterissä. Vilppaalla on hienoja pelaajia, mutta kannattajat ovat uskomattoman heikolla tasolla.
"Jos sä vihaat Kouvolaa, niin taputa. Jos sä vihaat Kouvolaa niin taputa. Jos sä vihaat Kouvolaa, niin varmaan myöskin näytät sen, jos vihaat Kouvolaa, niin taputa."
Näin lauloi Salon Vilppaan faniryhmä ennen pelin alkua.

Todella vastenmielinen tempaisu ultrasin riemuidiooteilta. Keskittykää omien kannustamiseen eikä vastustajien vastustamiseen. Joka tapauksessa teidän hieno maine on enää muisto.

Managerin kyynel-twiitit ja pelaajan väkivaltaisuudet tähän tapaukseen mukaan niin koko seura ja sen kannattajat vaikuttavat varsinaisilta valopäiltä. Tällä vauhdilla ohitatte ihan kohta Biisonit vastenmielisimpänä seurana, ette tarvitse siihen edes talousdopingia.

Itselläni on sellainen näkemys että itse itsensä koskemattomiksi pyhimyksiksi ylentäneet teinit inisevät heti jos heidän huuteluun vastaa huutelulla. Ihan kuin muilla ei olisi puheoikeutta. Olkaa hiljaa jos polla ei kestä vastaan vittuilua.

Yksi uskomattomista pelin tapahtumista tapahtui jo ennen pelin alkua. Onko tämä sitä oikeaa salolaista Ultras kannustusta. Allekirjoittaako seuran johto ja muut seurassa toimivat tämän. Oma arvostus Ultrasia kohtaan laski todella alas. Tämäkin on yleisessä jaossa Twitterissä. Vilppaalla on hienoja pelaajia, mutta kannattajat ovat uskomattoman heikolla tasolla.
"Jos sä vihaat Kouvolaa, niin taputa. Jos sä vihaat Kouvolaa niin taputa. Jos sä vihaat Kouvolaa, niin varmaan myöskin näytät sen, jos vihaat Kouvolaa, niin taputa."
Näin lauloi Salon Vilppaan faniryhmä ennen pelin alkua.

Mikä tässä on uskomatonta? Tai edes kamalaa?

Itselläni on sellainen näkemys että itse itsensä koskemattomiksi pyhimyksiksi ylentäneet teinit inisevät heti jos heidän huuteluun vastaa huutelulla. Ihan kuin muilla ei olisi puheoikeutta. Olkaa hiljaa jos polla ei kestä vastaan vittuilua.
Jos on ok uhata hakata teinit, niin sitten kannattaa pitää suu aika lailla supussa siitä mikä huutelu on ok tai ei.

Väkivalta tai sillä uhkailu ei koskaan kuulu urheiluun. Pienimmässäkään määrin. Jos ei kykene sitä rajaa vetämään, ei kannata koskaan mihinkään halliin mennä.

Jos on ok uhata hakata teinit, niin sitten kannattaa pitää suu aika lailla supussa siitä mikä huutelu on ok tai ei.

Väkivalta tai sillä uhkailu ei koskaan kuulu urheiluun. Pienimmässäkään määrin. Jos ei kykene sitä rajaa vetämään, ei kannata koskaan mihinkään halliin mennä.

Väkivallalla uhkailu ei tietenkään ole ok. Kuka tälläisiä uhkausia on esittänyt?

Keskittykää omien kannustamiseen eikä vastustajien vastustamiseen. Joka tapauksessa teidän hieno maine on enää muisto.

Tällä vauhdilla ohitatte ihan kohta Biisonit vastenmielisimpänä seurana, ette tarvitse siihen edes talousdopingia.

Olkaa hiljaa jos polla ei kestä vastaan vittuilua.

Noh noh. Omasta esimerkistä kaikki lähtee.

Kiitos mahtavasta koripallokokemuksesta Vilpas ja Kouvot!

Kaikki uhkailijat pitäisi pidättää. Samoin Ultrasin vihalauluja laulaneet. Vähintään vuosi vankeutta ja roimat sakot.

Itseni on tämä helppo sanoa, kun en ikinään ole ketään uhkaillut saati korismatseissa kenellekään mitään huudellut.....en ainakan tuomareille....Ja jos joku muuta väitää, niin sanoo kyllä väärän todistuksen lähimmäisestään ja joutuu itse vaikeuksiin. Pistän meijjän pojat asialle. Ne on kaikki kovia jätkiä. Tatuointejakin niillä on....

Nyt kiltisti nukkumaan kaikki! Eukkokin huuteli jo. Ja silläkin on yksi tatuointi eli on kova likka. Tai siis akka....

Onneksi ei lue näitä. Jos lukkisi, niin tästä huushollista tulisi äkkilähtö. Mulle siis....

Todella vastenmielinen tempaisu ultrasin riemuidiooteilta. Keskittykää omien kannustamiseen eikä vastustajien vastustamiseen. Joka tapauksessa teidän hieno maine on enää muisto.

Managerin kyynel-twiitit ja pelaajan väkivaltaisuudet tähän tapaukseen mukaan niin koko seura ja sen kannattajat vaikuttavat varsinaisilta valopäiltä. Tällä vauhdilla ohitatte ihan kohta Biisonit vastenmielisimpänä seurana, ette tarvitse siihen edes talousdopingia.

Aavistuksen kornia lukea juuri sun kirjoittamana tän kaltaista höpöhöpöä ottaen huomioon että teidän sentteri kirjottaa twitterissä toiselle pelaajalle tietyn tyylisiä viestejä, mummot on kannustamassa joku huvittava mekkokuva kädessä jne. Jeesustelu täällä on hieman ristiriitaista, mut toki jokainen voi mielensä pahoittaa ihan mistä haluaa jos kokee sen tarpeelliseksi. Joten anna mennä vaan samalla vanhalla linjalla loppuun asti :)

Jyri Lehtonen: "Huippufanit. Mun mielestäni tuo Ultrasin juttu on tosi makee, miten he ottavat koko Salohallin mukaan. Teidän puolesta harmittaa hirvittävästi, että ette päässeet finaaliin."

Onneksi ei ilmeisesti Kouvolaan ainakaan joukkueelle jäänyt pysyviä traumoja noin ilkeästä huutelusta.

Jyri Lehtonen: "Huippufanit. Mun mielestäni tuo Ultrasin juttu on tosi makee, miten he ottavat koko Salohallin mukaan. Teidän puolesta harmittaa hirvittävästi, että ette päässeet finaaliin."

Onneksi ei ilmeisesti Kouvolaan ainakaan joukkueelle jäänyt pysyviä traumoja noin ilkeästä huutelusta.

Onneks ei, vaikka RKM:lle ja muutamalle muulle tais jäädä :) myös muissa kaupungeissa selvästi hiertää hiekka huulien välissä

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.