Koripallo.com

Valavuori ja Suomi-koris

Viestejä
584
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Hyviä pointteja tiedotuksen tärkeydestä. Seuran kotisivu on usein se tiedotuksen näkyvin osa. Selailin tuossa liigaseurojen sivuja läpi ja aika lailla jälkijunassa ollaan, tässäkin. Monen kotisivun pelkkä ulkoasu saa kavahtamaan, eikä tee mieli palata. Puhumattakaan sisällöstä. Jokaisen uutisen / päivityksen ei tarvitse olla järisyttävä uutinen. Kunhan sivuilla tapahtuu ja sinne tekee mieli palata, usein. Sivuston pitää koukuttaa.

Basket.fi -sivusto on ihan pätevä liiton tarkoituksiin. Jos ja kun Korisliigaa lähdettäisiin kehittämään omana brändinään, tulisi liigalla olla myös oma sivusto. Se tulisi itse asiassa olla jo nyt.

Lukekaa muuten Veikkaajan viime viikon numerosta pesispomojen haastattelu. Painokelpoista materiaalia, josta pystyy suoraan poimimaan kehitysmalleja myös korikseen. Siis juuri Korisliigaan. Samoja ongelmia on havaittavissa. 12 seuraa vetää jokainen omaa naruansa, eikä mitään kehittävää tapahdu. Pesiksessä ollaan siirtymässä keskusjohtoiseen liigaan, josta jo aikaisemmin mainitsin myös Korisliigan kehittämisen olennaisena osana.

Kreditit Vilppaan Reloaded-videolle, loistavaa kamaa!
 
Viestejä
464
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Valavuori sanoi:
Kreditit Vilppaan Reloaded-videolle, loistavaa kamaa!

Nää videot vaatii vaan työttömän paskan, jolla on paljon aikaa ja halua tukea omaa seuraansa, ei tollasten tekeminen vaikeaa ole, mutta aikaa siinä tuppaa menemään...

Näin yhden kauden verran korista ja KP.com:ia seuranneena pakko myöntää että tämä threadi on kyllä järkevin ja asialinjoila pysynein viestiketju, paljon on asiaa, vielä kun kun ehdotuksiin löydettäisiin niitä ratkaisuja...
 
Viestejä
7 520
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

MOBvilkon liikenteen lähteistä tuli mieleen, että kuinka monelta seuralta löytyy esim omat facebook-sivut. Joo fb sitä ja fb tätä, mutta minusta esim tuo basket.fi:n fb sivu on melkolailla toimiva ja sieltä kautta oon bongannut useamman basket.fi:n uutisen joka olis ehkä muuten jäänyt huomaamatta.
 
Viestejä
3 099
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

http://www.facebook.com/pages/Vilpas-Vikings/146690104141
 
Viestejä
9 123
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

KPX sanoi:
Nää videot vaatii vaan työttömän paskan, jolla on paljon aikaa ja halua tukea omaa seuraansa, ei tollasten tekeminen vaikeaa ole, mutta aikaa siinä tuppaa menemään...

Mielestäni seurojen pitäisi panostaa tähän puoleen ja maksaa multimediataitajille näiden työpanoksesta!
 
Viestejä
1 607
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Brand on kaikkien koripalloseuran toimijoiden tekojen luoman mielikuvan summa. Mielikuvat kehittyvät päivittäin joko positiiviseen tai negatiiviseen suuntaan.

Brandin arvon ratkaisee erottuminen muista lisäarvoa luoden faneille, pelaajille ja muulle seuraväelle. Urheiluseuran brandin arvon mittaaminen onkin sitten jo vaikeampaa, kun sitä ei arvoteta päivittäin pörssissä. Ehkä elävässä elämässä seuran tai sen edustusjoukkueen brandin arvo mitataan silloin kun on vaikeaa.

Mielikuva seuran brandista muodostuu ennen kaikkea seurajohdon toiminnan kautta. Usein seuran edustusjoukkue on sen keulakuva ja mielikuvat seurasta muodostuvat juuri sen kautta.

Koripallojoukkue voi erottua esimerkiksi seuraavilla keinoilla: Kansainvälinen urheilutoiminta, ammattimaisuus, iso tai pieni budjetti, hyvä kaupallinen konsepti, harjoittelukulttuuri, kansainvälinen valmennusosaaminen, suomalaisten kehittäminen maailmalle, hyvä talkoohenki ja seuraväen vapaaehtoinen kansalaistoiminta jne. Nin ja tietysti menestyminen.

Brandin rakentaminen on systemaattista pitkäjänteistä työtä. Tiedottaminen on tärkeä osa brandin rakentamista. 8]
 
Viestejä
464
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Tää on nyt sitä mainostamista vissiin: http://vikings201011.galleria.fi/kuvat/Pelaajaesittelyt/ :) ;)
 
Viestejä
2 532
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Uusimmassa Veikkaajassa kysellään Curt Lindbomilta koripallo.comissa Valavuoren esittämistä rahoituskuvioista. Reilu meininki: " Te ette siis harkinneet yhteistyötä kyseisen tahon kanssa?" "Ei ole ollut syytä. Ainahan kaikenlaisia voi heitellä".... "No näitä miljoonia tulee ja menee. Emme ole tällaisesta vaihtoehdosta edes keskustelleet. Siitä olen Valavuoren kanssa samaa mieltä, että liigaa pitäisi markkinoida paremmin ja siihen aiomme panostaa enemmän"
 
Viestejä
3 485
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

No näitä miljoonia tulee ja menee

Onpa aika hälläväliä meininkiä...no Hongalla se vissiin ollut lähiaikoina enemmän tuota menopuolta.
 
Viestejä
1 984
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

jiiri sanoi:
Uusimmassa Veikkaajassa kysellään Curt Lindbomilta koripallo.comissa Valavuoren esittämistä rahoituskuvioista. Reilu meininki: " Te ette siis harkinneet yhteistyötä kyseisen tahon kanssa?" "Ei ole ollut syytä. Ainahan kaikenlaisia voi heitellä".... "No näitä miljoonia tulee ja menee. Emme ole tällaisesta vaihtoehdosta edes keskustelleet. Siitä olen Valavuoren kanssa samaa mieltä, että liigaa pitäisi markkinoida paremmin ja siihen aiomme panostaa enemmän"

Jepulis, jos mulle tulis miljoonia tuollaisilla lauluilla, viheltelisin vähän varovaisemmin.

Mutta tässä sitä ollaan: kpcom, siellä se koripallon tulevaisuus on ::)
 
Viestejä
2 913
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

King James sanoi:
Mielestäni seurojen pitäisi panostaa tähän puoleen ja maksaa multimediataitajille näiden työpanoksesta!

Tiedotustoiminnan kehittäminen on varmasti yksi oleellinen panostusalue. Olisikin kiva tietää, millaisia panostuksia Korisliigassa tähän on tehty. Yksi tämän palstan aktiivikirjoittajista ainakin vaihtoi leiriä ja julkaisukanavaa viime kaudelle. Tässä varmaan taustalla jonkinlainen sopimuspohjainen järjestely. Mutta miten paljon muut ovat tähän satsanneet?

Multimedia on tietysti aina Kova Juttu (TM), mutta kuinka korkealla sen pitäisi olla seuran prioriteeteissä? Kannattaako pelaajabudjettia keventää niin paljon, että saadaan esim. 1pv/viikko työllistettyä jotain alan osaajaa? Itse en usko tähän. Näkyvyyden varmistamiseksi kriittisintä on hoitaa otteluraportointi faneille ja ennakot lehdistölle. Nämä pelkkää tekstiä sisältävät tuotokset saavat jo ison vaikutuksen aikaan. Jos sitten vielä löytyy joku ottamaan still-kuvia otteluista sopivalla kalustolla ja laittamaan näitä näkyville, niin erinomaista. Tähän en kuitenkaan enää satsaisi rahaa, sillä hyöty ei ole enää niin suuri. Kaupalliset mediat käyttävät kuitenkin vain ammattilaisten tuotoksia välttyäkseen lisenssointi yms. epäselvyyksiltä.

Tietysti, jos seuran piiristä löytyy joku talkoolainen tekemään muutakin materiaalia, niin hyvä niin. FB-ryhmät ja kp.com ovat hyviä tapoja tuoda näitä fanien tietoisuuteen seuran omien sivujen lisäksi. En kuitenkaan usko noiden saavan uusia ihmisiä innostumaan lajista.
 
Viestejä
3 485
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Hyvillä kotisivuilla, multimedialla, otteluraporteilla, aktiivisella tiedottamisella ja avoimella toiminnalla jne ei pelkästään lisätä näkyvyyttä/mielenkiintoa kansan syvissä riveissä, vaan se on myös erittäin hieno tapa huomioida seuran nykyiset kannattajat ja lajia muutoin sivusta seuraavat. Esimerkiksi Vilppaan toiminta tällä saralla on näin etäfanin kannalta katsoen ensiarvoisen hienoa :)
 
Viestejä
1 607
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Otteluraportit ja ennakot ovat tärkeitä. Seuraväen ulkopuolisille pelaajat ovat usein vieraita. Siksi pelaajia pitäisi tehdä suurelle yleisölle tutuksi. Pitäisi olla enemmän pelaajia taustoittavia kiinnostavia tarinoita. Niiden ei tarvitse olla mitenkään siloiteltuja. Päinvastoin elämältä maistuva rehellinen rosoisuus lisää vain uskottavuutta. 8]
 
Viestejä
976
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Kaikki tiedotus on plussaa. Mutta jos kaikkea ei kyetä toteuttamaan, mitkä foorumit ovat kaikkein toimivimpia?

Vaikka itse olen netin suurkuluttaja, uskoisin että perinteinen lehdistö on näkyvyyden ja kiinnostuksen lisäyksen kannalta ykkösmedia. Eli seurojen pitäisi saada paikallislehtiin työnnettyä tuoreita ja mielenkiintoisia juttuja säännöllisesti. Tässä ei tietysti olisi haittaa luottotoimittajasta.

Ottelujen mainostamisen kannalta yksi helppo keino muistauttaa, etenkin nuorisoa, olisi Facebook. Jos seura ja pelaajat olisivat hommassa mukana, olisi ottelupäivänä, tai edellisenä, hyvä laittaa ilmoitus tulevasta pelistä aikoineen ja vastustajineen. Viesti menisi kaikille ryhmään liittyneille aivan ilmaiseksi ilman että vastaanottajan tarvitsee aktiivisesti tehdä mitään. Eikä maksa mitään.

Kolmas asia joka tuli mieleen on ottelutapahtumasta. Aimmin keskusteltiin millä ottelutapahtumaa voisi tehdä paremmaksi. Omalla kohdalla oheistoiminnoilla on melko pieni merkitys yleisen viihtyvyyden kannalta. Mutta se mitä menen katsomaan, on hyvä tunnelma ja etenkin hyvä, yritteliäs peli. Vaikka pelissä tulisi kuokkaan oikein kunnolla, sitä voi paikata hyvällä asenteella. Eli vastuuttaisin tässä kohtaa pelaajia aika voimakkaasti. He ovat ensisijaisesti niitä, jotka tunnelman peliin tuovat. Maansa myyneitä pelaajia ei viitsi monesti katsella, mutta loppuun saakka yrittäviä kannustaa mielellään tappion hetkelläkin. Pelaajien täytyy ymmärtää, että ilman yleisöä, ei ole joukkueitakaan. Soisin tässä pienen koulutuksen pelaajille esiintymistaidossa. Hyvä tunnelma lähtee monesti hyvin pienistä asioista. Ja niitä voi harjoitella, vaikkei ennalta osaisikaan.
 
Viestejä
666
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Kyllä mie taas taidan olla vaastarannankiiski ja päräyttää antiteesit ilmoille:

Kyllähän meistä netissä aikaamme viettävistä lajifriikeistä varmasti olisi hauskaa, jos kaikilla seuroilla olisi sivuillaa uusi tiedote/päivä ja videoita joissa isotissiset cheerliiderit hyppii...

Mutta jos ajattelee lajin "satunnaisia kuluttajia" (joista kai se yleisömäärien kasvu pitäisi irti saada) ja vertaan tältä pohjalta omaan "kakkoslajiin" pesäpalloon: en menisi pesismatseihin sen useammin vaikka olisi kuinka mahtavat nettisivut pesisseuroilla ja hienot filosofiset keskustelut lajifoorumilla (liekö sellaista edes pesiksellä?): kyllä se itse peli on tärkein tuote. Ja toisena tulee katsomokulttuuri: jos muuttaisin Turkuun voisin käydä Inter-TPS futismatsissa (tsekkaa vaikka google kuvahaulla katsomokuvat, that' why).

Ja ihan muistutuksena näille, jotka ovat kärkkäitä arvostelemaan muiden seurojen tiedotusta: ettehän te itse ole muiden kuin sen "oman seuranne" tiedotuksen kohderyhmää... kärjistetysti: ei Porvoon Tarmon nettisivujen tarvitse palvella minua mitenkään (enhän minä heidän peleihin pääsisikään), se palvelee Porvoon Tarmon sidosryhmiä.
 
Viestejä
2 819
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Herbert sanoi:
Tiedotustoiminnan kehittäminen on varmasti yksi oleellinen panostusalue. Olisikin kiva tietää, millaisia panostuksia Korisliigassa tähän on tehty. Yksi tämän palstan aktiivikirjoittajista ainakin vaihtoi leiriä ja julkaisukanavaa viime kaudelle. Tässä varmaan taustalla jonkinlainen sopimuspohjainen järjestely. Mutta miten paljon muut ovat tähän satsanneet?

Kun kerran esimerkkitapaukseksi asti nostettiin, pistetään lusikka zoppaan.

Minähän ajauduin Hongan kannattajaksi puolivahingossa syssyllä 2005, kun Lehtiyhtymä värväsi minut urheilutoimituksen avustajaksi koriksen erikoismiehenä. Yhteistyö niin Lehtiyhtymän kuin Hongankin kanssa sujui erinomaisesti ja olen yhä kiitollinen saamastani mahdollisuudesta opetella sanomalehtijournalismissa käytettäviä lainalaisuuksia vaihtelevalla menestyksellä "keskustelupalsta-aktivismin" lisäksi.

Vuosina 2005-09 sain mahdollisuuden nähdä Jukka Matisen, Petteri Koposen, Kimmo Muurisen ja Tim Kisnerin kaltaisia pelaajia joka viikko, mikä oli todellinen etuoikeus. Varsinkin kauden 2006/07 Honka on parhaita koskaan todistamiani joukkueita (ehkä jopa melkein yhtä hyvä kuin kauden 2009/10 Honka siihen asti, kun Belser ja Herbert lähtivät laumasta). Olisin mielelläni jatkanut Lehtiyhtymän riveissä, mutta avustajasopimuksilla on useimmiten taipumus päättyä varsin nopsaan.

Kun selvisi, että meikäläisen sulkakynälle ei olisi enää käyttöä Espoossa, olimme ToPon nokkamiesten kanssa yhteydessä puolin ja toisin ja päädyimme molempia osapuolia miellyttävään ratkaisuun. En lähde huutelemaan julkisesti diilin yksityiskohtia, mutta uskokaa pois - en pääse rikastumaan.

Koen antavani matsiraporteilla ja -ennakoilla vastapalveluksen seuralle mahdollisuudesta nähdä kotimaista huippukorista lähietäisyydeltä. Minulla on yleensä matsin jälkeen polla sen verran täynnä ajatuksia matsin tapahtumista, että yhden matsiraportin teko on loppujen lopuksi aika vaivaton homma. Ainoa ehtoni ToPo-diiliin oli se, että minulla on täysin vapaat kädet kirjoittaa juuri sellaista tekstiä kuin tahdon. "Oikeaoppinen" tiedotusteksti on jotenkin niin kaavamaista, pitkästyttävää ja, ja, ja... no, aristoteelista kirjoitettavaksi. Kaavaa kaavan perään ja ylivarovaisia ilmaisuja.

Media-ala elää, paisuu ja laajenee sellaista vauhtia, että rautaisia ammattilaisiakin hirvittää ja totuus on se, että moni kaltaiseni vapaa toimittaja tekee esimerkiksi tiedottajan töitä palkkatyönsä ohessa ihan harrastusmielessä. Ja sehän oli oikeastaan eka ideani silloin, kun aloin kirjoittaa tänne vuonna 2005: käyttää omia avujani rakentaakseni keskustelua ja palvellakseni lajista kiinnostuneita immeisiä. Viime kaudella vaikkapa Pyrintö, Vilpas ja Karhu toimivat tiedotuksessaan pitkälti samojen linjojen mukaisesti: lajista vilpittömän innostuneet tyypit pistivät itsensä likoon yhteisen hyvän nimissä.

Tämähän on sosiaalisen median ideaali. Jotkin think thankit ja viestintäfirmat ilmaisisivat asian varmasti siten, että "sosiaalisessa mediassa käyttäjät luovat palveluita toisilleen". Minusta vaikkapa koripallo.com on huomattavasti mainettaan parempi palvelu - yksisilmäisiä kirjoittajia ja provoajia löytyy, mutta vastaavasti täällä on pirusti jengiä, jolla on niin pelaaja-, valmentaja- kuin seuratoimintataustaa. Ei se keskustelu FutisForumilla sen kiltimpää ole. Yleensä ihmiset tuppaavat unohtamaan, että siellä nimimerkin takana on toinen elävä, hengittävä ihminen. (Kun ei nakkiputkan jonossa uskalla huudella toiselle törkeyksiä, huudellaan sitten netissä, kun ei tarvitse pelätä turpasaunaa?)

On ihan totta, että koris näkyy valtamedioissa perhanan vähän, mutta toisaalta koristarjonta netissä on parhaimmillaan huomattavaa. Ei korisjengi enää osta Hesaria tai Urheilulehteä nähdäkseen koripallouutisia, he menevät koripallo.comiin ja etsivät linkkejä uutisiin ja näkökulmiin sieltä. Olen tietysti "uuden liiton" mies, mutta minusta ei oikeastaan ole edes sääli, että sanomalehdet eivät huomioi korista. Jos toimittaja lähetetään väkipakolla kirjoittamaan 2000 merkkiä marraskuun lopun tusinamatsista, lopputulos on yleensä aika karmea. Valitsenko mieluummin vaikkapa Salon Vilppaan nettivideot vai geneerisen lehtikirjoituksen siitä, mitä päävalmentaja sanoi ja kuka pelaajista jäi kauaksi tasostaan? Jep, Vilppaan videot sata kertaa sadasta. Minulle on ihan sama, jos perus-Erkki Finnoililta luulee, että Suomen koris on huonotasoista.

Veden toisella puolella esimerkiksi Slam ja Freedarko ovat hyviä esimerkkejä siitä, miten amatööripohjalta saadaan hemmetin vesitiivistä kamaa aikaiseksi, kun intoa ja aikaa riittää. Ruotsissa oli kaksi vuotta pystyssä Tipsy Chimps -blogi, jonka kirjoittajat eivät saaneet kruunuakaan teksteistään, mutta perhana mitä settiä!

No mutta, jääköön teksti tähän, kun langat eivät enää pysy käsissä. Palataan asialle.
 
Viestejä
584
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Sophisti on tehnyt loistavaa tiedotusduunia korikseen eteen, kerrassaan ilmiömäistä. Kirjoituksia on kerta toisensa jälkeen yhä upeampi lukea. Näkisin Sophistin mielelläni jossain hieman isommassa mediassa jatkossa rustaamassa lajistamme. Wink, wink..

Mitä Lindbomin kommentteihin Veikkaajassa tulee, niin osin varsin asiaakin. Pro Basket Oy:n perustaminen on jo askel oikeaan suuntaan. Jonkun pitää silti pystyä kantamaan päivittäisvastuu Korisliigasta. Ja jos halutaan oikeasti mennä eteenpäin sekä haastaa ihmisten vapaa-aika, sitä ei hoideta muiden hommien ohella. Mutta miljoonia ei ole oikeasti varaa hukata. Veikkaus on varmasti hyvä partneri, mutta toimintamalli on kivikautinen. Tästä keskustelin mm. Veikkauksen Niemisen kanssa. Heillä olisi halua tehdä enemmän. Jonkun pitäisi vaan viedä heille valmis malli.

Itse vierastan täällä esille tuotuja ajatuksia "isompien" lajien kumartamiselle ja väistämiselle. Se ei johda mihinkään muuhun kuin omaan pienuuteen. On oltava innovatiivinen, rohkea ja valmiina haastamaan. Tuulta päin, perkele.

Olen menossa Koripalloliittoon palaveriin lähiaikoina. Katsotaan, josko tapaamisesta syntyy jotain kättä pidempää. Toivottavasti.

Lindbomista vielä. Siinä on liitolle hyvä pj. ja hän välittää aidosti lajista. Ja hän on myös valmis tekemään jotain sen eteen, entinen pj. oli enemmän tai vähemmän kujalla, hankkimassa itselleen vaan yhden edustuspostin lisää. Suurimmaksi meriitiksi jäi vaimon raahaaminen puoliväkisin muutaman pelin katsomoon. Se, että Kultarannassa on koripallokori ja yksi kädetön pelaaja, ei paljon lajiamme kehittänyt.
 
Viestejä
149
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Ehdotan Valavuorta ja Sophistifunkia koripalloliiton Probasket Oy:n hallitukseen. Hallitus voisi koostua näistä kavereista:

Anssi Vanjoki - Rahoitus
Kurt Lindbom - Kokonaisvaltainen kehitys
Gordon Herbert - Kansainväliset suhteet
Henrik Dettman - MJ-yhteistyö
Aleksi Valavuori - Markkinointi
Sophistifunk - Tiedotus

Peace 8]

Ps. Liitto voisi auttaa seuroja sen verran, että loisi yhteisen kotisivupohjan. Sinne päivittyisi samalla kaikki koripallo uutiset samaan aikaan kuin korisliigan tuleville sivuille. Liitto antaisi koulutusta sivujen käytöstä ja näin saataisiin koko liigan näkyvyyttä nostettua. Seurojen vastuulle jäisi omien uutisten, kuvien, blogien ja videoiden toteutus. KPX voisi toimia kouluttajana videoiden osalta. Loistavaa kamaa! Liigalisenssin kriteereihin voisi lisätä samalla tiedotus vastuu edes omien kotisivujen osalta.

Esim. Ohjelman kautta voisi automaattisesti lähteä uusi uutinen tärkeisiin medioihin niin paikallisiin kuin valtakunnallisiin.
 
Viestejä
6 495
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

KPX sanoi:
Nää videot vaatii vaan työttömän paskan, jolla on paljon aikaa ja halua tukea omaa seuraansa, ei tollasten tekeminen vaikeaa ole, mutta aikaa siinä tuppaa menemään...

Jos liitossa oltaisiin hereillä, sut oltais jo aikoja sitten rekrytoitu sinne töihin. Voin vilpittömin mielin kehua, että videosi ovat itse keskustelun jälkeen kp.comin parasta antia. Minua itseäni kiinnostaa pelin lisäksi myös kaikki siihen liittyvät detaljit ja taustat eli se, miten tämä koko homma käytännössä pyörii. Harmi, ettei jokaisesta liigakaupungista löydy vastaavaa innostusta ja osaamista.
 
Viestejä
534
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Style sanoi:
Kyllä mie taas taidan olla vaastarannankiiski ja päräyttää antiteesit ilmoille:

Kyllähän meistä netissä aikaamme viettävistä lajifriikeistä varmasti olisi hauskaa, jos kaikilla seuroilla olisi sivuillaa uusi tiedote/päivä ja videoita joissa isotissiset cheerliiderit hyppii...

Mutta jos ajattelee lajin "satunnaisia kuluttajia" (joista kai se yleisömäärien kasvu pitäisi irti saada) ja vertaan tältä pohjalta omaan "kakkoslajiin" pesäpalloon: en menisi pesismatseihin sen useammin vaikka olisi kuinka mahtavat nettisivut pesisseuroilla ja hienot filosofiset keskustelut lajifoorumilla (liekö sellaista edes pesiksellä?): kyllä se itse peli on tärkein tuote. Ja toisena tulee katsomokulttuuri: jos muuttaisin Turkuun voisin käydä Inter-TPS futismatsissa (tsekkaa vaikka google kuvahaulla katsomokuvat, that' why).

Ja ihan muistutuksena näille, jotka ovat kärkkäitä arvostelemaan muiden seurojen tiedotusta: ettehän te itse ole muiden kuin sen "oman seuranne" tiedotuksen kohderyhmää... kärjistetysti: ei Porvoon Tarmon nettisivujen tarvitse palvella minua mitenkään (enhän minä heidän peleihin pääsisikään), se palvelee Porvoon Tarmon sidosryhmiä.
On se noinkin pääasiassa kotisivut tietysti palvelevat niitä joita laji jo kiinnostaa, mutta itse ainakin kerran kaksi kesässä tulee eksyttyä esim. Jomankin sivuilla vaikka Joma ja pesis ei minua kiinnosta juuri ollenkaan. Näitä satunnaisia suunistajia ei voisi paremmin houkutella paikan päälle kuin vaikkapa hyvin miksatulla Newsonin donkkikoosteella. Style tee korisyhteisölle ja Katajalle palvelus ja ota kamera mukaan peleihin tulevana kautena ja linkitä videot Katajan sivuille.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös