Koripallo.com

Valtakunnallinen II-divari B-pojat 07-08

kala

Vs: Valtakunnallinen II-divari B-pojat 07-08

Voin kertoa sanoi:
Kenttä todella hyvä, muut puitteet täysin omissa rajoissaan Nuorten valtakunnallisissa sarjoissa. Katsomohan on kohtuullisen nihkeä. Tai ennemminkin nihkeää on katsomon puute.

Lauttasaareen kyllä laitetaan tuolit valt2 peleissä, final foureissa ja sm-peleissä

vieras

norbo sanoi:
'93 joukkue ainakin "aika" heikko
kyl 93 löytyy pari hyvää pelaajaa esim tukiainen sointu ja pari muutakin hyvää

???????????

Honka2 on minun mielestäni parempi pelaajamateriaali kuin ToPoLalla. ToPoLalla ei ole muita hyviä kun 21,6 ja 15..

lol

??????????? sanoi:
Honka2 on minun mielestäni parempi pelaajamateriaali kuin ToPoLalla. ToPoLalla ei ole muita hyviä kun 21,6 ja 15..

Oletko katsonut vain yhden Topolan pelin?? Ei nuo ole ainoat hyvät topolassa. Sattuivat vaan pelaamaan hyvin juuri tuon matsin!!

Joo

??????????? sanoi:
Aivan, mielestäni Honka2 ja Lahti2 ovat ehkä tasaisimpia joukkueita en sitten tiedä miksi Honka2 on hävinnyt kaikille kärkipään joukkueille

:?

Honka kuitenkin hävinnyt erittäin tiukasti ottelunsa lahtea ja topolaa vastaan. -2 pistettä lahdelle jatkoajan jälkeen ja -3 topolalle. Eikö ole ns. "kestänyt pää" vai mikä on ollut kun ovat hävinneet tiukkoja pelejä?

Kehittäjä

lol sanoi:
Oletko katsonut vain yhden Topolan pelin?? Ei nuo ole ainoat hyvät topolassa. Sattuivat vaan pelaamaan hyvin juuri tuon matsin!!

Eikö numeroasi mainittu, hehheh , no on siellä varmaan muitakin hyviä, mutta jos joku on oikeasti hyvä, niin kyllähän hän varmaan pelaa joka matsin suht hyvin emt, mutta jos ei, niin on vielä paaaljon kehitettävää

honka

??????????? sanoi:
ja 9

hei

lopetetaan tää hongasta puhuminen honka 2 ja honka 3 on ihan huonoja ollut tällä kaudella.

hienoa!!!

Kuulin hieman huhua että Tampereen Suuret Sotuit olisivat voittaneet Huiman melko reilusti? Ja HoNsU kaatunut mys
Onko totta? Jos on niin final four voi muodostua hieman erilailla.

pentti

??????????? sanoi:

En kyllä sanoisi noin rohkeasti, että vain he, minun mielestäni on ToPoLa:lla muitakin kovia pelaajia esim : 9 ja nopea 33 .

tuloksia

saisiko niitä tuloksia tänne.KIITOS

/ )

hienoa!!! sanoi:
Kuulin hieman huhua että Tampereen Suuret Sotuit olisivat voittaneet Huiman melko reilusti? Ja HoNsU kaatunut mys
Onko totta? Jos on niin final four voi muodostua hieman erilailla.
Jos näin on, niin Tampere pelannut ilmeisesti erittäin hyvin, tai Honsu ja Huima melko huonosti. Onnittelut kuitenkin tampereelle. Jos vielä saisi vielä varmistuksenkin eikä pelkkää huhua ;)

onnea

onneksi olkoon tampereen namika! :)

fani

Kertokaapa omasta mielestänne all star viisikko? Itse en ole nähnyt kaikkien joukkueitten pelaamista, joten en voi sanoa. ???

!

fani sanoi:
Kertokaapa omasta mielestänne all star viisikko? Itse en ole nähnyt kaikkien joukkueitten pelaamista, joten en voi sanoa. ???
Itsekään en ole kaikkia joukkueita nähnyt, eikä tilsatoja ole netissä niin on aika paha lähteä arvailemaan pelaajien koko kautta.

WTF

Miksi viime pe-su tuloksia ei vieläkään ole luettavissa koris.netin tulospalvelusta? Onko ongelma pelit järjestävän seuran kyvyttömyydessä käyttää sähköpostia vaiko kenties ylläpitäjän laiskuutta?

WTF 2

"Kaikissa nuorten kilpakoripallosarjoissa ottelutulos lähetetään välittömästi ottelun jälkeen tekstiviestillä tai sähköpostilla Koripalloliiton tulospalveluun erikseen annettavien ohjeiden mukaan. Yksittäisissä otteluissa tulostiedotuksesta vastaa kotijoukkue. Turnauksina pelattavissa otteluissa tiedottamisesta vastaa järjestävä seura. Ottelupöytäkirja ja tilastoinnin tuloste on lähetettävä sarjavastaavalle ottelua tai turnausta seuraavana arkipäivänä."

???

Tietoa tuleeko joukkuelle sakkoja, jos pelien tulokset viipyvät ???

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.