Koripallo.com

Virallinen hiphop-thread. (R&B, Reggaeton yms. myäs)

Status
Viestiketju on suljettu.

Joooooo

Ville prkl.. ;D Olin hieman hidas ;D

Niin siitä The Black Wall Street jutusta.. Eli se hajosi kahtia.. Sitten tuli 2 puolta.. The Game "The Real Black Wall Street" ja BF100 eli Big Fase Hunned "Brazil & Wilmington"..

Eli The Real BWS kuuluu:game, eastwood ,Technique, charli baltimore, Nu Jersey Devil, dj Skee, jonny hooks

Ja Brazil & Wilmington on: Young Life "Compton Life"mixtape ilmestyy tammikuu.2006, Kleva The Terrible, Lawless tunnettiin ennen Flawless, Chase (G.O.D.,Alkuperäinen jäsen Khackiez N Chuckz w. Young Life), B-Fly (Big Fase pikku sisko), KBL (Krazy Bad Luck), The Lost Soulz (Johon kuuluu: Badseed & YaO)

Eli siis Real BWS meni kaikki ns. vanhat jäsenet.. B & W on hommanut nyt jo monia LOISTAVIA artisteja vähässä ajassa "Kiitos Gride ja BF100". Joten saas nähdä millanen sota alkaa tästä..

Mutta päätetään tämä tällä tavalla: BRAZIL & WILMINGOTN 4LYFE!!!

Jooooooo

No minä saan ainakin kaikkein suurimman osan tiedoista B & W foruumilta.. Sieltä löytyy aina kaikkein kuumimmat huhut ja totuudetkin.. Sitten käyn myös jossakin Hiphop netti sivuilla.. ;)

Jooooooo sanoi:
No minä saan ainakin kaikkein suurimman osan tiedoista B & W foruumilta.. Sieltä löytyy aina kaikkein kuumimmat huhut ja totuudetkin.. Sitten käyn myös jossakin Hiphop netti sivuilla.. ;)

näit sivui on joku puol miljoonaa.. perus Allhiphop.com on aika kova huhuissa ja uutisissa, ja onha noita..

B000BY9VKK.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

Trick Trick yllättää aika kovin omalla debyytillään. Tuottanu reilusti ylipuolet biiseistä, mikä on mahtava juttu debyytti artistilta.

Shadt/Aftermath toimii lafkana.

IsoT

www.hiphopgalaxy.com
www.allhiphop.com

Noi taitaa olla parhaat hiphop-sivustot.

Joskus tulee käytyä lukemassa haastatteluja www.raptism.com sivulla....

www.ohhla.com on myös hyvä lyriikka sivusto....

YO

onko kukaan perehtynyt Jedi Mind Trikkien levyyn Legacy Of Blood? Minun mielestä kyseinen levy on aivan helvetin hyvä. ei yhtään huonoa biisiä. tottakai JMT:llä on kaikki levyt sika hyviä mutta tämä nyt värähti korvaa silti paljon paremmin.

YO sanoi:
onko kukaan perehtynyt Jedi Mind Trikkien levyyn Legacy Of Blood? Minun mielestä kyseinen levy on aivan helvetin hyvä. ei yhtään huonoa biisiä. tottakai JMT:llä on kaikki levyt sika hyviä mutta tämä nyt värähti korvaa silti paljon paremmin.
Olen enemmän kuin perehtynyt ja oikeassa olet, yksi hiphop-historian parhaista levyistä

YO sanoi:

melkein hävettää myöntää mutta aika vähälle on jääny kuuntelu.. kyllä tosin oon kaikki levyt kuullu mutta liian vähä. pitää koittaa tutustua enemmän kavereihin.. legendahan tää kuitenkin on.

clinton_sparks-smashtime_blends_volume_9-150.gif

tohon kannattaa tutustua nopeesti.. pelkkiä blendejä siis niinku nimestä voi päätellä, tosin taitaa olla yks remix mut se ei oo official myöskää.
tää on melkei nerokas mixtape.. niin hyvi sopii noi biitit melkein jokaisee biisii.

Clintonhan on ilmeisesti Shadyn dj. Ainaki heiluu aina noilla Emin tapeilla sekä tuolla radiokanavalla.

YO

listatkaapas jotain "TEILLE" ajankohtaisia artistejaja niiden levyjä. Siis sellasia joita tällä hetkellä eniten kuuntelette.

mun lista on varmaa tällänen:

Masta Ace - Along hot summer(sika hyviä biisejä koko levy täynnä)
Jedi Mind Tricks - Legacy of blood,Visions of Gandhi(Artisti ja levyt aivan mahtavia. JMT on mun yks suurimpia suosikkeja)
Ali Vegas & The Council - The Best Of(Paljo streetstylejä.Hyviä biisejä myöskin)
Memphis Bleek - 534(ei yhtään huonoa biisiä)
Sean Price - Monkey Barz(Tosi paljon parannusta aikasempaan tuotantoon)

Tossa pari mitä oon viime aikoina kuunnellu eniten.

CB4

Itsellä kiitos Seinän Villen on ollu kulutuksessa tämän näkösii levyi:

Memphis Bleek - 534( Todella hyvää, erityisesti nimikkobiisi 534)
Mike Jones - Who Is Mike Jones!(Ei pysty kuvailee, monta todella käyttökelpoista biisii!)
Paul Wall - Peoples Champ(Tämän kanssa epäröin, eikä oikein kolahtanut aluksi, mut vähän sulattelin ni aukes!)
Chamillionaire - The Sound Of Revenge(Positiivinen yllätys Houstonin mieheltä)
Chamillionaire & Paul Wall - Controversy Sells(Uusin löytöni, levy ei kyllä ole varmaankaan uusinta uutta(?), mutta todella hyvä levy, erityisesti True ja True(remix) -biisit!)

LSL sanoi:
Chamillionaire & Paul Wall - Controversy Sells(Uusin löytöni, levy ei kyllä ole varmaankaan uusinta uutta(?), mutta todella hyvä levy, erityisesti True ja True(remix) -biisit!)

LSL on Etälän miehiä, ei oo menny ylistys hukkaa ;) Oisko toi reilun vuoden vanha? en oo ihan varma. True remix on helvetin kova biisi! YO:n lista oli vähä erilaine.. Memphisin levy on kova miustakin. Masta Acen albumi on tolkuttoman kova, siin on ihan mahtavia tarinoita. Pitääkin kuunnella sitä heti huomenna.

Itellä:

Marcos Hernandez - C About Me (lapsenteko musaa, huippu r&b:tä)
Luny Tunes - Mas Flow Platinum Edition 1 (reggaeton bilemenoa, toi loistava tuottajalevy ja erilaisia artisteja)
Joe Budden - Mood Muzik 2 (tässä on sellasiakin biisejä mitä piti tulla levylle.. mahtava tape)
Trick Trick - People Vs. (Shadyn suojatti.. ei hirveen vakuuttava levy mut muutamia kivoja)
Ying Yang Twins - USA Still United (remixejä ja muutamia uusia collipark biittejä, ihan kiva levy)
Diplomats - Title Stays In Harlem (rehellistä sylkemistä.. mahtava levy)
Jay Bezel - Philadelphia Beast (oli pakko tutustua kun kaikki hehkuttaa.. uus nimi mut kovia biisejä)

Vanhemmista itelläkin on noi: Paul Wall, Juelz ja Chami ollu kovimmassa soitossa..
Nyt: Masta Ace - H.O.O.D. (prod by Dams)

Jooooooo

Siis painan ihan sikana levyjä parhaillaan.. ;D

Mut:
Saigon - Welcome To Saigon
Dom Pachino - The Invasion
Remy Ma - Queen Of NY ;D Pakko kuunnella.. Kovin biatch sylkemään..
Tru Lyfe - New New York
Trick Trick - People Vs.

Tuos o muutamia kovimpia.. ;) Mut ei ihan uusimpia.. ;) Mun mielestä.. Sit ulee parhaillaan pumpattua tuot Westcoast shittiä aika paljon.. Etenkin BNW.. Sielt tulee kuunneltua paljon parhaillaan.. Sit ei voi unohtaa Three 6 Mafia..

Yks kappale uppoaa tosi hyvin täl viikol.. ;D Mr Sylent - Sylent.. Sit kaikille heille jolla luki Memphis Bleek.. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

YO

Ville Seinä sanoi:
Nyt: Masta Ace - H.O.O.D. (prod by Dams)
erittäin hyvä biisi. Minun mielestä levyn paras biisi ylivoimaisesti on Beautiful. Toinen biisi mihin oon jääny "koukkuun" on good ol' love.

Pakko muuten vielä mainita Talib Kwelin Quality levy. Sweeeeeeet!

YO sanoi:
erittäin hyvä biisi. Minun mielestä levyn paras biisi ylivoimaisesti on Beautiful. Toinen biisi mihin oon jääny "koukkuun" on good ol' love.

miun suosikit tolta levyltä on:
H.O.O.D.
Brooklyn Masala
Revelations

oikestaan mitään ihan surkeita biisejä ei ees oo, kaikki menee tolta levyltä. ihan mahtavia fiilisbiisejä tossa ja upeita biittejä, liian vähän tulee tälläsiä levyjä.

YO

Ville Seinä sanoi:
oikestaan mitään ihan surkeita biisejä ei ees oo, kaikki menee tolta levyltä. ihan mahtavia fiilisbiisejä tossa ja upeita biittejä, liian vähän tulee tälläsiä levyjä.
täysin samaa mieltä. jos joku on erimieltä, on hän väärässä. :)

IsoT

Noita oon soitellu viimeaikoina:

Jay-Z: Black album (Muutama ihan vitun loistava biisi ja muutama aika mitään sanomaton biisi. Aika tasapaksu levy.)
Mariah Carey: Emancipation of mimi (Ei kyl mitään hiphoppia, mut JUMALAUTA et on hunajainen ääni naisella!!!)
Eminem: The Eminem show (Aina joku Eminemin levy soitossa. Nyt putoo tää levy aika mukavasti.)
Jadakiss: Kiss of death (Viel ei voi sanoo mitään, ku hankin vasta. Kuunnellu kerran)

Status
Viestiketju on suljettu.