andre.
Vaiko huono muokkaus? Kyllä nyt vähän näkee ettei taida itse fifty olla kuvassa. Tai sitten mies on vähän kutistunut viime näkemästä.Ville Seinä sanoi:
houmou? ;D
Vaiko huono muokkaus? Kyllä nyt vähän näkee ettei taida itse fifty olla kuvassa. Tai sitten mies on vähän kutistunut viime näkemästä.Ville Seinä sanoi:
houmou? ;D
andre. sanoi:Vaiko huono muokkaus? Kyllä nyt vähän näkee ettei taida itse fifty olla kuvassa. Tai sitten mies on vähän kutistunut viime näkemästä.
ääliö toi on photobucketista eikä getty images official. Kato ny vähä fiddyn hartioita ja vertaa tohon kaveriin. Do your muthafuckin' homework.Ville Seinä sanoi:muokkaus? muokataanko getty images kuvia? ;D kyllä se ihan aito vaan on.
andre sanoi:ääliö toi on photobucketista eikä getty images official. Kato ny vähä fiddyn hartioita ja vertaa tohon kaveriin. Do your muthafuckin' homework.
Voi voi poikarukka kun luulee tietävänsä jotakin asioista.. noh, kai ne oppivirheet on jokaisen maksettava.Ville Seinä sanoi:http://cache.gettyimages.com/xc/566...35F8FA9CA92A6465C51404D3F44B54E9C89C783688B46
mistä on?
EDIT. eli noita kaikki on muokattu tuolla?
EDIT2. MIKÄÄN TUOLLA EI OO MUOKATTU. Eli siun vuoro mennä tekee läksyjä.
andre sanoi:Voi voi poikarukka kun luulee tietävänsä jotakin asioista.. noh, kai ne oppivirheet on jokaisen maksettava.
fucking faggot.
o.Ville Seinä sanoi:haha, enhä luule. perustin ton sille kun sivuilla lukee et mitään ei muokata ja toi oli ihan official gettyimages.
onko ne kaikki 30 kuvaa muokattu?
andre sanoi:
Ei mitää. Halusin vaa vähän painottaa tätä levyä vähän enemmän mutta eihän jedeillä oo yhtään huonoa levyä. Se mun pointti on tässä ollutkin!Shq sanoi:Takasin aiheeseen?
Nyt ahkerimmin soi kyllä Jedi mind tricksien Legacy of blood -levy. Todella hyviä biisejä löytyy monia kyseiseltä levyltä. Kiitos vain henkilölle, joka tästä levystä kertoi.
mulla melkee kulunu jo läpi kun on nii kauan pyöriny soittimessa.SmokeR sanoi:Toinen hiphop historian ehdottomaan kärkeen kuuluva levy on Fugees - The Score. Levy ollu jo vuosia lähes jatkuvassa soitossa
SmokeR sanoi:By The Way noi fityn kuvat EI oo mukattu, ne on lontoon ensi-illasta otettu, mtv newsissä oli haastattelun pätkä missä sil on noi kamat päällä. Ja Näytti kyl et on jätkä pienentyny kummasti