Koripallo.com

Virallinen hiphop-thread. (R&B, Reggaeton yms. myäs)

Status
Viestiketju on suljettu.

andre.

Ville Seinä sanoi:
56609692.jpg

houmou? ;D
Vaiko huono muokkaus? Kyllä nyt vähän näkee ettei taida itse fifty olla kuvassa. Tai sitten mies on vähän kutistunut viime näkemästä.

andre. sanoi:
Vaiko huono muokkaus? Kyllä nyt vähän näkee ettei taida itse fifty olla kuvassa. Tai sitten mies on vähän kutistunut viime näkemästä.

muokkaus? muokataanko getty images kuvia? ;D kyllä se ihan aito vaan on.

andre

Ville Seinä sanoi:
muokkaus? muokataanko getty images kuvia? ;D kyllä se ihan aito vaan on.
ääliö toi on photobucketista eikä getty images official. Kato ny vähä fiddyn hartioita ja vertaa tohon kaveriin. Do your muthafuckin' homework.

andre sanoi:
Voi voi poikarukka kun luulee tietävänsä jotakin asioista.. noh, kai ne oppivirheet on jokaisen maksettava.

fucking faggot.

haha, enhä luule. perustin ton sille kun sivuilla lukee et mitään ei muokata ja toi oli ihan official gettyimages.

onko ne kaikki 30 kuvaa muokattu?

andre

Ville Seinä sanoi:
haha, enhä luule. perustin ton sille kun sivuilla lukee et mitään ei muokata ja toi oli ihan official gettyimages.

onko ne kaikki 30 kuvaa muokattu?
o.

andre

jätkä tryaa vaan bleimaa mun houmiita jostai fucking muokatuist kuvist vittu. fiddy on enempi gangsta ku sun puuhelmipojat yhteesä, vaikka yhel kädel!!! gei män!!!! that shit is weeeeaaaK!!!

andre sanoi:

haha, ok ;D

outo juttu kun lukee ettei ne oo muokattuja ::) nojoo, pointti oli kuitenkin toi pukeutuminen. hienoa kuitenkin, että kaikkitietävä Andre tuli kertomaan asioita joita en tiennyt.

EDIT. päiväunien aika?

Shq

Takasin aiheeseen? :p
Nyt ahkerimmin soi kyllä Jedi mind tricksien Legacy of blood -levy. Todella hyviä biisejä löytyy monia kyseiseltä levyltä. Kiitos vain henkilölle, joka tästä levystä kertoi.

YO

Shq sanoi:
Takasin aiheeseen? :p
Nyt ahkerimmin soi kyllä Jedi mind tricksien Legacy of blood -levy. Todella hyviä biisejä löytyy monia kyseiseltä levyltä. Kiitos vain henkilölle, joka tästä levystä kertoi.
Ei mitää. ;) Halusin vaa vähän painottaa tätä levyä vähän enemmän mutta eihän jedeillä oo yhtään huonoa levyä. Se mun pointti on tässä ollutkin! :)

Toinen hiphop historian ehdottomaan kärkeen kuuluva levy on Fugees - The Score. Levy ollu jo vuosia lähes jatkuvassa soitossa

YO

SmokeR sanoi:
Toinen hiphop historian ehdottomaan kärkeen kuuluva levy on Fugees - The Score. Levy ollu jo vuosia lähes jatkuvassa soitossa
mulla melkee kulunu jo läpi kun on nii kauan pyöriny soittimessa.

YO

Onko kukaan kuullut vielä Smif'n'wessunin reloaded-levyä? sain sen eilen ja on kyllä erittäin hyvää tavaraa. paras biisi here i stand. jos teillä ei tätä levyä vielä ole niin käykööt poistamassa samantien.

Mitä uutta tällä rintamalla? oon iha pihal.. joku kertoo onko uusia mixtapeja tullu?

By The Way noi fityn kuvat EI oo mukattu, ne on lontoon ensi-illasta otettu, mtv newsissä oli haastattelun pätkä missä sil on noi kamat päällä. Ja Näytti kyl et on jätkä pienentyny kummasti

SmokeR sanoi:
By The Way noi fityn kuvat EI oo mukattu, ne on lontoon ensi-illasta otettu, mtv newsissä oli haastattelun pätkä missä sil on noi kamat päällä. Ja Näytti kyl et on jätkä pienentyny kummasti

no sitähän miekin. kerrankii olin siis oikeessa ;D kiitos vahvistuksesta.

Hyvä on

Hyvä on Ville. Ja nyt sitten oikeisiin töihin. Toimittajan töihin. Mars mars!

Status
Viestiketju on suljettu.