Koripallo.com

WU16 EM-kisat 2024

Viestejä
3 602
Kun katsoin ottelua, alkoi tuntua että Saga Vanninen voisi piakkoin olla Pyrinnön toiseksi paras 7-ottelija.
 
Viestejä
1 539
Uusi sukupolvi tulee rytisten naisten maajoukkueseen. Pelipaikoista tullaan taistelemaan ja vain kovat harjoittelijat saavat paikan. Täytyy sanoa, että että kyyneleet tuli silmään tästä riemusta. Jos tästä ei saada valtakunnalista uutisointia Ylellä ja valtakunnallisissa lehdissä, niin tämä ilon päivä jää vain meidän tietoon. NIIN EI SAA TAPAHTUA!

Ihan rehellisesti luulen, että media ei uutisoi tästä paljon mitään tai ehkä ei ollenkaan. Niin pihalla Suomen urheilumedia on korisjuniorimaajoukkueiden pelaamisesta.

Kun katsoin ottelua, alkoi tuntua että Saga Vanninen voisi piakkoin olla Pyrinnön toiseksi paras 7-ottelija.

Eli kuka se yleisurheilija joukkueessa on? Schreck? Aivan mieletön puolustaja. 5 stealia tänään ja koko turnauksessa todella hyvä pakkipäässä.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
3 602
Ihan rehellisesti luulen, että media ei uutisoi tästä paljon mitään tai ehkä ei ollenkaan. Niin pihalla Suomen urheilumedia on korisjuniorimaajoukkueiden pelaamisesta.



Eli kuka se yleisurheilija joukkueessa on? Schreck? Aivan mieletön puolustaja. 5 stealia tänään ja koko turnauksessa todella hyvä pakkipäässä.
Ymmärsin, että joukkueessa on Pyrinnön pelaaja joka koripallon lisäksi on yleisurheillut Pyrinnössä. Ja taitaa äitinsä perinteiden mukaisesti olla maajoukkuetason pelaaja lentopallossakin. Siis urheilija.
 
Viestejä
3 602
Hatunnosto myös valmennuksellekin. Joukkueella oli jonkin verran homma hukassa turnauksen alkupeleissä kun vastustaja pisti paikkapuolustuksen. Tuo oli nyt selvästi opeteltu ja rikottiin hienosti.
 
Viestejä
1 539
wTZju61.jpeg


Suomen pitää sitten venyä finaalissa ihan mielettömästi, jotta voidaan kaataa Espanja tai Ranska jotka nuijivat vastustajiansa tähän malliin. Hopea on tällä kertaa erittäin voitettu hopea joka tapauksessa, mut ei voitto mahdoton ole. Sanoisin 1/10. Italia ei nyt ainakaan pronssia saa, se on varma juttu.
 
Viestejä
52
Taitaa Hännisen Janne tät jengiä enemmänki koutsata, mutta oon silti toki Räikkä-patsaan kannalla :D
Itse luulen, että Räikkä on luonut kivijalan tälle ja U17 joukkueelle. Tuo puolustus tulisi kopioida jokaisen juniorimaajoukkueen pelikirjaan. Monikaan joukkue ei sitä pysty vetämään ottelua läpi. Tarvitaan 10-12 huippukuntoista puolustuksessa tarvitavan liikkenhallinnan omaavaa pelaajaa jotka pystyvät koko ajan kommunikoimaan keskenään. Kiitos kuuluu tytöille, valmentajille, tiimin muille henkilöille ja sitten vielä seuravalmennukselle.
 
Viestejä
52
Uusi sukupolvi tulee rytisten naisten maajoukkueseen. Pelipaikoista tullaan taistelemaan ja vain kovat harjoittelijat saavat paikan. Täytyy sanoa, että että kyyneleet tuli silmään tästä riemusta. Jos tästä ei saada valtakunnalista uutisointia Ylellä ja valtakunnallisissa lehdissä, niin tämä ilon päivä jää vain meidän tietoon. NIIN EI SAA TAPAHTUA!
Jo alkoi näkyä.
1724438988716.png
 
Viestejä
1 195
Ihan rehellisesti luulen, että media ei uutisoi tästä paljon mitään tai ehkä ei ollenkaan. Niin pihalla Suomen urheilumedia on korisjuniorimaajoukkueiden pelaamisesta.



Eli kuka se yleisurheilija joukkueessa on? Schreck? Aivan mieletön puolustaja. 5 stealia tänään ja koko turnauksessa todella hyvä pakkipäässä.
Tuota #4 olen seurannut jo kevään Namikan finaaleista
 
Viestejä
2 024
Aivan kreisin huikeaa!!!! Wau!!!!!! Onnittelut koko jengille ja Suomen koripalloilulle ylipäätään!
 
Viestejä
1 195
Taitaa Hännisen Janne tät jengiä enemmänki koutsata, mutta oon silti toki Räikkä-patsaan kannalla :D
Hyvä niin, Hännistä on ehditty näilläkin säikeillä moneen kertaan mollata
 
Viestejä
1 539
Ranska on Suomen vastus finaalissa. Oli tiukka peli Espanjaa vastaan. Ranskan kolkit 2/20 = 10%. Levypalloissa Ranska voitti Espanjan 10 erolla ja noin puolet enemmän stealejä Ranskalla verrattune Espanjaan.
 
Viestejä
94
Urheilullisuudesta onkin tätä hienoa joukkuetta ansaitusti kiitelty, mutta lisäisin vahvuudeksi myös henkisen kantin. Näillähän ei murene paketti, vaikka menisi hieman kireälle. Kovalla asenteella vetävät omaa peliä, uskoen itseensä. Varmasti tulosta jo kotioloista, mutta osansa lienee valmennuksellakin.

Selostajaa oli mukava kuunnella. Asiallinen ja asiantunteva, ei mikään kiljuja tai tyhjän jauhaja.
 
Viestejä
138
Minäkin haluaisin kehua näitä Fiban youtube kanavan selostajia. Ovat ammattitaitoisia ja kuitenkin ovat hyvin reaktiivisia pelin tapahtumiin. Ovat pelaajien osalta tehneet lähes poikkeuksetta kotiläksyt sekä yleinen koripalloymmärrys hyvällä tasolla.

Lisäksi täytyy sanoa että ei ole helppi selostaa WU16 sarjaa ku peli ajoittain aika hetkistä. Mielestäni kuitenkin tosi nätisti ilmaisee suoritukset, joita itse puhtaalla epäammattimaisuudella kutsuisin järjettömäksi sekoiluksi
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös