Uusi sukupolvi tulee rytisten naisten maajoukkueseen. Pelipaikoista tullaan taistelemaan ja vain kovat harjoittelijat saavat paikan. Täytyy sanoa, että että kyyneleet tuli silmään tästä riemusta. Jos tästä ei saada valtakunnalista uutisointia Ylellä ja valtakunnallisissa lehdissä, niin tämä ilon päivä jää vain meidän tietoon. NIIN EI SAA TAPAHTUA!
Kun katsoin ottelua, alkoi tuntua että Saga Vanninen voisi piakkoin olla Pyrinnön toiseksi paras 7-ottelija.
Ymmärsin, että joukkueessa on Pyrinnön pelaaja joka koripallon lisäksi on yleisurheillut Pyrinnössä. Ja taitaa äitinsä perinteiden mukaisesti olla maajoukkuetason pelaaja lentopallossakin. Siis urheilija.Ihan rehellisesti luulen, että media ei uutisoi tästä paljon mitään tai ehkä ei ollenkaan. Niin pihalla Suomen urheilumedia on korisjuniorimaajoukkueiden pelaamisesta.
Eli kuka se yleisurheilija joukkueessa on? Schreck? Aivan mieletön puolustaja. 5 stealia tänään ja koko turnauksessa todella hyvä pakkipäässä.
Itse luulen, että Räikkä on luonut kivijalan tälle ja U17 joukkueelle. Tuo puolustus tulisi kopioida jokaisen juniorimaajoukkueen pelikirjaan. Monikaan joukkue ei sitä pysty vetämään ottelua läpi. Tarvitaan 10-12 huippukuntoista puolustuksessa tarvitavan liikkenhallinnan omaavaa pelaajaa jotka pystyvät koko ajan kommunikoimaan keskenään. Kiitos kuuluu tytöille, valmentajille, tiimin muille henkilöille ja sitten vielä seuravalmennukselle.Taitaa Hännisen Janne tät jengiä enemmänki koutsata, mutta oon silti toki Räikkä-patsaan kannalla
Jo alkoi näkyä.Uusi sukupolvi tulee rytisten naisten maajoukkueseen. Pelipaikoista tullaan taistelemaan ja vain kovat harjoittelijat saavat paikan. Täytyy sanoa, että että kyyneleet tuli silmään tästä riemusta. Jos tästä ei saada valtakunnalista uutisointia Ylellä ja valtakunnallisissa lehdissä, niin tämä ilon päivä jää vain meidän tietoon. NIIN EI SAA TAPAHTUA!
Tuota #4 olen seurannut jo kevään Namikan finaaleistaIhan rehellisesti luulen, että media ei uutisoi tästä paljon mitään tai ehkä ei ollenkaan. Niin pihalla Suomen urheilumedia on korisjuniorimaajoukkueiden pelaamisesta.
Eli kuka se yleisurheilija joukkueessa on? Schreck? Aivan mieletön puolustaja. 5 stealia tänään ja koko turnauksessa todella hyvä pakkipäässä.
Hyvä niin, Hännistä on ehditty näilläkin säikeillä moneen kertaan mollataTaitaa Hännisen Janne tät jengiä enemmänki koutsata, mutta oon silti toki Räikkä-patsaan kannalla
Neiti on toki myös itse junnumaajoukkuetason lentopalloilija.Ymmärsin, että joukkueessa on Pyrinnön pelaaja joka koripallon lisäksi on yleisurheillut Pyrinnössä.
On kyllä puolustuspäässä ihan huippu. Vielä on tekemistä heittotekniikassa. On ollut hieno katsella hänen uhrautuvaa peliään.Tuota #4 olen seurannut jo kevään Namikan finaaleista