Vs: www.basketsim.com
Pallopoika´s Finest on porukan nimi.
Pallopoika´s Finest on porukan nimi.
Memphis sanoi:Memphis -- Team Kouvot, Martta jo haasteen heittänytkin, katotaan miten käy tommosta miljoonaporukkaa vastaan
Joo mut mut mikäs joukkue sä oot? Martat?Wein B sanoi:ai ai ai ! just tuli scoutattuu 4 tähre centteri. Vapiskaa ! 8)
martta sanoi:Mä voin tulla. Joensuun Martat on joukkueeni, taidanpa säästää parhaan viisikon tähän peliin
Ollaa muuten samassa sarjassa. Mut eipä kauaa enää ku nousen kolmosee.KaU sanoi:mä oon Basic Basketball
Hoopo sanoi:Ollaa muuten samassa sarjassa. Mut eipä kauaa enää ku nousen kakkosee.
No mä tulin kesken kauden, ja oon voittanu kaikki pelit. Jos oisin ollu alust asti mukana, ni oisin varmaan huohottamassa sun takana sarjataulukossa.Hoopo sanoi:Ollaa muuten samassa sarjassa. Mut eipä kauaa enää ku nousen kakkosee.
Memphis sanoi:Hieno voitto Martoista. Kiitos vaan tiukasta matsista. Mites muille kävi ja miten jatketaan turneeta?
Muut ei ees oo kai vielä alottannu!?Memphis sanoi:Hieno voitto Martoista. Kiitos vaan tiukasta matsista. Mites muille kävi ja miten jatketaan turneeta?
Ooke... sä kyllä voitat ihan reilusti mutta ihan hyvähän se on koittaa...Dwaitti sanoi:Pistän teemulle haastetta tässä loppuviikosta.
Eka pelin jälkeen:wein bernaard sanoi:Vois toi Knockout systeemi toimia paremmin.
Dwaitti
teemu28
Hoopo
Kau
Wein
Pallopoika
Memphis
Martta