Koripallo.com

www.basketsim.com

• Viestiketjun aloittaja korismanageripeli!!!
  • Alkaa
Vs: www.basketsim.com

Ei taida enää mahtua, mutta haen itse harkka vastusta junnuille, että jos kiinnostaa ni haasteista.

Wein B sanoi:
ai ai ai ! just tuli scoutattuu 4 tähre centteri. Vapiskaa ! 8)

Mul on 4 ja puolen tähen sentteri ja se oli jo valmiiks joukkuees :D:D vapise 8)!

Eipä nuo tähdet aina kerro yhtään mitään. Itselläkin 4n tähden sentteri ja 5n tähden PF, muttei todellakaan oo sen tasoset loppujen lopuksi.

KaU sanoi:
No mä tulin kesken kauden, ja oon voittanu kaikki pelit. Jos oisin ollu alust asti mukana, ni oisin varmaan huohottamassa sun takana sarjataulukossa.
Juu mäki tulin kesken kauden. Ens viikolla sitte matsi. Saas nähdä miten käy. Ei sulla näköjään ihan mikään pilipaliporukka oo kasassa.

KaU

Hoopo sanoi:
Juu mäki tulin kesken kauden. Ens viikolla sitte matsi. Saas nähdä miten käy. Ei sulla näköjään ihan mikään pilipaliporukka oo kasassa.

Äläs nyt koita siirtää paineita mulle. Mulla on vaan voitettavaa. Kenraali meni kyllä ihan huonosti. Mun "pilipaliporukasta sen verran", että en oo ku pari jätkää joukkueeseen hannkinu.

Onkos pelejä pelattu? Ketkäs ovat jatkossa?

KaU sanoi:
Äläs nyt koita siirtää paineita mulle. Mulla on vaan voitettavaa. Kenraali meni kyllä ihan huonosti. Mun "pilipaliporukasta sen verran", että en oo ku pari jätkää joukkueeseen hannkinu.

Onkos pelejä pelattu? Ketkäs ovat jatkossa?
Memphis on tällä hetkellä jatkossa.

Eli tänään jatkuu Kp.Comin Basketsim turnee ( perässä omat veikkaukset):

KNS vs Basic Basketball - Basic jatkoon
Suolahden urheiljiat vs Team Kärsät - Suolahti jatkoon
ja
Bc W vs Pallopoika's finest - Pallopojat jatkoon

jatkossa jo Memphis.

wein bernaard sanoi:
Bc W vs Pallopoika's finest - Pallopojat jatkoon

Enpä nyt tuosta omasta jatkoon menemisestä tiedä, laitan vähän kokemattomampia pelaajia avaukseen.

wein bernaard sanoi:
Suolahden urheiljiat vs Team Kärsät - Suolahti jatkoon
Toi pitää paikkansa,muutenkin hyvät veikkaukset!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Dwaitti ------->
Teemu28
Dwaitti
Kau
Hoopo
Kau ---->

Wein
Pallopoika --->
Pallopoika
Memphis
Memphis -->
Martta

wein bernaard sanoi:
Dwaitti ------->
Teemu28
Dwaitti
Kau
Hoopo
Kau ---->

Wein
Pallopoika --->
Pallopoika
Memphis
Memphis -->
Martta
Omat veikkaukset näistä peleistä---> Suolahden Urheilijat jatkoon ja Memphis jatkoon!!!

Nythän tulee vielä mielenkiintoisemmat kamppailut sillä sarjakausi on loppunut ja joukkueet voivat halutessaan pelata ykkösviisikolla tässäkin turneessa. Mut hyviä veikkauksia tullu. ;)

Piru vie noutaja tuli! No onneksi täs nyt ei sarja mestaruuksia ratkaistu. Veikkaan Memphisin vievän koko homman.

Hoopo sanoi:
Piru vie noutaja tuli! No onneksi täs nyt ei sarja mestaruuksia ratkaistu. Veikkaan Memphisin vievän koko homman.

Kuinkas näin veikkaat, kun ei mulla ole pointtia nimeksikään ja sentteri on vasta 15v lupaus. Muutenkin nuo pelit Pallopoika's Finestia vastaan mennyt 2-2, että joka tapauksessa tiukka vääntö tulossa.

Memphis sanoi:
Kuinkas näin veikkaat, kun ei mulla ole pointtia nimeksikään ja sentteri on vasta 15v lupaus. Muutenkin nuo pelit Pallopoika's Finestia vastaan mennyt 2-2, että joka tapauksessa tiukka vääntö tulossa.

Heh kiitos kohteliaisuudesta, mutta on tuo sun Bourqin sen verta kova sg. että pakko keksiä jotain tilalle, onneks ei tällähetkellä paljon nuo sarjapelit rasita ;)

Pitäiskö tehdä matchupitkin? ;D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.