Vs: www.basketsim.com
Minkäs niminen jengi on käytössä?
She-Man sanoi:Mahtuuko mukaan? Mullakin on höntsyjengi.
Minkäs niminen jengi on käytössä?
She-Man sanoi:Mahtuuko mukaan? Mullakin on höntsyjengi.
Wein B sanoi:ai ai ai ! just tuli scoutattuu 4 tähre centteri. Vapiskaa ! 8)
Mikä sun joukkuees nimi on?Ja$on sanoi:Mul on 4 ja puolen tähen sentteri ja se oli jo valmiiks joukkuees vapise 8)!
Juu mäki tulin kesken kauden. Ens viikolla sitte matsi. Saas nähdä miten käy. Ei sulla näköjään ihan mikään pilipaliporukka oo kasassa.KaU sanoi:No mä tulin kesken kauden, ja oon voittanu kaikki pelit. Jos oisin ollu alust asti mukana, ni oisin varmaan huohottamassa sun takana sarjataulukossa.
Hoopo sanoi:Juu mäki tulin kesken kauden. Ens viikolla sitte matsi. Saas nähdä miten käy. Ei sulla näköjään ihan mikään pilipaliporukka oo kasassa.
Memphis on tällä hetkellä jatkossa.KaU sanoi:Äläs nyt koita siirtää paineita mulle. Mulla on vaan voitettavaa. Kenraali meni kyllä ihan huonosti. Mun "pilipaliporukasta sen verran", että en oo ku pari jätkää joukkueeseen hannkinu.
Onkos pelejä pelattu? Ketkäs ovat jatkossa?
wein bernaard sanoi:Bc W vs Pallopoika's finest - Pallopojat jatkoon
Toi pitää paikkansa,muutenkin hyvät veikkaukset!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;Dwein bernaard sanoi:Suolahden urheiljiat vs Team Kärsät - Suolahti jatkoon
Omat veikkaukset näistä peleistä---> Suolahden Urheilijat jatkoon ja Memphis jatkoon!!!wein bernaard sanoi:Dwaitti ------->
Teemu28
Dwaitti
Kau
Hoopo
Kau ---->
Wein
Pallopoika --->
Pallopoika
Memphis
Memphis -->
Martta
Hoopo sanoi:Piru vie noutaja tuli! No onneksi täs nyt ei sarja mestaruuksia ratkaistu. Veikkaan Memphisin vievän koko homman.
Memphis sanoi:Kuinkas näin veikkaat, kun ei mulla ole pointtia nimeksikään ja sentteri on vasta 15v lupaus. Muutenkin nuo pelit Pallopoika's Finestia vastaan mennyt 2-2, että joka tapauksessa tiukka vääntö tulossa.