Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Mulla paska netti . Siinä ne katoo . kun lähetän tuleee se harmaa sivu . Ei saada yhteyttä . :'(
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Jaa, tohon on paha sanoa mitään Haadismeja. Ei ole liiemmin tullut vastaan. Mä käytän liikkuvaa laajakaistaa (tai kahta itseasiassa), on halvempia kuin kiinteät ja riittävän toimivia; vaikka välillä linjoilla on vähintään neljä puhelinta, kaksi - kolme läppäriä ja kaksi tablettia. Tulostin, töllöt ja konsolitkin on samoilla linjoilla, mutten mä oikein niiden verkon käyttöä ole väijynyt.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

wimi sanoi:
On mulla silakoita .Lähetänkö taksilla ;D ;D
Silakoita? Enpä ole vähään aikaan syönytkään. Äitimuori teki aikoinaan leivitettyjä silakkaleikkeitä, oli hyviä. Ja nyt nälättää enemmän :mad:. Käyn hakemassa pari Oululaisen jälkkäri -pohjaista herkkupalaa, tuun takaisin.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Vain yksi on pois . Sven tuuva . Tay kuka se oli ? Jos ei tule mäkään sinne . venemies wimpula lähtee
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Haades sanoi:
Silakoita? Enpä ole vähään aikaan syönytkään. Äitimuori teki aikoinaan leivitettyjä silakkaleikkeitä, oli hyviä. Ja nyt nälättää enemmän :mad:. Käyn hakemassa pari Oululaisen jälkkäri -pohjaista herkkupalaa, tuun takaisin.
.

On savustettuna . Raakoi ei le nyt
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Näin se maailma pyörii. Kun yhdelle tulee nälkä, toiselle tulee jano ja se sallittakoon. Nälkä meni, sammuta janosi ja hauskaa iltaa. Tai yötä oikeastaan. Palataan ensi perjantaina asiaan.

Edit: voi v...lla päähän tän laitteen kanssa, ei vaan voi antaa tekstin olla oikeinkirjoitettuna vaan tekee jatkuvasti omia suahilinkielisiä väännöksiään :mad:.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Maanantai on maanantai ja on fantsua olla olkapäät lysyssä, katse lattiaan luotuna jotain "säälikää" mantraa mutisten. Jees jees, ei siinä mitään ja onhan tämä viikon aloituspäivä sitä ja tätä.

Mutta mä en tiedä kuvataanko Suomessa jotain Truman showta ja mä olen siinä mukana? Tänään on ollut jo tähän mennessä sen verran monta muuttujaa, että alkaa naurattaa. Duunipäivän aluksi iso monitoimikopiokone kaipaili uutta mustavärikasettia ja tässäkin laitteessa patruunaa (tässä oikea nimitys lienee säiliö) pitää hieman ravistaa ennen sen paikoilleen panoa. Homma on helppo ja nopea, niinpä tuumasta toimeen; pakkaus auki, vanha ulos ja uuden ravistus.

Toisessa päässä tätä melkoisen isoa patruunaa / säiliötä on kaksi hammasratasta, jotka pitävät musteen liikkeessä / estävät sen paakkuuntumisen säiliön sisällä olevien palikoiden avustuksella. Ravistellessa toinen näistä rattaista lensi omille teilleen (ei nyt ihan shamppispullon korkin voimalla, mutta kuitenkin) ja aamu kirjaimellisesti mustui. Oletteko tietoisia, kuinka laajalle ja tehokkaasti tulostinväri leviää? Mä tiedän nyt, kannattaa kokeilla ;).

Moni muukaan asia ei tunnu menevän tänään totutusti ja ihan ilman omaa myötävaikutusta. On vaan koko ajan pari muuttujaa edessä. Okei, tuo mustehan ei olisi levinnyt ilman mun toimintaa, mutta sitten se olisi tapahtunut jollekin toiselle. Mitähän seuraavaksi, kerrankin siistiä olla duunissa maanantaina, me like 8]! (Kohta tulee tietty joku Duudsoni kulman takaa...)
 
Viestejä
19 546
Vs: JOEN SUU

Elä hyvä mies pikkujutuista ota pulttii.

Ei se minultakaan päivä ihan putkeen mennyt. Nimittäin lukulasit jäi työpaikalle. No onneksi on aina parit näitä " tiimarin laseja ".

Niin ja yks aamu kun olin aamupuuroon suolaa laittamassa, niin suolapurkista putosi pohja ja kaikki valui lattialle ja osa sähköhellan ja tiskipöydän väliinkin. Kirosin niin, että eukkokin heräsi....

Mutta töissä en ole koskaan joutunut noin vaikeisiin tehtäviin kuin mustekasetin vaihtoon. Ei näillä käsillä semmosia.

Kuus kilsaa kävin äsken kävelemässä. Huonot on polovet, kun meni aikaa tuntikymmenenminuuttii.

Nyt sitimarkettiin ostoksille.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Nyt sä ymmärsit Joe väärin. En mä mitään pulttia ottanut, vaan ihan oikeasti rupesi naurattamaan, kun ei aamussa ja aamupäivässä ollut mitään järkeä. Mutta sitten meno tasaantui normaaliksi valitettavasti.
 
Viestejä
19 546
Vs: JOEN SUU

Mulla menee töissä monta päivää silleen, ettei aamupäivässä ole mitään järkeä eikä kyllä iltapäivässäkään. Tainnut oikeasti mennä jo viimeiset nelkytviisvuotta.....

Mutta se minua ei kyllä naurata yhtään. Ei sitten yhtään. Ei yhtään. Ei.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Sä olet tosikko. Mä katson aamuisin peiliin ja heti rupeaa hymyilyttämään, usein jopa naurattamaan. Ja kun saa itsensä noin helposti sekä ennakkoluulottomasti hyvälle tuulelle, voi heläyttää oodin itselle Tina Turnerin sävelin: "I'm simply the best" ;).

Elämä on laiffii ja sä oot siellä ylhäällä ihan up yours (ap joors).
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Aamusella töihin körötellessä radiosta kajahti Matchboxin Midnite Dynamos ja karisti loputkin unet silmistä. Kaikkihan muistaa 70-80 -lukujen taitteessa Suomessakin valloillaan olleet nuorisovirtaukset, oli Teddy Boyta rasvaletteineen, Rockabilly soi taustalla (Matcbox ja Grazy Cavan oli aallon harjalla ja buumin lopulla Stray Cats räjäytti pankin).

Tuolloin rapakon takana The Ramones edusti vähän toisen tyylistä musiikkia ja Englannissa punkille raivasi tietä The Clash. Punk alkoi nostaa päätään ja nuorison ääni muuttui kovemmaksi, uusi brittibändi sai valtavaa huomiota maailmalla ja herätti pahennusta Brezhneviläisyyden jälkihuuruissa kulkevissa maamme päättäjissä. Anarchy In The U.K. soi ja esittäjä Sex Pistols ei saanut lupaa tulla keikalle Lepakkoon, tai Suomeen ylipäätään. Nuorison rappiota pelättiin ja tanttakaarti huitoi virkkuukoukkujaan.

Mutta jos yksi klassikkobiisi toi muistoja mieleen historian hämäristä, niin ei aamu huonosti ole jatkunut. Koneen avattuani sähköpostitsekkaus toi iloisen yllätyksen, mut on valittu "Suomen kaunis nainen 2014" kampanjaan, olen oikein pätevöitynyt siihen. Olen todella otettu asiakaspalvelija Milla Niemen tarkkasilmäisyydestä. Hienoa, että muutkin karvanaamat, kuin Itävallan Conchita Wurst saavat mahdollisuuden.

On perjantai, voiko ihanammin päivä enää alkaa?

Edit: pikku kirjoitusvirhe.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Elämää hölmöläisten maassa, vol. XXX: joku on jo varmaan huomannutkin jutun Toijalalaisesta kaverista, joka muutti 25 vuotta vanhan VW Caravellen 9:lle hengelle (siis elävälle kohteelle) rekisteröidystä ajoneuvosta matkailuajoneuvoksi.

No mitä teki Trafi? Lähetti kaverille 9047,72€ suuruisen autoverolaskun. Maksuaikaa 3 viikkoa, yhdessä erässä, joulukuun 13. päivä mennessä. Auton romuttaminen, myyminen tai palauttaminen ennalleen ei muuta asiaa, vaan lasku on maksettava, "näin ne lakipykälät menee". 25 vuotiaasta autosta verotetaan jutun mukaan nähtävästi uuden auton mukaan, wtf?

Laskusta voi valittaa, käsittelyaika on 2 - 3 kuukautta (ja maksuaika siis 3 viikkoa, jonka jälkeen se menee ulosottoon). Auton omistaja on työtön...

"On lottovoitto syntyä suomalaiseksi". Joo.

Saapa nähdä, että sitten kun Putin on vallannut / miehittänyt Suomen, mitä se tekee noille byrokraateille?
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Mistä näitä sikiää, ihan oikeesti? Ylöjärvellä 21-vuotias neitokainen meni Lidliin ostamaan liköörikonvehteja, rasian alkoholipitoisuus on n. 0,5 painoprosenttia. Kun ei ollut papereita mukana, jäi rasia saamatta. Lidl on ohjeistanut myyjiään, että alle 30-vuotta näyttäville ei myydä siis suklaatakaan ilman henkilötodistusta.

Tajuaakohan nämä tyypit, että joka aamu heratessään ja peliin katsottuaan pitäisi alkaa itkemään, mennä takaisin sänkyyn ja jäädä kotiin?
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Tuli tässä mieleen, että jos nyt menen työpisteeni ovesta ulos ja käännän avauskahvaa vasemmalla kädellä, saanko syytteen vai sakot? Jossakin on varmasti säädetty, ettei oikean käden kahvaa saa avata kehon toisella puolella olevalla ulokkeella. Minäpä kokeilen.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Näin se taitaa J&J olla. Miten musta tuntuu, että meitä (tai ainakin mua) on kusetettu lapsuudesta lähtien tolla hokemalla? Tai sitten mä tajuan jonain päivänä olevani vähä-älyinen ja elämän perusteet suomalaisena, maailman herrarodun edustajana, ovat romuttuneet.
 
Viestejä
19 546
Vs: JOEN SUU

Pienet ne on ympyrät. Meinaan ainakin Haadeksella. Nimittäin jos töissä on vain pelkkä työpiste, niin eipä siinä kovin kummasti sovi pyörähtelemään.

Mutta on siinä näköjään tilaa sen verran, että sopii kirjoittamaan viestejä tänne. Se on hyvä se.

Minulla on sentään työpaikka. Ainahan paikka sentään pistettä isompi on. No onhan mulla iso työnantajakin eli kunta. Ja kovin alijäämäisellä taloudellakin varustettu. Kai se alijäämä on joku hyvä luku liike-elämässä. Minä kun en niistä niin ymmärrä.....

Minä kävin tänään " kallonkutistajalla " ja roppiahan se taas kirjoitti, kun suolisto reistailee. Ihmeen hyvin pelkkä kallonkutistaja ymmärsi suoliston päälle. Tai siis sisään.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös