Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Haades sanoi:
Markus-Setä sanoi noin 14.2.1973 perimätiedon mukaan. Liian tuore tapaus noihin Joen vihjeisiin. Joe panttaa meiltä valoa tän suhteen. Epistä.

Sanoihan se joko taikuri kauan sitteen suollaaa suollaa . Lisää suolaa . ;D



Ei Joe nuku . Katsoo kirjastosta .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Ja sä tai Joe voitte hitsata jalkapuun lopullisesti kiinni. Jääkööt siihen mätänemään. Tai mieluummin City Marketin eteen.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Riittäähän niitä rattijuoppoja Sitimarketinkin eteen. Mutta riittääkö sitten jalkapuut?

Vieläkö muuten kukaan puuseppä rakentaa jalkapuita? Mahtaisi olla hyvä bisnes, jos niitä rattijuoppoja aletaan julkisesti esiinpanna.

Mutta Haades. Osasiko se Goethe suomenkieltä?
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Sitä suomalaista sanojaa, kun isä (öljy)lampun osti. Et kai sä Juhani Ahoa nyt kuitenkaan meinaa? Lisää valoa?
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Kumpi? Olenko rattijuoppo vai jalkapuu?

Niin mikset wimpula ota ilmaiseksi niitä kaasuhitsivehkeitä? Voisit rakennella sitten vieläkin enemmän kavereille pontikankeittovehkeitä. Vaikka kyllä lasivehkeet on parempia.....

Kohta tulee tyttö ja koko konkkaronkka. Jos nimittäin pääsevät perille. Soitti äsken, että yhdestä renkaanta vajuu ilma. Oli enää puoltoistapaarii. Ja viiskyt kilsaa jäljellä.

Mahtaa siellä kivikyläsuomessa olla taas yllättyneitä autoilijoita? Siis talven yllättämiä. On se vaan perin kummallista ja outoa, että talvi yllättää aina etelä-suomalaiset....

Taas siellä on kolaroitu niin pirusti, että. Vaikka köyhempiähän ne siellä ovat kuin täällä, kun ei ole varaa ostaa nastarenkaita. No pluikastelkoon sitten.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Ai minäkös se kysyin. Jaa. Toisaalta enhän varmaan olisi kysynyt, jos olisin itse tiennyt......

Tänään en rillannut. Enkä ole mitään ottanut. Kaksi Sandelssii vain ja se on siinä. Litalgiinii on propit. Jiiri voisi asiantuntijana kertoa, että käykö alkkomahooli Litalgiinin kanssa? Entä olut?
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Niin tuota. Voipihan se olla niin, että Ahon Jussi nuo sanat lausui. Tai voipihan se olla olemattakin, kun en tiijjä ihan varmasti. En ollut nimittäin kuulemassa.

Ja ei se ainakaan ollut Kiven Aleksi, koska sehän taisi hokea jotain, että " minä elän ". Vaikka enhän tuotakaan ole itse kuullut.

Mutta tyttö tuli juuri ja seurustelen niiden kanssa vähän aikaa ja sitten orrelle.

Öitä!
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Hieno talvipäivä taas aluillaan. On kuopuksen synttäreille vientiä, kotitouhuilua, shoppailua, treeniä ja muuta nastaa. Kuis muualla?
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Joo. Eipä päivässä mitään vikaa.

Tytön koira ulkoilutettu, lumityöt tehty ja neljän kilsan kävelylenkki tehty. Syötykin on. Nyt lähden sitimarkettiin ostoksille.

Eukko nukkuu yövuoron jälkeen, joten hiljaa tässä pitää olla.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Mikäs koira tytölläsi olikaan? Oot siitä kyllä kertonut, mutten muista juuri nyt.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Laporatorionnoutajahan se.

Juuri tein kasvispitsoja ja ensimmäinen on jo uunissa.

Pistin perunaa, punajuuria, porkkanoita, lanttua, punasipulii, ananasta ja paprikkaa. Päälle juustoraaste.

Maustoin yleismausteella. Valmiina sitten lisään päälle vielä kikkomannii.

Kyllä olisi sorssapilli näläkäsenkatteelinen, jos vielä täällä kävisi ja tämän lukisi.....
 
Viestejä
252
Vs: JOEN SUU

Wimille sen verran, että Merikoivulasta kalaan Kirstan rannalle on vain pari kilometriä, pizzalle (oluelle) Kirstaan on 16 kilometriä. :D
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Koska mä just heräsin tästä soffalta, niin näköjään mä nukahdin tähän vajaa tunti sitten. Mutta enpäs nähtävästi jäänyt liiemmin jälkeen vilkkaana soljuvasta keskustelusta.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Otin minäkin päikkärit ruuan jälkeen.

Mutta sitten kävin vielä kävelemässä toisen kerran neljä kilsaa, kun niin hyvä ilima oli.

En minäkään mikään jälkeenjäänyt ole.

Mitähän se meedia oikein sekoilee, että Venäjä tuo huippuohjuksia Suomen rajan läheisyyteen. Nimittäin ainahan niitä on siellä ollut. Ja mitä väliä sillä on, miten lähellä ne on meidän rajaa, kun lentää ne vaikka Siperian takaakin tänne.

Jäi muuten mainitsematta, että pitsanpohjat tein lapinohrarieskoista ja ensin siihen päälle levitin chilitomaattimurskaa. Jottas tiedätte! Yhden söin minä ja toiden söi eukko. Kolmannen ottaa eukko mukaan kohta kun lähtee taas yövuoroon töihin. Neljännen ja viimeisen syön minä. Nyt.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Ugh, seikka on saletti. Ettäs tiedämme. Ja nyt levy soimaan: "Kun taas saapuu hetki siiniineen, niin tiedät seen,..." Tiedätte mitä meinaan. Fazerin Sininen. Ja Zero. Nyt.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös