Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

No e

ilen ollu . Se suotakoon . Oletko miettiny miten sen stroxsin
10 sentin saa tai pitääkö se pellittää . Rikkiän se menee kun lapion kanssa vääntää . Uppomumpu olis toien et se pörräis japitäis sulana . Mutta kun pihi ole ei .
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Mikhetin

ään ei tule tänne . Kolme viestii lä

Kaalilatikko teen . Ohjeet otin 2plus vauva foorumilta ;D ;D ;D
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Jaahas. Wimpula ottaa takaisin, minkä eilen menetti....

Luinpa tänä aamuna lehdestä pari uutista.

Kovaltsukki on nykyisin tohtori. Ja lehden mukaan on taas tällä kaudella mukana täysin rinnoin. Mutta ei ne ainakaan tänään näyttäneet mitenkään täysinäisiltä.....

Toinen uutinen, mikä otti huomioni oli uutinen Lappeenrannasta. Minkälaisen koulutuksen lie paikallinen palomestari saanut? Kun nimittäin juna oli pyyhkäissyt auton keulan, niin palomestari ei osannut kertoa turman syytä.

Seuraavan kerran, kun palomestarille tulee noin vaikea kysymys eteen, niin suosittelen ottamaan yhteyttä minuun. Minä voin näin etänä ja hommaa näkemättäkin sanoa syyn. Auton keula oli liian pitkällä. Ja ei vain keula, vaan tietenkin koko auto. Näin yksinkertaista.

No onneksi sillä päin kuitenkin on yksi terävämpi kaveri. Jiiri meinaan.

Aamulla käytiin eukon kanssa lenkillä. Iltavuoroon taas lähti eukko eli yksin taas minä poloinen.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Sä olet tänään syyntakeellinen? Noin niinkuin Lappeenrantalaisen palopomojen konsultoimiseen ja vastaavaan meinaan.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

En minä Joelle suotakoon . Mutta uuden karhee liesi
missä on kosketusnäytöt ? En saa levyy päälle tulee vain l

Ällä naksuu ja piippaa .
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Ei tässä minnekään nokosille jouda. Jokavani painaa kohta päälle ja kiinni pitäisi saada.

Hiihtoja olen katsellut. Niin ja kävin tuossa välillä sitimarketissakin. Ruokaostoksilla. Pentuja tulee taas huomenna kylään ja eukko määräsi pitsoja tekemään. Kävin vähän tarvikkeita.

Valmiita pohjia ostin. Ei viitsi itse tehdä, kun kuusi saa kolmella eurolla.

Kohta alkaa alamäkihyppely. Sitä toljottamaan. Must on tullu urheiluhullu.

Mitä se wimi liedellä. Eikös sulla ole ulkona tulipaikka, missä rillataan, savustetaan ja keitellään? Vai onko klapit jo loppu.....

Voin toimitta joululahjaa vastaan pari kuutijjoo.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Mites ton nyt selittäisi? Induktioliesi luo tietynlaisen magneettikentän ja siihen soveltuvalla kattilalla homma alkaa pelittämään, eli kattila vähän niinkuin aktivoi lieden. Liesi on turvallisempi, tehokkaampi ja nopeampi (myös kalliimpi). Siinä toimivat kattila tai pannut voi testata magneetilla (jos et tiedä sopivuutta), jos magneetti pysyy kiinni eli väline on magnetisoituva, se pelittää liedellä.

Capisce?
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Kiitos . Mut voiko viellä kysyy kysyn kummiskin .

Tästä netistä pitääkö mun hommata joku ulkoanteeni tippalistaan .

Niitä on kuulemMma semmois vahvistimiikin mitkä liitetään pistorasiaan . Melko hyvin toimii voi katsoo elokuvii
sun muuta . Tai mitä se mun elämää haittaa jos se se pyörii siinä minutin . Sit hävittää kaiken .
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

JOEN SUU sanoi:
Joo. Valomerkin jälkeen tietysti tulee tänne ja moittii meitä, kun ei viitsitä olla paikalla.

Mutta annetaan nyt jäbän juhlia hiukka. Keväämmällähän sille kuitenkin tulee kylmät niskaan, joten naattikoon, naattikoon nyt venemies.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU


Oletko ikinä mietty Joe Sää voit olla meikäläisen tilanteessa .
Me noustaan Jonku on Pakko tippuu .

No se oli kuvitelma . Eli enemän teille tulee jäävettä ;D ;D
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

wimi sanoi:
Kiitos . Mut voiko viellä kysyy kysyn kummiskin .

Tästä netistä pitääkö mun hommata joku ulkoanteeni tippalistaan .

Niitä on kuulemMma semmois vahvistimiikin mitkä liitetään pistorasiaan . Melko hyvin toimii voi katsoo elokuvii
sun muuta . Tai mitä se mun elämää haittaa jos se se pyörii siinä minutin . Sit hävittää kaiken .
Ulkoantenni on noista paras, jos siis meinaat nettiyhteyden vahvistamista? Sisävahvistin ei ole niin hyvä signaalin vastaanottoon, jos sitä meinaat (edessä / välissä on seinä, ikkuna monesti läpäisee parhaiten). Voi toki toimia hyvinkin.

Vai meinasitko sisävahvistimella semmoista, joka laajentaa langattoman verkon kuuluvuutta sun luolassa?
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Luolaan tietenkin . Minä en naapureita kato ;D ;D

Ehkä vedän sen kaapeli n Tulille jätän anteenin . Taimmata alypuhelin pitäiskö ho
itä

Hitto näit ä näppäimii . Haluun commantoren 64 näppäimet :)
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Jaa, tulit takasten kun painoin lähetä. Mutta hanki vehje, jossa on Siri. Se ymmärtää puhetta, Siri siis; tosin en ole saletti kirjoittaako sitä myös. Enkä tiedä sitäkään, onko siinä Suomen kielen tuki kuinka hyvä, wimin kielen tuesta mulla ei ole aavistustakaan.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Meillä päin on Siiri. Sekin ymmärtää puhetta. No ei ihan kaikkea ja aina, mutta suurimmaksi osaksi kyllä.

Kaapeli se olla pittää. Mullakin on.

Kaapelista tulikin mieleen, että täällä päin sähköyhtiö on irtisanonut paljon ukkoja. Niitä pylväsapinoita. Kaikki on kohta kaapelina maan alla, niin ettei pylväsukkoja enää paljon tarvita.

Mutta onhan niitä sitten paljon kaapelinnäyttöjä. Itsekin kun olen asennellut semmosia leikkikenttäkalusteita, niin aina joudun tilaamaan kaapelinäytön, ennen kuin uskallan kaivurin antaa yhtään kuokallista kaivaa.

Olenhan kertonut, että mulla on tässä kannettavassa tietokoneessa edessä vanhan ajan näppäimistö. Sillä on kiva kahdella sormella hakata.....
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Pöytähän tässä on alla. Sitä.

Mutta voin minä kohta muutakin hakata. Jos vain olisi navetta jossain lähellä. Muuthan on navetassa ja koko ajan ammuvat sillai " muu ".
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös