Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Muusta muumeista tykkäävän kansaan, Jaappaniin ja takaisin sanaan hakata. Meinaako esim. "ha kata" jotakin? Mitä tähän sanoo Japanin kirjeenvaihtajamme jiiri?
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Käyn välillä vähän touhuamassa silikonilla. En viittaa mihinkään, mitä kuvittelette. Luullakseni. Tai mistäpä minä sen tietäisin. Mutta luen varmaan tovin päästä. Ja tovia en tunne, pitäköön päänsä.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Haades sanoi:
Käyn välillä vähän touhuamassa silikonilla. En viittaa mihinkään, mitä kuvittelette. Luullakseni. Tai mistäpä minä sen tietäisin. Mutta luen varmaan tovin päästä. Ja tovia en tunne, pitäköön päänsä.
Jus joo . Mulla on vilkas mielikuvitus .
Hyvä viinäpää . Kuvamuisti huono . Äänestä tunnen

v
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

sorsapilli sanoi:
Tähänhän hän voisi naamailla jotain linnankummituksista jne, mutta olkoon...
Lomat alkaa olla finaalissa, syksy jo saa. Minä en.
Mutta ei edelleenkään surrata boja, sentään kesää jäljellä kotva. Ja Parikalta eilen mukaantarttuneita aitoja raatokärpäsiä.....


Joe suomenna toi . Kerro mitä tahtui .
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Terveisiä täältä piilossa olevan auringon maasta. Jaappaniassa ei tuota ha kata ole ainakaan virallisesti, mutta muistaakseni Indonesian kielessä se tarkoittaa "Ha sanoo" Olin nimittäin muutaman kuukauden Indonesiassa perhemajoituksessa, jossa isä oli Ha, äiti hi ja lapset he ja ho. Sieltä muistipoimuihin piiloutui muutama sananen, joilla näköjään sittenkin on käyttöä.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Wimiltä on viestissä historian havinaa menneiltä ajoilta. Ja jiiriltä saimme taas lisää viisautta. Mutta oliko äidin nimi hik?

Edit: siis piti kysymäni, oliko äidin siskon nimi hik? Moista kun olen kuullut kaihoisasti hoettavan monestakin suusta.
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Vai viisautta. Pikemminkin näennäisviisautta. Mutta, kuten arvasitkin, niin äidin sisko oli kuin olikin Edit.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Huikeaa jiiri :D. Vai viisaus on muuten uusi juttu, täytyypä tutustua ajan kanssa. Karjalalaiset (välihuomautuksena) monet kutsui isoisää vaijaksi, mutta meni vähän offtopiciksi. Vai menikö sittenkään?

Ja huomaattehan siellä NSA:ssa, että Haadekselta tuli jo vai -viisaus, synnynnäistäkö, vai onko sittenkään?

Mutta mitä tähän sanoo wimi? Vai kertooko Joe kantansa asiaan?
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Vaisuutta. Sillä nimellä Vai -viisautta karjajalalalalalalaisessa laulufilosofiassa (KL) kutsutaan. Vai-viisaus on KL:n alin aste, jolle Haades on näköjään huomaamatta saanut astuttua. Seuraavat askelmat ovatkin jo korkeampia ja vaativat vuosia kestävän näennäiskoulutuksen. Taso kaksi on Tai -viisaus ja kolmas taso on Eli -viisaus. KL:n suurviisariksi pääsee läpäisemällä Mutta -viisauden kolmekohtaisen hutkinnon. Hutkinnon vaiheet ovat: Mutta, miksi aina minä. Mutta, enhän minä, kun minulla on... Ja kolmas vaihe: Mutta, olisinhan minä, mutta...
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Mullapa on akkateeminen mutu -hutkinto. Sillä pääsee pyristelemään jopa suljetuista ovista.
 
Viestejä
19 546
Vs: JOEN SUU

Hienot on hutkinnot pojilla. Minua ei ole kuin hutkittu välillä, eikä ihan vähääkään. Thai no, onhan mulla se mestarihutkinto.

Minäpä nukahdin eilen illalla taas kesken juttujen. Selvästi täällä olisi kaivattu viisaita kommentteja. Toki läsnäoloni olisi tuskin sitä edesauttanut.....

Wimi kyseli tuosta jostain vanhasta sorssapillin kirjoituksesta. En minä enää muista, mitä se sekoili silloin. Se pilli kun oli silloin vieläkin enemmän tuulella käyvä kuin nyt.
 
Viestejä
359
Vs: JOEN SUU


Huomenta/päivää Joe ja kumppanit.Mikäs on tänää meininki.Ite jatkan sandelssin kittausta neljättä päivää.
 
Viestejä
359
Vs: JOEN SUU


Ai nii hiihtoa tulee.Sitähän me katotaa vai mitä.
 
Viestejä
19 546
Vs: JOEN SUU

Päivää vaan, kaima.

Joo, hiihtojahan me katotaan.

Just kävin kävelylenkillä. Pitää alkaa mylös imuroimaan ja sitten pitsojen tekoon. Tulee pentuja kylään. Siinä sivussa yritän syrjäsilmällä katsella niitä hiihtoja.

Pienet riimit hiihdosta ( luin aamulla yhdestä kuolinilmoituksesta, lienee vainaja ollut kova hiihtäjä )

Hiihti soita, hiihti maita,
hiihti aukkoja ahoja,
tuli suihki suksiloista,
savu sauvojen nenistä.

Sitten omista hommista ( itse keksitty, saapi laittaa kuolinilmoitukseen....)

Siisti seinät, pyyhki pöydät
luuttu lattiat puhisti,
heilui harja, tiskas kone,
imuri pölyjä imeksi.
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Tuo ensimmäinen pätkä taitaa olla Lieto Lemminkäisen hirvenhiihdosta. Haadekselle sopiva, kun siellä puhutaan Kalman konkaista ja Hiidenkorvesta.

Toinen taitaa olla Hellä Mietosesta. ..niin hellästi pesi pään ja hellästi vaahtosi.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Kas, täällä parran pärinää ja ajatuksen liitoa on ollut menossa jo kotvasen aikaa. Hyvä niin, emme valita. Tänään meininkinä hommailua fiilisten mukaan ja ilmankin, yksi varasto pitäisi ainakin tyhjentää.
 
Viestejä
19 546
Vs: JOEN SUU

Miten niin parran pärinää? Wimihän on vielä luolassaan partoineen. Ja krapulassa, kuten aina sunnuntaisin.....

Viimeinen pitsa uunissa. Oman söin jo etukäteen, etten vaan ilman jää.

Norjan akat on taas kovia. Mikään ei ole muuttunut. Niillä vaan on paremmat piristeet kuin muilla. Näin on ja näin on aina ollut.

Mutta onhan se Juuhaukin tyttö ihan söpö. Tietysti liian laiha näin meikäläisen mittarilla katsottuna, mutta kuitenkin. Ihme ettei ole kelvannut kenellekään pojalle vielä. Sitähän se valitti josain haastattelussa. Lieköhän vielä ihan virg....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Sitä voi päristellä parralla ja parratta, kyseessä on state of mind, mielentila. Esim. pilkun viilaaminen siitä, onko partaa vai ei, on jo oivallista päristelyä. Ja on päristelyssä monen moista tyylisuuntaakin, voipihan sitä jopa tehdä erilaisissa mielentiloissakin.

Vai että vielä Johaugin horroskooppimerkkiä arvuuttelet, eihän sulla mitään muuta mielessä ollut. Povaamaan pääsisit sorjan Norjan tytön vuosi- ja kuukausikiertoa ensi vuodelle. Enkä kirjoittanut mitään muuta, kuin juuri kirjoitin. Tampax.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös