Katso ja ihmettele
Vs: B-tytöt sm-sarja -07-08
Katsopa Namikan kokoonpanoa, syykin löytyy..
Katsopa Namikan kokoonpanoa, syykin löytyy..
Kuten aikaisemminkin on todettu, koris on joukkuelaji ja jos joukkueen materiaali on kapea, niin voi voi ei ole joukkue oikeassa sarjassa.Katso ja ihmettele sanoi:Katsopa Namikan kokoonpanoa, syykin löytyy..
kyborgi sanoi:Eiköhän se seurasiirto ratkaissut "henkisesti" kaikki EBT:n matsit tällä kaudella.
pyhhuh sanoi:ei se vaikuta jos 1 pelaaja puuttuu, mutta sitten kun alotusviisikosta puuttuu 4 ! sitten alkaa kirpasta pikku hiljaa. Selityksiä löytyy, mutta tässä voisi olla jotain järkeä ! Tuskin namika menee häviämään muita pelejään samanlailla kun kaikki ovat pelaamassa. Sivussa olevat kuuluu samaan joukkueeseen ja vaikuttavat siihen suuresti !
Kyllä NMKY vielä tulee voittamaankin. Joukkuepelissä on ihan sama ketkä rungosta ovat poissa. Jos pari kolme pelaajaa on poissa, viisikkopeli ontuu väistämättä. Tsemppiä teillekin.ähhhähhähääh sanoi:Voi ei, harmin paikka. Toi ei silti muuttanut tilannetta yhtään mitenkään, voisit muuten tännekkin kertoa, että ketkä puuttuivat (=
Oli tilastojen mukaan Topolan peli loistosuoritus. Kaikki pelasivat ja tekivät pisteitä. 3- ja 2-heittoprosentit huipputasolla. - Opetelkaa vielä kunnioitus, niin teistä tulee hyvä.ähhhähhähääh sanoi:Voi ei, harmin paikka. Toi ei silti muuttanut tilannetta yhtään mitenkään, voisit muuten tännekkin kertoa, että ketkä puuttuivat (=
moro sanoi:ihme peluutusta kapolla
Ei hyvää peliä topola sanoi:En ymmärrä että topola on voinut voittaa helsingin namikan.He olivat vielä puolisenvuotta sitten erittäin huonoja ja hävisivät jopa sykille!!!!!!!! 93 taisivat olla kova vahvistus 92 ,koska 92 ovat olleet vähän alempaa tasoa. Minun mielestäni myös Henrika Palin oliko se nyt numero 5, on nopea takamies ,mutta tuo palloa huolettomasti ylös ja ei pysty odottamaan että he saisivat jonku kuvion käynnistymään,vaan änkee heti korille hyökkäyspuolella. Minun mielestäni ei niin hyvää peliä häneltä. Merkku on taas minun mielestäni erittäin hyvä ja osaa pelata pelin oikein,olisipa muutkin siinä jengissä sellaisia! :-*
[/quoteviime kautena. B-tytöt pelasi viime vuonna SM-sarjaa ja 93-tytöt alueellista 1. divaria eikä SYK ei pelannut kummassakaan. Mitäköhän peliä tarkoitat kommentissasi vai onko vuodet menneet hieman sekaisin?
Jamo sanoi:Lainaus: "Vanhempi joukkuekin voitti pelinsä TuRia vastaan, tosin ennustettua tiukemmin. Suuren osan ajasta Turkulaiset johtivat reilummin. Saivathan KaPonkin tytöt lopulta pelinsä kasaan ja näyttivät omaa tasoaan neljännessä erässä."
Ei tuo matsi mikään ihan puhdas valkopyykki ollut Kapon osalta. Riento veti viimeisessä erässä viidellä ja puolella pelaajalla. Pari loukkaantumista jo ennen reissuun lähtöä, pari tyttöä matkoilla, 3 lensi suihkuun ja yhdelle taklattiin puujalka. Jäljelle jäi 5 ehjää, mikä on hiukan liian kova tasoitus tuon tasoista vastustajaa kohdattaessa.
Kyse taisi olla viimeisessä erässä enemmän rientolaisten väsymisestä kuin Kapon näyttämästä tasoerosta. Tämä matsi lupaa jatkoa ajatellen parempaa turkulaisille kuin Kapolle.
Tilastot on ainakin puolueeton lähde (jos tilastonpitäjät hoitavat hommansa). Kun kysyt noin, jokainen kehuu omiaan.pelaajat? sanoi:ketkä ovat kovia pelaajia tällä kaudella, kenen otteita kannattaa seurata ?
888888 sanoi:EBT Emma välikosken vaihto honkaan saattaa masentaa mutta tsemppiä silti!
Kannattaisko kysyä asiaa pelaajalta itseltään suoraan, eikä täällä arvuutella asiaa?prised sanoi:MIKSI vaihtoi?!?
Ei hyvää peliä topola sanoi:En ymmärrä että topola on voinut voittaa helsingin namikan.He olivat vielä puolisenvuotta sitten erittäin huonoja ja hävisivät jopa sykille!!!!!!!! 93 taisivat olla kova vahvistus 92 ,koska 92 ovat olleet vähän alempaa tasoa. Minun mielestäni myös Henrika Palin oliko se nyt numero 5, on nopea takamies ,mutta tuo palloa huolettomasti ylös ja ei pysty odottamaan että he saisivat jonku kuvion käynnistymään,vaan änkee heti korille hyökkäyspuolella. Minun mielestäni ei niin hyvää peliä häneltä. Merkku on taas minun mielestäni erittäin hyvä ja osaa pelata pelin oikein,olisipa muutkin siinä jengissä sellaisia! :-*
Olen aivan samaa mieltä että ihme pelutusta kapolla siinä mielessä että nuori ja kokenematon valmentajatota noin.... sanoi:saisko vielä perusteluilla höystettynä....?
jesus sanoi:Olen aivan samaa mieltä että ihme pelutusta kapolla siinä mielessä että nuori ja kokenematon valmentaja
ei osaa hyödyntää laajaa joukkue materiaalia,sääli!!!§ :'(