niinpä niin
Vs: B-tytöt sm-sarja -07-08
Mä en ihan nyt ymmärrä, kuinka vertaat noita tyttöjä toisiinsa. : Mielestäni Henrika Palin tekee vahvaa työtä joukkueessa, aivan kuten muutkin pelaajat. Omasta mielestäni ToPoLan fyysinen taso on noussut huomattavan paljon verrattuna viime vuoden SM-sarjaan. 93-tytöt olivat varmasti hyvä vahvistus, mutta saattaahan tilanne olla myöskin niin että tytöt ovat motivoituneet. Tuo kyseinen Merkku.. Kyllä hän on hyvä, mutta eiköhän hän pelaa omalla tavallaan ihan niinkuin muutkin. Turha alkaa moittimaan tiettyjä pelaajia. Ja minun tietääkseni Henrika Palin on harrastanut koripalloa vasta n. 3-vuotta, joten omalla tasollaan hän on todella hyvä!
Ei hyvää peliä topola sanoi:En ymmärrä että topola on voinut voittaa helsingin namikan.He olivat vielä puolisenvuotta sitten erittäin huonoja ja hävisivät jopa sykille!!!!!!!! 93 taisivat olla kova vahvistus 92 ,koska 92 ovat olleet vähän alempaa tasoa. Minun mielestäni myös Henrika Palin oliko se nyt numero 5, on nopea takamies ,mutta tuo palloa huolettomasti ylös ja ei pysty odottamaan että he saisivat jonku kuvion käynnistymään,vaan änkee heti korille hyökkäyspuolella. Minun mielestäni ei niin hyvää peliä häneltä. Merkku on taas minun mielestäni erittäin hyvä ja osaa pelata pelin oikein,olisipa muutkin siinä jengissä sellaisia! :-*
Mä en ihan nyt ymmärrä, kuinka vertaat noita tyttöjä toisiinsa. : Mielestäni Henrika Palin tekee vahvaa työtä joukkueessa, aivan kuten muutkin pelaajat. Omasta mielestäni ToPoLan fyysinen taso on noussut huomattavan paljon verrattuna viime vuoden SM-sarjaan. 93-tytöt olivat varmasti hyvä vahvistus, mutta saattaahan tilanne olla myöskin niin että tytöt ovat motivoituneet. Tuo kyseinen Merkku.. Kyllä hän on hyvä, mutta eiköhän hän pelaa omalla tavallaan ihan niinkuin muutkin. Turha alkaa moittimaan tiettyjä pelaajia. Ja minun tietääkseni Henrika Palin on harrastanut koripalloa vasta n. 3-vuotta, joten omalla tasollaan hän on todella hyvä!