Vs: BC Jyväskylä 2010-2011
Itse näkisin miehen olevan kuitenkin BCJ:hen aivan oikea vahvistus, etenkin kun pääsee sisälle hyökkäyspeliin. Eilistä koko joukkueen peliä sekoitti myös Nate Nissisen sisäänajo. Vaikka Robinson voikin paukuttaa melkoisia tehoja koko kauden, uskoisin miehen nostavan pitkässä juoksussa myös BCJ:n tasaisen materiaalin suomalaispelaajien profiilia.
Pitää olla hieman eri mieltä. Tuo oli kuitenkin miehen ensimmäinen ottelu BCJ:ssä, joten senkin takia ratkaisuja varmasti tuli normaalia enemmän. Kuitenkin päälimäisenä miehestä jäi mieleen, että Robinsonin pakotetut ratkaisut oli laskettavissa koko otteussa yhden käden sormilla. Kyseessä ei noista hurjista heittomääristä ja tilastoista huolimatta ole kuitenkaan puhdas korintekijä vaan aivan järjettömän monipuolisen oloinen yleispelaaja, joka kyllä pisti palloa liikkelle jo nyt kiitettävällä vauhdilla ja pelasi muutenkin fiksusti. En edes tajunnut miehen hurjaa pistesaldoa kuin vasta loppukuulutuksessa.Nessi sanoi:Ihan vaan tilastojen perusteella täytyy olla samaa mieltä. Toisaalta BC Jyväskylä on ainakin minun mielestäni ollut aina siinä mielessä erityinen M1D-joukkue, että on pärjännyt pelaajamateriaalin tasaisuudella. Jos Ahilalla ei tipu, niin Ojasella ainakin. Jos Ojanen sattuisi kolisuttelemaan vain rautoja, sitten ratkaisee Siimes. Tai Malinen. Tai Parkkinen. Tai viimeistään Anttolainen
Nyt tommoset joku nelkyt pojoo per matsi on näiltä jätkiltä pois. Aika selkeesti vielä. Jos Robinson ei olisi niitä eilen tehnyt, ne olisi tehnyt joku muu. Kauanko nämä muut viitsii tällä tavalla pelata? Kaikki kunnia Tracy Robinsonille, mutta ei kaveri tuonut 39 pojoa lisää joukkueeseen. Muutenhan CCJ:n olisi pitänyt tehdä eilen joku 120 pistettä...
Mutta se on varma, että reilulla 562 katsojalla riitti eilen nähtävää. Ja epäilemättä aika moni tulee uudestaan, vaikka ei olisikaan kyseessä paikallispeli.
Itse näkisin miehen olevan kuitenkin BCJ:hen aivan oikea vahvistus, etenkin kun pääsee sisälle hyökkäyspeliin. Eilistä koko joukkueen peliä sekoitti myös Nate Nissisen sisäänajo. Vaikka Robinson voikin paukuttaa melkoisia tehoja koko kauden, uskoisin miehen nostavan pitkässä juoksussa myös BCJ:n tasaisen materiaalin suomalaispelaajien profiilia.