Koripallo.com

digiboksi ja NBA

Vs: digiboksi ja NBA

Mr Brown sanoi:
Harkitsemisen arvoinen idea on myös ostaa kauden mittainen (siis regular season) NBA League Pass. Noin 30 ottelua viikossa eli ehkä 700-800 ottelua. Jokaista ottelua on aikaa katsoa pari vuorokautta (voi katsoa myös suorana), jonka jälkeen se poistuu. Maksaa about 100e. Näin ainakin viime kaudella.

Kuinka laajan kaistan tuo tarvitsee ja minkälaatuisia nuo feedit on (resoluutio)?

Onko kukaan muuten ikinä kokeillut tai harkinnut NBA TV:n hankkimista lautasen kautta? Pitäisi käsittääkseni olla mahdollista, jos lautasen suuntaisi jonnekin idän puolen taivaalle.

/earl

korona

tampereelta nääs sanoi:
Plus-tv:n sivuilta: "Tarjoaa kiinnostavinta huippu-urheilua maailmalta joka ilta klo 19 – 23 sekä lisäksi runsaasti suoria ottelulähetyksiä. Huom! URHEILU+KANAVA ei näy Turun alueella."

[youtube=425,350]JZL3gjs6ang[/youtube]

manigault sanoi:
Kuinka laajan kaistan tuo tarvitsee ja minkälaatuisia nuo feedit on (resoluutio)?

Laajakaistalla luulisi näkyvän. Itselläni on lähiverkko. Yleensä nopeutena näkyi n.750k sek tai jotain. Viime kaudella palvelu oli ilmaiseksi käytössä jonkin aikaa ja silloin pystyi tietysti kokeilemaan miten näkyi. Toivottavasti tällä kaudella on sama juttu. Resoluutio oli aika samaa luokkaa kuin NBA:n highlighteissa. Selvää saa kyllä ihan riittävästi. Palvelun kauttaa näkyy siis ottelut, joita ei olla myyty muualle, esim. ESPN, ABC jne.

Mr Brown sanoi:
Laajakaistalla luulisi näkyvän. Itselläni on lähiverkko. Yleensä nopeutena näkyi n.750k sek tai jotain. Viime kaudella palvelu oli ilmaiseksi käytössä jonkin aikaa ja silloin pystyi tietysti kokeilemaan miten näkyi. Toivottavasti tällä kaudella on sama juttu. Resoluutio oli aika samaa luokkaa kuin NBA:n highlighteissa. Selvää saa kyllä ihan riittävästi. Palvelun kauttaa näkyy siis ottelut, joita ei olla myyty muualle, esim. ESPN, ABC jne.

Eli kaikki ne "paskat" pelit jotka eivät kelpaa kellekkään muulle :D. Ainakin kaikki klassikot ja kärkikamppailut tulevat aina joltain maksukanavalta.

http://www.urheilukanava.fi/index.php?id=11&nid=669

Kylläpäs on tulossa kermanen viikko! Kävin juuri hankkimassa 4,9e niin monta matsia ensi viikoksi etten jaksa edes laskea...

€ sanoi:
Eli kaikki ne "paskat" pelit jotka eivät kelpaa kellekkään muulle :D. Ainakin kaikki klassikot ja kärkikamppailut tulevat aina joltain maksukanavalta.

Niinkuin esim. tokana pelipäivänä Chicago-New Jersey ja kolmantena päivänä Houston-Utah. Ainakaan eivät näy national tv-kanavilla, joten katsotaan nyt näkyvätkö, mutta mielestäni ihan katsomista tavaraa, vaikka se on tietty mistä kukin pitää. Itse pidän Spursin matseista :)
Itse otan tuon palvelun mielelläni. Se oli vain idea ja tilaan sen vaikka olisin ainut Suomessa ;D

Kävin tänään hakemassa ton Urheilu+Kanavan. Kyllä se ykskin peli viikossa on parempi kun ei mitään ja kun mahdollisimman monet ostaa, niin ehkä sitä saatas lisää... Mistä sitä tietää.

Tänään, parin tunnin päästä, NBA Europe: Boston-Toronto... odotan jo innolla.

George

Puuttuiko muiltakin pelistä selostus?? Oli aikamoinen antikliimaksi...

dre

Selostus puuttui. Ja tilastoja olisi ollut kiva katsella vähän laajemmin ja useammin. Nekin harvat tilastojen näytöt olivat puoliksi ulkona kuvaruudusta. :eek:

Plussana voidaan pitää mielestä erikoisen hyvää kuvanlaatua ja hienoja kuvakulmia esim. vapareissa.

huonoa

George sanoi:
Puuttuiko muiltakin pelistä selostus?? Oli aikamoinen antikliimaksi...

Joo, oli kyllä pettymys. Palautan kortin kun tämä on kanava tätä tasoa.

öh

Urheilukanava+ssan mainostaessaan näyttävänsä NBA-otteluita mainittiin siinä että ottelut tulee alkuperäis selostuksella. Todennäköisesti nämä Eurotourin matsit on vaan tuolta Italian mantereelta toimitettu ympäriinsä ilman selostusta ja muut euroopan maat ovat selostaneet ne itse itselleen. Samalla periaatteella kuin se Suomi - Georgia matsikin tuli. Ainoo vaan ettei urheilukanavaplussalla oo kai sit ketään selostamaan noita.
Uskoisin itse ainakin että kun ihan sarjan pelit alkaa niin niissä tosiaan on se ihan matsin kuvanneen tv-yhtiön oma selostus (todennäkösesti tulee olemaan espn).

Kyllä ainakin minulla on tullut suomenkielinen selostus Eurotourin otteluissa. Joku Mäkinen selosti ja mukava oli katella eli kuvanlaatu ja kuvaus oli OK.

George

Saisivat kaivaa Mikael Salmen naftaliinista ;D

Oli aika asiantuntematonta herra Mäkisen selostus. Ei esim. tunnistanut katsomossa istunutta David Sternia. "Woods ottaa toisen varoituksensa. Nyt kannattaa kyllä olla varuillaan."

öh

Maanantaivalmentaja sanoi:
Kyllä ainakin minulla on tullut suomenkielinen selostus Eurotourin otteluissa. Joku Mäkinen selosti ja mukava oli katella eli kuvanlaatu ja kuvaus oli OK.
Lauantain pelissä ei kyllä ollut selostusta. Maanantai sitten ihan eri asia...

Jeps

Kyllä melkeen mielummin kattoisi matseja ilman selostusta, kuin niin että selostaja puhuu valtakunnallisessa verkossa lähetettävässä korismatsissa varoituksista. No, ehkäpä UK pysyy lupauksessaan sitten, kun kausi alkaa. Luulisi tosin, että ko. matsit televisioitaisiin jenkkilässäkin. Mene ja tiedä.

NBAeurotour

Nythän oli joku Tiilikainen selostamassa eilen ja mielestäni oli parempi kuin se alkuperäinen. Itse en välitä niin siitä alkuperäiskielisestä selostuksesta vaikka englatia hyvin ymmärränkin. Ärsyttää vaan se jenkkityylinen molotus. Mielummin suomenkielellä.

T'Wolf

NBAeurotour sanoi:
Nythän oli joku Tiilikainen selostamassa eilen ja mielestäni oli parempi kuin se alkuperäinen. Itse en välitä niin siitä alkuperäiskielisestä selostuksesta vaikka englatia hyvin ymmärränkin. Ärsyttää vaan se jenkkityylinen molotus. Mielummin suomenkielellä.

Sama. Hyvää suomalaista selostusta kuuntelee mieluummin kuin jenkkihöpinää. Ja siinä on myös se puoli, että NBA:ta ja lajia vähemmän tuntevatkin saattavat helpommin innostua asiasta.

NBAeurotour

T'Wolf sanoi:
Ja siinä on myös se puoli, että NBA:ta ja lajia vähemmän tuntevatkin saattavat helpommin innostua asiasta.

Tärkeä pointti. Tavallisille urheilusta kiinnostuneille perus-penoille jotka eivät ole ns. lajin sisällä ja itse harrastajia on oikeastaan ehdoton edellytys että peli on selostettu suomeksi. Kaupalliselta kannalta tarkasteltuna tämä on katsojamäärien takia äärimmäisen tärkeää ja Urheilukanava+:n luulisi tämän takia löytävän sinne selostajan. Jollekin nuorelle kyvylle joka tuntee NBA:n ja koripalloa olisi oiva tilaisuus näyttää kyntensä ja raivata uutta uraa...

ei jumalauta

NBAeurotour sanoi:
Tärkeä pointti. Tavallisille urheilusta kiinnostuneille perus-penoille jotka eivät ole ns. lajin sisällä ja itse harrastajia on oikeastaan ehdoton edellytys että peli on selostettu suomeksi. Kaupalliselta kannalta tarkasteltuna tämä on katsojamäärien takia äärimmäisen tärkeää ja Urheilukanava+:n luulisi tämän takia löytävän sinne selostajan. Jollekin nuorelle kyvylle joka tuntee NBA:n ja koripalloa olisi oiva tilaisuus näyttää kyntensä ja raivata uutta uraa...
Oiva tilaisuus pilata koko touhu ja viihde jonka kyseiset matsit tulevat tarjoamaan. Toivottavasti ei koskaan tapahdu!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.