Teppo
Vs: digiboksi ja NBA
Itse toivoisin jotain heleä-äänistä naisselostajaa.
Itse toivoisin jotain heleä-äänistä naisselostajaa.
Teppo sanoi:Itse toivoisin jotain heleä-äänistä naisselostajaa.
&%¤¤&%#¤% sanoi:Vaikka televisio onkin kyseessä, niin ei ne kuitenkaan selostajaa näytä ruudussa.
Jääkenttien Gaselli sanoi:Siinä vaan on sellanen juttu, että aina kun suomessa on yritetty NBA-pelejä selostaa, on sen kuuteleminen ollut nolointa mitä TV:stä on ilman Lauri Karhuvaaran panostusta kuultu. Näin ainakin NBA:ta seuraavan korvaan.
Lisäksi Urheilu+Kanava saa NBA:ta näyttämällä juuri ne itse koripalloa harrastavat +/-20-vuotiaat ostamaan palvelun, tuli se sitten suomeksi tai englanniksi. Mistään koripallon suurelle yleisölle esittelemisestä tuskin on kysymys. Lätkä- ja futistarjonta muilla maksullisilla kanavilla on jo niin laajaa, että NBA:n pariin hakeutuvat vain ne jotka sitä oikeasti etsivät, ja haluavat nauttia siitä asiantuntevan selostuksen kera, eikä välttämättä Mikko Kivisen abstraktin tyylin saattelemana.
pakko sen verran kommentoida, että kyl canal ainaki on saanu kovasti puukkoa suomalaisista änäriselostajistaan. osansa ovat saaneet Lindegren, Innanen ja jopa Jalokin (joka on kuitenkin SM-liiga selostajana varsin arvostettu)NBAeurotour sanoi:"Yleisön pyynnöstä" on tässä tapauksessa muutama netti-innokas tyyppi jotka on lähettäneet mailia Urheilukanavalle. On itsestään selvää että jos katsojaryhmäksi halutaan muitakin kun koripalloa itse harrastavia alle 20 vuotiaita miespuolisia henkilöitä, niin lähetyksissä pitää olla suomenkielinen selostus. Missähän muussa lajissa fanit haluavat ulkomailta lähetetyt kilpailut englannin kielellä? Aivan, ainoastaan koripallossa halutaan pitää piirit muutaman kymmenen hengen puuhasteluna. Edelleen olen sitä mieltä että lajin kannalta on tärkeämpää että laji saa nostetta kokonaisuutena kuin se että joku pikkujoukko haluaa opetella englantia koripallolähetyksen oheella. Fakta on kuitenkin että se porukka joka toivoo alkuperäiskieltä katsoo jo nyt pelit netin kautta alkuperäiskielellä. Kiusantekoa lajille ja muille penkkiurheilijoille.
mutta... sanoi:osansa ovat saaneet Lindegren, Innanen ja jopa Jalokin
42 sanoi:Lindegrenin selotukset pitäisi kieltää. Mieshän ei edes tunnu katsovan kuvaa selostaessaan. Maailmanhistorian huonoin selostaja. Yhdessä Bubin ja Hannulan kanssa. Innanen ja Jalo sen sijaan ovat minusta parhaasta päästä.
hehee... mutta muistatteko ku linkku selosti aikanaa NBA-matsejaki? ne oli aikamoista viihdettä parhaimmillaan. siel oli Michael Jacksonia kentällä ym....linkku sanoi:Totta. Ei voi kuin ihmetellä mistä mies aina kaivetaan milloin mitäkin lätkämatsia selostamaan. Nimet menevät useammin väärin kuin oikein.
manigault sanoi:Jostain syystä listasta tulee fiilis että jännät pelit ohjelmassa vasta kevätpuoliskolla. (plussana tietty joulun seudun 2 Knicks-matsia... ) Ja sunnuntai on siis pelipäivä. Eka matsi on ainakin live, länsirannikon matseista en tiedä.
/earl
Cal sanoi:Taitaa olla niin, että UK ei ole päässyt paljon pelejä valitsemaan, jos näytetävät pelit ovat jenkkien iltapäiväpelejä, jotka osuvat Suomessa hyvään katseluaikaan. Eli vaihtoehtojakaan ei taida paljon olla. Mutta hyvä että pelejä tulee monelta eri joukkueelta, eikä aina vain ns. mediaseksikkäiltä joukkueilta.