Koripallo.com

Donkkaus...&Donkkaatko?

Eli nyt lasketaan vaan ne ketkä paukuttaa 305 koreihin, ei katukoreja eikä mitään v*tun minikoreja. Eli, miten paljon treenannu, pituus sun muuta sälää. Ite oon 183 cm (lyhyt), pohjetreenauksella ja runsaalla hyppelyllä on tullut donkkikorkeus saavutettua. Yhden jalan hypyllä menee, kahdella ei. Eikä myöskään kahdel kädel...(shame) =D Yllättävän pienellä treenauksella tuokin tuli. Noin vuoden treenaus, ei kauheen rankka, sillon tällön... Mut aion kyl parantaa täs kesäl vielä paljon.

Mut kertokaa vähän itte kaikkee shittii ni sais edes pienen kuvan et millai porukka täällä hyppii ja minkä pituisena... :)

Vs: Donkkaus...&Donkkaatko?

mä pääsen rautaa aika helposti mutta donkkian vielä saa... minkä ikänen olet sillä on meinaa aika paljon myös väliä

joo sama juttu kun Jaapilla.. kerran oo donkannu mut kori saatto olla vain 3metrii.

Ikää löytyy 18 v. Mut olin 17 ku ekan kerran donkkasin, tossa ennen joulua. Oli aika makee fiilis kun on aina vaan uneksinu siitä. Mut kuten sanottu, sit oon tyytyväinen ku se menee suurinpiirtein joka kerta ja tasajalkahypyllä... =)

vc

Mulla menee tasajalkahypyllä yhden käden donkki. 185 cm ja kohta 16. Tein joskus 13-vuotiaana Sky's the Limitin ja olen nostellut punttia pari kuukautta. Pitäisi kesällä treenata sen verran että voisi donkata jonkun yli pelissä :).

oon 15v. 194 pitkä ja menee alleyoopreverse kahella kädellä jotain 360 tynkää ja eka donkki meni viime kesän puoles välis! :eek: nyt tosin on pomppu maissa ja hyvä on jos kahen käden donkki uppoo :eek:

vc:lle

Kuinka pitkä olit sillo 13-vuotiaana ???

vc

Huomasin äsken että olin 14 v. ja 175 cm silloin.

Kertokaa 360:n tekijät kuinka paljon pitää päästä korin yläpuolelle... Pitää asettaa seuraava tavoite (donkkimisessa :)).

meikä ku pistää helikopterilla slämäytystä niin oon ihan vitun korkeella.. korkeemmalla kuin kukaan.. :p

Mä oon 9vee 146cm ja vedän kolmoselta alleyoop 900 astetta, kummanki jalan alta, selän takaa, 3volttia ja takaperin kolmella kädellä.

UKNOW

oon 15v. 194 pitkä ja menee alleyoopreverse kahella kädellä jotain 360 tynkää ja eka donkki meni viime kesän puoles välis! nyt tosin on pomppu maissa ja hyvä on jos kahen käden donkki uppoo

HAHHAHAA!!
Mäkin donkkaisin sun yli minä päivänä tahansa...

mun mielest ''360''(270) donkki on melkein yhtä helppo ku yhen käden tavallinen ei tartteku pikkase pyörähtää :p

Pystytsä nykyään jo donkata JAAP

Ennenkun nilkka meni ni vedin kahdella kädellä takaperin tasajalkaa. Nykyään menee jonkinnäkösiä... riippuen päivästä. Oon 179,5 pitkä ja 18 vee. Parhaina päivinä tosin olin 17 vee. Jees....

Edit:

En oo reenannu ikinä mitään sen takia.

saan yhen käden donkin 7 pallolla 305 koriin ja oon 178 pitkä tosin ei se aina mene vain sillon kun on jalat täysin kunnossa 8)

DIVAC

:D
meitsi on 180cm pitkä, ja pääsen rautaan roikkumaan!
:eek:
Mutta en tierä pääsenkö millonka donkkaa.

Kolme viikkoo airalerttia alla!

nimetön sanoi:
Eli nyt lasketaan vaan ne ketkä paukuttaa 305 koreihin, ei katukoreja eikä mitään v*tun minikoreja. Eli, miten paljon treenannu, pituus sun muuta sälää. Ite oon 183 cm (lyhyt), pohjetreenauksella ja runsaalla hyppelyllä on tullut donkkikorkeus saavutettua. Yhden jalan hypyllä menee, kahdella ei. Eikä myöskään kahdel kädel...(shame) =D Yllättävän pienellä treenauksella tuokin tuli. Noin vuoden treenaus, ei kauheen rankka, sillon tällön... Mut aion kyl parantaa täs kesäl vielä paljon.

Mut kertokaa vähän itte kaikkee shittii ni sais edes pienen kuvan et millai porukka täällä hyppii ja minkä pituisena... :)

Sama pituus samat suoritukset :)

Oon 197 pitkä, 16wee ja pystyn vetää jotenkin alley-oop reversee ja jotenki "360"(270)...
Ekan kerran donkasin matsissa 192cm/15wee ja harkois
191/14wee...

Nuhanenä

Kertokaa joku mitä kannattas reenata esim. salilla että pomppu paranisi. En jaksaisi mitään nuhaisia hyppyohjelmia välttämättä vaan jotain salijuttuja samalla kun käy.

Hai

Jalkakyykkyä,maastavetoa ja pohkeita niin eiköhän siin pomppu parane... itel ainaki pomppu kasvoi todella paljon kun tein näitä kyseisiä liikkeitä...
Sit varmaankin kannattaa tehdä räjähtäviä liikkeitä että lihaksista tulee nopeita... en oo kyl mikään asiantuntia asiassa, itel on kyl auttanu...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.