88
Vs: Donkkaus...&Donkkaatko?
oon 15 vuotias ja donkasin eilen ekan kerran ja oon 181 pitkä oon tehny 2 viikkoa air alertia
oon 15 vuotias ja donkasin eilen ekan kerran ja oon 181 pitkä oon tehny 2 viikkoa air alertia
Mieti myös, että koordinaatiosi kärsisi tuosta 25 cm pituuden lisäyksestäEntä jos? sanoi:Meidän luokalla on yks maalaisjuntti mikä on noin 2 metrii pitkä eikä yletä ees renkaaseen! Kyseessä on kuitenkii jo 18w sälli. Että onko se pitus ihan joka tapauksessa niin tärkeää... ??? Esim. edellä mainitussa tapauksessa koordinaatio puuttuu kokonaan.
Ite oon 175 enkä oo varmaan kovinkaan lähellä rautaa, mutta jos olisin tuon 25 senttiä pidempi ni voin sanoa , että varmasti pystyisin lyömään pallon alaspäin koriin.
meitä kiinnostiWille sanoi:Mä oon 13wee ja yletyn yhellä kädellä 305cm korii. oon vaa 171cm pitkä must on ennustettu jotai 180cm et kyl multki donkki lähtee kohta . Oon treenannu pomppuu iha vitusti pitää treenaa vaa ja mä yletun ku seison nii 220senttii
Ihan yhtä paljon kun nää muutkin vastaukset. Stop hatin'.Sheed sanoi:meitä kiinnosti
Mun mielestä näitä on ollu.donkkikone sanoi:Tällästä topicia ei oo mielestäni ollu viel.
eka donkki 13v, 168cmdsa sanoi:eka donkki 15v,177cm
asdasd sanoi:eka donkki 13v, 168cm