Koripallo.com

Donkkaus...&Donkkaatko?

88

Vs: Donkkaus...&Donkkaatko?

oon 15 vuotias ja donkasin eilen ekan kerran ja oon 181 pitkä oon tehny 2 viikkoa air alertia

knows everything

siis pituudesta puhutaan mutta otetaan vaikka kaks 180 cm jäbää nii toisella voi olla esim reilusti pitemmät kädet joten ei aina se pituuskaa koska joillain voi olla yao ming kädet

KYRPE

Kyllä vitutti kun 5 cm pidemmällä kaverilla oli kämmenen verran pidemmät kädet, eli noin 20 cm. Vaihtelua kyllä löytyy.

Mulla ois joskus haaveena donkata 305:seen, mutta sitä pitäs treenata niin v***un paljon!! Oon nimittäin 176cm pitkä (vaikka onhan sitä lyhemmätkin donkannu..) :D

Jay

Treenia vaan. Ite 173 ja kerran donkannu lämmittelyssä, Noin vuonna 1995 tai jotain sellasta. Enää ei toivookaan edes rautaan....

no salillahan tuota on tullu nyt reenattua ja mitä ny aina kaikkee hyppelyä tms

.....

mä oon 183 ja 14 vuotta. ennen kesää en ylttäny lähellekkään rautaan mutta kun vähän hyppynarulla hypittii, niin nyt ylttää Liian korkeaan koriinkin rautaan............ mutta tuli sitä kesällä 6 cm lisää pituuttakin ;D

Entä jos?

Meidän luokalla on yks maalaisjuntti mikä on noin 2 metrii pitkä eikä yletä ees renkaaseen! Kyseessä on kuitenkii jo 18w sälli. Että onko se pitus ihan joka tapauksessa niin tärkeää... ??? Esim. edellä mainitussa tapauksessa koordinaatio puuttuu kokonaan.
Ite oon 175 enkä oo varmaan kovinkaan lähellä rautaa, mutta jos olisin tuon 25 senttiä pidempi ni voin sanoa , että varmasti pystyisin lyömään pallon alaspäin koriin. :D

sadfsadfasfdsadf

Entä jos? sanoi:
Meidän luokalla on yks maalaisjuntti mikä on noin 2 metrii pitkä eikä yletä ees renkaaseen! Kyseessä on kuitenkii jo 18w sälli. Että onko se pitus ihan joka tapauksessa niin tärkeää...  ??? Esim. edellä mainitussa tapauksessa koordinaatio puuttuu kokonaan.
Ite oon 175 enkä oo varmaan kovinkaan lähellä rautaa, mutta jos olisin tuon 25 senttiä pidempi ni voin sanoa , että varmasti pystyisin lyömään pallon alaspäin koriin.   :D
Mieti myös, että koordinaatiosi kärsisi tuosta 25 cm pituuden lisäyksestä

Donkki kone

Kuinka paljon raudan yläpuolelle pitää päästä että pystyy donkkaa??

Wille

Mä oon 13wee ja yletyn yhellä kädellä 305cm korii. oon vaa 171cm pitkä :( must on ennustettu jotai 180cm et kyl multki donkki lähtee kohta :D. Oon treenannu pomppuu iha vitusti pitää treenaa vaa ja mä yletun ku seison nii 220senttii

Wille sanoi:
Mä oon 13wee ja yletyn yhellä kädellä 305cm korii. oon vaa 171cm pitkä :( must on ennustettu jotai 180cm et kyl multki donkki lähtee kohta :D. Oon treenannu pomppuu iha vitusti pitää treenaa vaa ja mä yletun ku seison nii 220senttii
meitä kiinnosti

Wille

No miks tääl sit puhutaa donkkauksesta jos ei sit saa puhuu siit :mad:

donkkikone

Tällästä topicia ei oo mielestäni ollu viel.
Eli kertokaa, että koska meni eka donkki ja kuinka pitkä ja vanha olit tuolloin ja myös sen voi laittaa että donkkaako tällä hetkellä

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.