Vs: Eteläinen II-divari
Petäjä-Kaspa 90-71 (47-23)
Koukkupolvista ei ollut tietoakaan, kun aamun höntsyissä Petäjän pelaajat donkkailivat jo alkulämmittelyssä (klo 10:05!!!). Tasalta salissa oli vain Rautajoki, mutta muutaman minuutin kuluttua setappia lönkötteli 10 pelaajaa, jotka kaikki olivat tulleet omalla autolla levänneen näköisenä. Käytännössä ottelu oli hävitty tässä vaiheessa.
Jotain Petäjän materiaalin kovuudesta kertoo, että Iso H aloitti vaihdosta ja jaksoi todella päättyi 26-4.
Petäjällä oli myös muutama muu uusi mies sitten syksyn ottelun. Toiviaisen naama oli sama, mutta peliotteet aivan erilaiset kuin syksyn fiaskossa. Pelimies. Toinen ylivertainen oli Rautajoki, joka käskyttää melko jykevää kroppaansa yhä käsittämättömän sulavasti.
Kaspan pelistä kertoo jotain, että ainoan pelitilannekorin ekalla jaksolla pystyi tekeään Virtanen. Siihenkin vaadittiin melkoisen monta yritystä.
Veteraaneista Pistoolin lisäksi Sell sai puhtaat paperit. Riihimäki ja Wessman väänsivät puolustuksessa minkä pystyivät, mutta vähät yöunet veivät parhaan terän.
Junnukaartista Kiukku-Kirka väläytteli ja välillä täräytteli puolustusseinään ottaen komeita kimmokkeita tangentin suuntaan. Pääsi kuitenkin usein vapariviivalle ja pelasi kaiken kaikkiaan kelpo pelin keräten samalla arvokasta oppia ja kovuutta tuleviin A-junnupeleihin. Muut junnut olivat löytäneet ajoissa Leppävaaraan, mikä on ihan kiva juttu sekin.
Petäjä: Wuorenjuuri 3, Manner 3, Suuraho 8, Toiviainen 25 (MVP), J. Hemdahl 6, Ristola 11, Saariniemi 3, Rautajoki 15, Schulman 8, M. Hemdahl 6.
Kaspa: Vuorela -, Riihimäki 6, Savolainen 16, Virtanen 23 (MVP), Sell 15, Vainio 3, Wessman 6, Mikkelsen -.
Tää ei oo enää yhtään kivaa. Vastustaja takoo puolivaloilla ja vaihtomiehillä 90 pinnaa ja ekasta jaksosta lähtien ollaan tappiolla. "Vika on muissa, ei minussa. Miks ei ne syötä? Oli hyvä heittopaikka, oon heittänyt ennenkin noin vaikeita sisään. Miksi mut otettiin vaihtoon? Mitä mä täällä teen? Mitähän tänään tulee telkasta? Onpas hyvää sporttijuomaa mun pullossa" Kaspa hei, siellä sarja käynnissä, saa osallistua!