Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Matt sanoi:En kyllä ymmärrä miten te jaksatte seurata tuota tasotonta korista? Eikö olisi paljon järkevämpää tilata jenkeistä yliopistokorista videolle ja istahtaa omalle sohvalle ja katella sitä, kuin tuota...
Matt sanoi:En kyllä ymmärrä miten te jaksatte seurata tuota tasotonta korista? Eikö olisi paljon järkevämpää tilata jenkeistä yliopistokorista videolle ja istahtaa omalle sohvalle ja katella sitä, kuin tuota...
Suomalainen Yhteiskoulu hiljeni tänään lukemiin 86 - 98. Kerava otti mitä sille kuuluu, vaikka ennakkokaavailuissa ei paljoa lupailtu.
pertti - the man sanoi:Matkapäiväkirja:
...
Välillä tuntui, että on se perkele, kun Doc ja Panu jotain (5) osuivat jokaisella yrittämällään keskelle maalia. SYKin salin korisukkiin niiden heitot ei edes osuneet, kun veijarit laittoivat palloa maaliin. Noh, onneksi kollit kerrankin pysyivät viileinä ja hoitivat tärkeät pinnat kotiin. Saas nähdä vaikutuksen pauweriränkkinkiin. Syöksykierteen luulisi vähintään oikenevan, vai kuin on Hämis? Et muuten ollut katsomassa, mikä oli suuri pettymys. Olisi saatu lukea sun otteluraportti. Nyt jouduin kirjoittaa itse...
hamahakkimies sanoi:Joo, en ikävä kyllä päässyt paikalle, kun meillä oli oma peli ihan toisaalla miltei samanaikaisesti. Eikä mua näköjään olisi siellä tarvittukaan, sillä matkapäiväkirjasi painotti juurikin samoja keravalaisuuden elementtejä kuin olisin omassa rapparissani korostanut.
Powerrankingien kohtalo ratkeaa aina allekirjoittaneen verensokerin mukaan keskiviikkoiltapäivisin, joten sitä en vielä voi kommentoida. Todennäköisesti kuitenkin Tuunaaja-syöksyyn tulee jonkinlainen koukku.
Tuon pelin lopputulos oli kyllä allekirjoittaneelle pettymys, sillä Seniorsin olisi aika panna parastaan, mikäli mielivät välttää karsintapirun. Kuten Jartsa ja Jåkke mulle perjantaina kertoivat, kävi LePyllä, Kori-Kolleilla ja Jaguaareilla otteluohjelman suhteen onnenpotku, kun joukkueet kohtaavat asenteen narikkaan heittäneen BA:n vasta ihan loppukaudesta. Tämä on vain omiaan lisäämään Seniorsin ahdinkoa.
hamahakkimies sanoi:Kun tuon WB:ssä vaikuttavan TooShortShortsin kirjoituksen lukee aiemmasta asiayhteydestään poistettuna, kaverista (nimikirjaimet K.F.?) saa aika kieroutuneen kuvan:
Kaveri käy tsiigaamassa KaHen peleissä "eritavalla vartaloon kiinnittyneitä perseitä"!
Ilmeisesti tuo tummempi kaveri on sitten Valavuori, joka on nykyään telakoitunut ihan eri perseisiin.
Asennevamma sanoi:Hyvä Hämähäkkimiäs.
Myönnetään, että onhan se lähes jokavuotista tää lepsuilu BA:lla tähän aikaan
kaudesta, mut sanotaan että ei se joukkueen peliä ainakaan paranna että
Hyvinkäällä Lang loukkaantu kahen pelatun minsan jälkeen ja Ketomaa kolmannessa
erässä. Ottakaapa KaHelta(tai miltä jengiltä tahansa) 2 parasta pistemiestä pois rosterista, niin huomaatte
ettei se hyökkäyspeli oo enää yhtä lennokasta.
Veikkaus sanoi:Veikkaanpa, että KaHen hyökkäyspeli olisi vain lennokkaampaa, kun pallo kävisi joskus sen kolmannenkin kaverin hyppysissä...
TooShortShorts sanoi:PS. Kuka on Kahen kolmas kaveri ja mihin sen perse on kiinnitynyt?
/TSS
Kelohonka - KaU 102 - 37
" Yhtiömme vaikenee tapahtuneesta. Mä en aio kirjottaa mitään jos hävitään 64 pistettä! "
hamahakkimies sanoi:Lainaus Karkkilan kotisivuilta:
Mitä helvettiä tossa matsissa on tapahtunut?
Ilmeisesti Kelohongalla oli vähän eri sällit/enemmän sällejä pelaamassa kuin muutama viikko sitten Munkkiniemessä.
(Ja sitten tosta ilmeisestä virheestä mä en edes jaksa alkaa aukomaan päätäni. Eiköhän Namupojilla ole jotain muutakin mietittävää.)
Triplapoisto sanoi:Karkkilalta käsittääkseni lopetti 3 viisikon miestä Seniors tappion myötä, koska suora putoaminen on varma.
T: U15![]()
hamahakkimies sanoi:Viitsisitkö vielä ilmiantaa, keitä nämä lopettaneet Namupojat ovat?