Vs: FINAALIT -16 Kouvot - Pyrintö
Lautapallo sanoi:
Salminen on muuten hauska: mantrana on "keskitytään omaan peliin, ei tuomareihin. tuomarit vetää hyvin".
No tämä on ihan oikein, näin pitääkin. Nyt vaan muistelen Salmisen aikoja espoossa: oikeasti se jatkuva taukoamaton ja pääasiassa
täysin tarpeeton mussuttaminen tuomareille kävi ihan aidosti vituttamaan, jos Hongan penkin läheisyydessä istui. Aivan samaa
luokkaa Toikan kanssa, itse asiassa pahempi.
Juu, tuota Salmisen positiivisuutta ihmettelen mä myös. Löytyykö kloppeja Pekan oikeaa suhtautumista käytännön tasolla? No, jokatapauksessa on hyvä puhua positiiviseen sävyn, kun on se aika keväästä, kun koripalloa tulee yleensä televisiosta. Pekka on niin positiivinen! Hyvää markkinointia lajille.
Kentän laidalla taas inhottaa kattoa sen käsien levittelyä ja mussutusta tuomareille.
Gipsonin ulosajo kääntyi loppujen lopuksi Kouvojen eduksi, en olisi uskonut. Pyrintö kokeneena joukkueena olisi pitänyt kääntää tuossa vaiheessa edukseen. Montako kertaa Pyrintö on ollut finaaleissa ja montako kertaa finaaleissa? 5-6?
Toivottavasti tämä tuomari kolmikko viheltää myös keskiviikkona, kokemus näkyi.Loistava suoritus. Nyt vaan jäitä hattuun pelaajille ja itse asiaan keskittyen keskiviikkoon!
Ryhtiä nyt Caven!