Vs: Finaalit Kataja-Bisons
Eipä tässä ihmeitä. Metässä olin koko illan klapeja pilikkomassa. Jus tulin kotiin ja katso, raapan inhokki oli kuin olikin vienyt voiton muovista.....
Täten juhlin tätä mestaruutta, joka ei minulle millään tavalla kuulu, kun en ole siihen millään lailla ollut osallisenakaan, yhdellä keskarilla. Juuri nyt. Sihftttt!
No olisihan tuo ollut kiva nähdäkin, tuo peli, mutta onhan elämässä tärkeämpääkin tekemistä. Kuten puutarhanhoito ja klapien teko.
Kaveri pelistä soitteli äsken, että kuulemma pelin ratkaisu oli ollut se, ettei Kookka Tutin pää ollut kestänyt painetta. Aika outo juttu tuo, mutta kun nyt tilastoja vilkaisin, niin pahin hyytyminenhän tuo on näköjään ollut korispiireissä vuosikymmeniin.
Samoin kaverini, joka kyllä hiukan koriksesta ymmärtääkin, kertoi, että lihanleikkaaja Jallovikin oli oli lähtenyt peliin ilman nyrkkeilyhanskoja.
Mutta kaikkein eniten kaverini, joka on aika viisas, ihmetteli, miten maajoukkuestatuksella rinta rottingilla pelailevat Ahonen ja Nikka eivät saaneet mitään otetta vanhasta sotaratsusta Rannikosta. Antoivat kuulemma Teemun syötellä miehiä korintekoon peräti 12 kertaa. Näinkähän maajoukkueura on mennyt ja takana loistava tulevaisuus molemmilla jossain alasarjoissa. Porvoon Tarmo voisi olla kiinnostunut näistä jykeväleukaisista huipputakamiehistä.....
No kertoihan se kaverini kaikkea muutakin, mutta en vaan kaikkea muista. Huolilaa se ainakin kehui. Liekö ihan perää tuossa?
Mutta nyt jatkan juhlimista tämän vajaan oluen kanssa ja kyselen kaveriltani lisää.
Harmittaa kyllä, mutta ei kovin paljon, kun en itse päässyt peliin. ;utta onhan ne klapitkin jonkun pilkottava ja kun kohtalaisen hyvä iltailmakin oli, niin valitsin tuon.
Onnea kuitenkin Katajalle!
Ja myös King Jamesille. Paskoi ihan omiin vaippahousuihinsa tänään, kuten poikaset yleensäkin.
Ps. Kertoi se kaverini senkin, että muuan " Hotellin tilannut hoitanut narsisti " oli ollut taas pelissä läpättäjän kanssa ja olipa iljennyt vielä pelin jälkeen tarjoutua Piisameiden rivin loppuun saamaan ensimmäisen mitallinsa sitten alakoulun hiihtokilpalunta saamansa lohdutuspalkintolusikan. Onneksi mitallit oli loppuneet kesken.....
Ja terveisiä lähetän myös Kouvolan suuntaan. Ilmapallolle, Mazdalle, Hakille ja muille.!