Vs: Finaalit Kataja-Bisons
Muutama hajahuomio:
-Jesse Niemi on jotenkin sen näköinen, että alaikäiset ei saisi nähdä sitä ollenkaan.
-en tykännyt Van Andringan viimeisestä virheestä. Sikäli kun TV-kuvasta näin, A juoksi heittäjän ohi, joka "saksasi" jalan luonnottomasti eteenpäin. Voidaan tietysti sanoa, että puolustaja otti kontaktin hyökkääjään ja hienosti kalastettu virhe. Mutta juuri tuo liikkeen luonnottomuus ja "heittoon kuulumattomuus" tekee sen, että minun mielestä tuota ei pitäisi viheltää. Muistelisin, että NBA:ssa näistä on vihelletty jopa hyökkääjänvirheitä. Mitäpä arvon raadi on mieltä?
-aioin sanoa siitäkin, että kyllä on varmaan tuomarille helvettiä olla viheltämässä kun Rannikko pelaa. Viheltää sätkyt vai jättää sätkyt viheltämättä
. Mutta enpäs sanokkaan, tuomarikeskusteluista ei yleensä seuraa mitään hyvää. Kuten tiedetään, koris on vaikea peli tuomita ja tuomarit oli tänään ihan hyviä.
-Petri Virtanen, hienoa että sai mestaruuden. Kruunu pitkälle uralle ja pelaajapersoonalle. Jatkahan Pete vielä, kellepä sitä sitten huutelisi katsomosta kun lopetat?
-Samoin Joensuun Kataja organisaationa yleensäkin, respect!
-Sen sijaan on sanottava, että olen kyllä ihan tyytyväinen siihen, että Sami Lehtoranta EI sitä mestaruutta ikinä saanut.
Ainoa tietämäni pelaaja, joka ihan vittumaisuuttaan halusi satuttaa vastustajiaan, näin ainakin itse useamman kerran näin.
Sami, karma toimii. Joukkueesi menestyy paremmin ilman sinua. Think about that.