Vs: Finaalit Kataja-Bisons
Eipä tähän muuta voi sanoa kuin että Kiitos Kataja, vihdoinkin!!! On vähän hämillinen olo vieläkin, ollaanko me todella nyt Suomen mestareita!!! 8] Pitkään siihen meni, vuodesta 2002 olen Katajaa fanittanut ja antanut tälle joukkueelle aika paljon ja uskollisesti olen kiertänyt mukana. Epätoivo on iskenyt välillä ja olen jopa alkanut uskoa jonkinlaiseen kiroukseen kun mestaruus on Joensuuta kiertänyt, mutta eilisiltana Mehtimäen jäähallissa se mestaruus sitten tuli kuin tulikin, ihan uskomaton fiilis hallissa kerta kaikkiaan! Juhlittua tuli muiden fanien ja joukkueen kanssa aamuun saakka ja juhlat jatkuu varmasti vielä tämän viikkoa enemmän tai vähemmän, me ollaan kaikki Katajalaiset juhlamme ansaittu, ottakaamme kaikki ilosta irti!! Torilla tavataan torstaina klo 17.00. 8] Kiitos koko Katajan organisaatio, kaikki henkilöt, jotka ovat mukana olleet nämä vuodet, Törmälä, Miinin, Oksava... Jne. Kiitos kerrassaan mahtavat fanit ja mahtava tämän kauden joukkue, joka nimenomaan oli joukkue Isolla J:LLÄ!!!! Kiitos Pekka Salminen, aivan fantastista työtä!! Pekka teki sen, mihin Jukka Toijala ei kyennyt neljässä vuodessa. Pekalle oma patsas olisi ihan paikallaan. Olen niin iloinen kaikkien Katajalaisten puolesta, erityisesti mieltäni lämmittää se, että Kataja-ikoni, Petri Virtanen sai vihdoin sen kirkkaimman mitalin, viiden hopean jälkeen.
Koko Joensuu, olkaamme ylpeitä tästä mestaruudesta!! Ja nauttikaamme!!
All for the one!!! Kiitos Kataja!!!!!