Vs: Free Agent Summer of 2010; "The LeBron Sweepstakes"
Hiisi87 sanoi:
Esille nousseista huhuista minua ei lämmitä Noahin käyttäminen sign and trade kauppoihin. Toisaalta minua houkuttelisi jopa enenmän kahden erittäin laadukkaan pelaajan pelaajan signaaminen pelkän LeBronin sijasta. Elämme hyvin mielenkiintoisia aikoja...
Eipä lämmitä minuakaan. Chicagolla on nyt Jordanin ajoista lähtien, eli viimeiset 12 vuotta, ollut tapana tempoilla kaikenlaisten hankintojen kanssa, joukkueen runko on vaihtunut tiuhaan ja keskinkertaisia hankintoja on vaihdettu toisiin keskinkertaisiin pelaajiin. Tietty mukana on ollut myös huonoa tuuria esim. Curryn ja Chandlerin kanssa, mutta silti pitäisin huonon menestyksen syynä ensisijaisesti jatkuvaa pelaajien vaihtumista. Jos Noahin kehitys jatkuu samanlaisena, voisin aivan hyvin nähdä hänet aloittavana sentterinä uudessa Bulls-dynastiassa, mutta viime vuosien meininkiin kyllä sopisi että tämäkin pelaaja kaupattaisiin toisaalle. Tietty jos samasta paikasta tulee kilpailemaan sellainen herra kuin Chris Bosh, voi tilanne näyttää jo toiselta...
Nykyisistä pelaajista pisimpään Bullsin paidassa olleen Hinrichin treidaaminen tuli minulle jossain määrin yllätyksenä. Ilmeisesti Bullsissa ei katsottu tarkoituksenmukaiseksi peluuttaa Hinrichia Rosen rinnalla takakentällä, mikä on kieltämättä ihan perusteltua. Onhan kuitenkin päivänselvää että Rose on selvä ykköspointti, ja Hinrich taas ei ole varsinainen SG. Nyt heittävän takamiehen paikalle tarvittaisiin kuitenkin jostain joku pelimies (Wade?
). Itse olisin odottanut, että Deng olisi kaupattu pois Jamesin tieltä ja paketti olisi pidetty muuten jotakuinkin kasassa, mutta Bulls taitaa tosiaan olla muidenkin kalojen perässä. Voihan olla että Deng vielä vaihtuukin johonkin pätevään heittävään takamieheen, James signataan SF-paikalle ja etukentällä häärii lupaava Gibson-Noah-kaksikko. Itse ainakin kelpuuttaisin tämän, mutta saas nähdä miten käy...
Oli miten oli, mikäli nämä James-huhut nyt käyvät toteen, pitää vissiin tämänkin Bulls-fanin alkaa tykätä Lebronista. Hyh. :-X