Zone sanoi:Tarkennuksena edelliseen viestiin, en siis tarkoittanut Topoa, jos joku nyt erehtyi niin luulemaan.
50 Cent sanoi:Kertooko Honka FanClub meili koska Cubela lähtee? Vai pidetäänkö koko kausi ja peluutetaan Akatemiassa, jos Kisner&Monte kunnossa? Olisi divariin oiva pelimies, nimenomaan nuorten kanssa pelaamaan.
# Seurasiirtoaika päättyy 28.2.Herbert sanoi:Jos sopimus on toistaiseksi voimassa, niin eiköhän mies odottele ainakin Kisnerin ja Monten paluuta. Kun liigajoukkue on taas riittävän vahva, niin sitten voi olla aika siirtyä vahvistamaan Akatemiaa divariin. Oliko se muuten niin, että tammikuun jälkeen siirrot eivät enää ole mahdollisia eli silloin päätöksen pitää syntyä?
JoKaFan sanoi:Ei Katajaa kiinnostanut Matt Williams, s**tana... Eihän me sellaisia pilipalipoikia tänne haluta...
Joopa joo sanoi:Olen miettinyt tätä eilisestä mutta en millään saanut mieleen, että kuka on viimeisin ulkomaalaisvahvistus, jonka Honka on tuonut ensimmäisenä itse Suomeen?
Yritätkö vihjailla että Honka on jo jonkin aikaa toiminut viisaasti valitessaan muiden hyväksi havaitsemia pelaajia joukkueeseensa, vai että Hongan oma kyky tehdä onnistuneita hankitoja on heikko?Joopa joo sanoi:Olen miettinyt tätä eilisestä mutta en millään saanut mieleen, että kuka on viimeisin ulkomaalaisvahvistus, jonka Honka on tuonut ensimmäisenä itse Suomeen?
Olisiko ollut Nate Johnson ??? ??? ???Joopa joo sanoi:Olen miettinyt tätä eilisestä mutta en millään saanut mieleen, että kuka on viimeisin ulkomaalaisvahvistus, jonka Honka on tuonut ensimmäisenä itse Suomeen?
Ehkä yksi kaikkien aikojen flopeista. Tuli Honkaan pelleilemään kun ei päässyt NBA:han. Täysin epäonnistunut ostos joka maksoi erittäin paljon Hongalle.olento sanoi:Olisiko ollut Nate Johnson ??? ??? ???
olento sanoi:Honka on tuonut mm. sellaisen huippupelurin Suomeen kuin Brian Reese ja lisätään vielä listaan Steve "Rodman" Rich...
Pitää kato hankkia ulkomaalaisia akatemiaan että nuoret saa ensi vuonnaki pelata 1-divarii ;DSunshine sanoi:Tosin Honka Akatemian kolme ulkomaalaista ihmetyttävät, alkaako ote lipsua
Ja tulee muistaa, että "hyväksi havaittu" on usein kuukausipalkaltaan kohtalaisen paljon kalliimpi kuin ammattiuraansa aloitteleva yliopiston rivipelaaja: siellä on yleensä muutama muukin seura kiinnostunut palveluksista, jos pelaaja on osoittanut kykynsä (esim. saattaa ensi kesänä jokunen suomalaisseura kysäistä, paljonko Wallery pyytää palkkaa ensi kaudesta).Sunshine sanoi:Ovathan muiden "hyviksi havaitut" vierastyöläiset yleensä varmempi valinta kuin uusi ja outo jenkki, jolla ei välttämättä ole kokemusta.
Jaffa sanoi:Yritätkö vihjailla että Honka on jo jonkin aikaa toiminut viisaasti valitessaan muiden hyväksi havaitsemia pelaajia joukkueeseensa, vai että Hongan oma kyky tehdä onnistuneita hankitoja on heikko?
Kko sanoi:Se on tammikuussa 2006 palkattu Danny Horace, joka pelasi tasaisen kevätkauden Hemdahl-Zitting -parin rinnalla.
korjasin viestisi.Tapiolan Honka sanoi:Pitää kato hankkia ulkomaalaisia akatemiaan että nuoret saa pelata korisliigaa ;D