JoKaFan sanoi:Ja miksi Aleksi Valavuori on Hongan kokoonpanossa?
Luulisi JokaFanin tietävän syyn siihen mutta ei sitten Ilmeisesti et seuraa kuin omaa seuraasi ;DJoKaFan sanoi:Ja miksi Aleksi Valavuori on Hongan kokoonpanossa?
Ankle Breaker sanoi:Luulisi JokaFanin tietävän syyn siihen mutta ei sitten Ilmeisesti et seuraa kuin omaa seuraasi ;D
JoKaFan sanoi:Eu jaksa nuo tuollaiset fearfactorc'monmachograndePippenitjaRodmanitpellet kiinnostaa...
Timi sanoi:Mitä sitä sitten ihmettelemään miksi Aleksi on Hongan kokoonpanossa?
Oikeastihan Valavuori on Hongan poikia. Voittanut seuran riveissä C-ja A-poikien Suomen mestaruudet. Valavuoren isä toimi aikanaan Hongan puheenjohtajana.. tässä pientä inffoa Hongan sivuilta Niin ja onhan Valavuori työskennellyt Hongan organisaatiossa 2000-luvulla..JoKaFan sanoi:Jos joku tilastopöytäläisistä oli kirjoittanut kirjoittanut Anselmi Valavuoren eiku Vanjoen nimen väärin... Ja kysymys kuuluu, miksi Honka eikä ToPo?
Ankle Breaker sanoi:Oikeastihan Valavuori on Hongan poikia. Voittanut seuran riveissä C-ja A-poikien Suomen mestaruudet. Valavuoren isä toimi aikanaan Hongan puheenjohtajana.. tässä pientä inffoa Hongan sivuilta Niin ja onhan Valavuori työskennellyt Hongan organisaatiossa 2000-luvulla..
So what !! Aika hanuristahan tuollainen "kunnianosoitus" on. Pavi ei tainnut olla kovin innostunut, mutta ei viitsinyt sitä ääneen sanoa ! Tämäkö on sitä aina hoettua "suomalaisen koriksen kehittämistä !!" Voihan arse !!Ankle Breaker sanoi:Oikeastihan Valavuori on Hongan poikia. Voittanut seuran riveissä C-ja A-poikien Suomen mestaruudet. Valavuoren isä toimi aikanaan Hongan puheenjohtajana.. tässä pientä inffoa Hongan sivuilta Niin ja onhan Valavuori työskennellyt Hongan organisaatiossa 2000-luvulla..
gladiator sanoi:Muurinen? Matinen?
kokokenttä sanoi:Hesari alittaa riman:
"Aleksi Valavuori piipahti kentällä Korisliigassa, Honka hävisi heti"
http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/Aleksi+Valavuori+piipahti+kent%C3%A4ll%C3%A4+Korisliigassa+Honka+h%C3%A4visi+heti/1135241126096?ref=rss
Mitä helkutin tekemistä Valavuoren kentällä piipahtamisella oli sen kanssa, että Honka hävisi?? Vai onko toi vain henkilökohtaista vittuilua? On: koko artikkelissa ei muusta puhutakkaan kuin Pelovuoresta.
Honka kaiketi hävisi, kun FoKoPon kokenut kaarti vei ja Honka ei saanut palloa pussiin kaaren takaa; Mu&Ma poissa. Mutta sehän ei ole kiinnostavaa.
ei vaan Honka alittaa riman. Ko Suomen ylin kilpaurheilusarja, Veikkaus on ottanut pelin listoilleen, moraalisesti todella arveluttavaa. Ihmettelin kun vedonlyöntipiireissä alkoi kuhina iltapäivällä - ilman tietoa tästä "markkinointitempauksesta". Onnittelut FoKoPoa pelanneille...
No en minäkään sanonut että olisin tyytyväinen tai mitään kun Valavuori mikä onkaan oli kokoonpanossa. Sinä vaan reagoit minun vastaukseeni väärin kun JokaFan on hieman pihalla tapahtumasta ei mulla muutaNäky Into sanoi:So what !! Aika hanuristahan tuollainen "kunnianosoitus" on. Pavi ei tainnut olla kovin innostunut, mutta ei viitsinyt sitä ääneen sanoa ! Tämäkö on sitä aina hoettua "suomalaisen koriksen kehittämistä !!" Voihan arse !!
eturauta sanoi:Mr Pavicevicinkin pisteet laskivat kun suostuu moiseen (vai ei tainnut hänellä olla sananvaltaa tässä asiassa :-\)
raappa sanoi:Ei tainnut olla pavilla juurikaan sananvaltaa tuossa asiassa, kun miehen kommentit hesarissa:
"!Minä olen väärä henkilö kommentoimaan. Minä olen vain valmentaja!, Hongan päävalmentaja Mihailo Pavicevic kommentoi Hongan kokoonpanoa."