Vs: Honka 2008-2009
Päätit sitten valvojana, että MC:n kirjoitus Cumminsin paluusta oli asiallinen, mutta minun vastineeni MC:n kirjoitukseen oli sellainen, että se piti poistaa.
Joskus tuntuu siltä, että Comin valvojat eivät ole tasapuolisia ja tekevät päätöksensä omien mieltymyksiensä mukaan.
Voisit kyllä hieman perustella toimintaasi tässä asiassa.
Ystävällisesti: yo nicky
PS. Herbet, tämäkö on asiallista: "jolla pyyhimme persettämme". Eli suora lainaus MC:n kirjoituksesta.
Herbert sanoi:1) Monte on pelannut vuosia Suomessa ja on omalla persoonallaan saanut kannattajia myös kulloisenkin joukkueensa ulkopuolelta.
2) Monte näytti, että hän oikeasti haluaa jatkaa Suomessa. Hän olisi päässyt huomattavasti helpommalla siirtymällä pelaamaan jonnekin muualle, mutta päätti siitä huolimatta jatkaa täällä. Tämä vahvistaa käsitystä siitä, että hän haluaa oppia virheestään.
3) Ihmiselle pitää antaa mahdollisuus korjata virheensä. Montea rangaistiin jo rankalla kädellä (jokainen voi miettiä, kuinka vapaaehtoinen olisi itse siirtymään täysin muihin hommiin vastaavassa tilanteessa) ja siksi mennyt on nyt mennyttä.
Minusta tämä on parempi ratkaisu kuin että ovi olisi lyöty täällä kiinni ja ura olisi sitten jatkunut jossain muualla. Tämä olisi antanut paljon oudomman viestin nuorille.
Päätit sitten valvojana, että MC:n kirjoitus Cumminsin paluusta oli asiallinen, mutta minun vastineeni MC:n kirjoitukseen oli sellainen, että se piti poistaa.
Joskus tuntuu siltä, että Comin valvojat eivät ole tasapuolisia ja tekevät päätöksensä omien mieltymyksiensä mukaan.
Voisit kyllä hieman perustella toimintaasi tässä asiassa.
Ystävällisesti: yo nicky
PS. Herbet, tämäkö on asiallista: "jolla pyyhimme persettämme". Eli suora lainaus MC:n kirjoituksesta.