Koripallo.com

Honka 2008-2009

Vs: Honka 2008-2009

Mielenkiintoisen asian olen huomannut noista Hongan pelaajien auto asioista että sen jälkeen kun audi sanoi itsensä irti oli Hongan pellajilla jonkin aika Toyotan autot ja sen jälkeen tuli Nissanit. Elikkä olisiko tässä mukana tuo Cummings juttu että Nissan hänen paluunsa hyväksyy toisin kuin Toyota tai jokin muu merkki?

Black Mamba sanoi:
Mielenkiintoisen asian olen huomannut noista Hongan pelaajien auto asioista että sen jälkeen kun audi sanoi itsensä irti oli Hongan pellajilla jonkin aika Toyotan autot ja sen jälkeen tuli Nissanit. Elikkä olisiko tässä mukana tuo Cummings juttu että Nissan hänen paluunsa hyväksyy toisin kuin Toyota tai jokin muu merkki?

Vai olisiko vain niin, että Toyotat olivat rahalla hoidettu hätäratkaisu Audin sanottua sopimuksen irti ja pelaajasopimusten silti taatessa pelaajille autot käyttöön?

Anselmi Vanjoki kesäkuussa -08 Karjalaisessa:
"Päätös vaihtaa maisemaa ei ollut lainkaan vaikeaa. Olen ollut Hongassa 16 vuotta, joten se seura on nähty."

Anselmi Vanjoki elokuussa -08 Hongan tiedotteessa:
"Honka on hyvä ratkaisu uran jatkolle."

Eyes Wide Shut sanoi:
"Päätös vaihtaa maisemaa ei ollut lainkaan vaikeaa. Olen ollut Hongassa 16 vuotta, joten se seura on nähty."

Do not trust this man! :p Onnea Pampulle vaan jatkoon! Kataja-visiitti jäi lähinnä cameoksi...

Montekin näköjään jatkaa odotetusti.

"- Täydennämme joukkuetta yhdellä, pelintekijäksi hankittavalla ulkomaalaispelaajalla. On myös mahdollista, että joukkueeseen liittyy edelleen myös kotimainen pelaaja, kertoo Rekonen."

Jenkkipointti siis tulossa, Mäkäläistä siis ilmeisesti haikaillaan myös.

Sehän on selvää, ettei " Tuuliviiri-Vanjoki " osaa muualla olla kuin Espoossa. Honka on siis nähty ja hyväksi havaittu. Sekin lienee kaikille selvää, ettei Honka oikeasti mitään sopimusta Monten kanssa koskaan purkanutkaan. Ja eiköhän Koponen ole myös ensi kaudella Hongassa pelailemassa? Tuskinpa Muurinenkaan mihinkään ulkomaille lähtee........

JOEN SUU sanoi:
Sehän on selvää, ettei " Tuuliviiri-Vanjoki " osaa muualla olla kuin Espoossa. Honka on siis nähty ja hyväksi havaittu. Sekin lienee kaikille selvää, ettei Honka oikeasti mitään sopimusta Monten kanssa koskaan purkanutkaan. Ja eiköhän Koponen ole myös ensi kaudella Hongassa pelailemassa? Tuskinpa Muurinenkaan mihinkään ulkomaille lähtee........

Ja tuo vuodatushan osoittaa vaan sen, että olet taas huolissassi Katajan jokavuotisesta varmasta kullasta.
Honka alkaa näyttää sen verran vahvalta.

Eyes Wide Shut sanoi:

Opiskelupaikka Otaniemessä on hieman parempi kuin opiskelupaikka Joensuussa, joten siltä pohjalta ratkaisu on varsin ymmärrettävä. Olisi silti luullut fiksun nuoren miehen miettivän alkukesän kommentteja siinä valossa, mitä myös saattaa tapahtua. Lopputulos siis ymmärrettävä, miinusta typeristä/lyhytkatseisista puheista.

Hyvältähän Hongan porukka taas näyttää, jos joku kova kotimainen vielä haaviin tarttuu, tai Muurinen jostain kumman (perhe?)syystä jää joukkueeseen, niin mitalisuosikki ehdottomasti.

Mukavaa, että saatiin Cummings takas liigaan. Toivottavasti nyt jää kokeilut tekemättä.

Hei kaikki,

päätin sitten kirjautua tänne uutena koriksesta kiinnostuneena. Koska ei ole oikein mitään järkevää kerrottavaa, niin laitanpa tänne sen huhun, josta täällä ei ole tainnut olla vielä mainintaa. Eli JokaFanin mainitsema Mäkäläinen ei ole se pelaaja, joka on Hongan kiikarissa, vaan itse Hanno Möttölä. Sopimus toteutuessaan tuo varmasti lisää näkyvyyttä korikselle ja Hongalle.

Arktinen muu sanoi:
Hei kaikki,

päätin sitten kirjautua tänne uutena koriksesta kiinnostuneena. Koska ei ole oikein mitään järkevää kerrottavaa, niin laitanpa tänne sen huhun, josta täällä ei ole tainnut olla vielä mainintaa. Eli JokaFanin mainitsema Mäkäläinen ei ole se pelaaja, joka on Hongan kiikarissa, vaan itse Hanno Möttölä. Sopimus toteutuessaan tuo varmasti lisää näkyvyyttä korikselle ja Hongalle.
Möttölä on koriksen Litti, mutta en kyllä usko. Hanski on useasti sanonut ettei aio lopettaa korisuransa suomessa jäähdyttelemällä. Honka on varmasti Huffin perässä mutta toivon ja uskon ettei häntä pitkään aikaan nähdä korisliigassa. Shawnin kuuluu ehdottomasti pelata huomattavasti kovempia pelejä. Haanpään kaveriksi Italiaan vaan!

Arktinen muu sanoi:
Hei kaikki,

Hongan kiikarissa saa olla vaikka kuu taivaalta, mutta itse olen kuullut jo kahdelta eri taholta vahvan huhun, jonka mukaan Möttölän kotimainen korisura jatkuu jossain muualla kuin Korisliigassa.

Boriz sanoi:
Möttölä on koriksen Litti, mutta en kyllä usko. Hanski on useasti sanonut ettei aio lopettaa korisuransa suomessa jäähdyttelemällä. Honka on varmasti Huffin perässä mutta toivon ja uskon ettei häntä pitkään aikaan nähdä korisliigassa. Shawnin kuuluu ehdottomasti pelata huomattavasti kovempia pelejä. Haanpään kaveriksi Italiaan vaan!
Kuningasta ei sovi vertailla kehenkään.

Memphis sanoi:
Mukavaa, että saatiin Cummings takas liigaan. Toivottavasti nyt jää kokeilut tekemättä.

Voi herranen aika. Sen vielä ymmärrän, että oman joukkueen fanit sokeasti ovat iloisia kun kärynyt kaveri saa uudelleen mahdollisuuden näin nopeasti, mutta miksi ihmeessä muiden joukkueiden fanit?

Monten paluu sai eilen ihan kiitettävästi tilaa jopa IS Urheilun TV-lähetyksessä, mutta siinäkin muistettiin mainita kannabiskäry. Tällä tavallako me faneina haluamme viedä lajiamme eteenpäin?

Case-Jere ei pilannut kokonaan lätkän mainetta, mutta tahrasi ikävästi. Samalla tavalla koriksessa saimme jopa isomman kolhun kylkeen, koska lajimme ei ole niin vanha. Nyt kuitenkin jopa kilpailevien joukkueiden fanit kiljuvat täällä, että oi kuinka mahtavaa saada Monte takaisin.

Minä olisin huolissani siitä, kuinka kauan tätä hienoa lajia edes tällä tasolla voidaan Suomessa pelata, jos pyyhimme persettä näin vakavilla asioilla.

Mielestäni 3kk kilpailukielto oli liian vähän ja huolestuttavampaa on se, että laji-ihmiset hyväksyvät tämän.

Koskeekohan tupakkalaki myös pössyttelijöitä? Ja onko siinä tapauksessa Tapiolassa varauduttu marikopilla tulevaan kauteen? Tai ehkä Nissaneihin asennetaan tummennuskalvot? Paljon on epätietoisuutta... :eek:

MC sanoi:
Mielestäni 3kk kilpailukielto oli liian vähän ja huolestuttavampaa on se, että laji-ihmiset hyväksyvät tämän.

Monte työskenteli käryn jälkeen lisäksi Hesassa raksalla koko loppukevään ja ilmeisesti kesälläkin. Aika kunnioitettavaa touhua. Uskon tällaisissa tapauksissa, kuten aiemmin, toiseen mahdollisuuteen. Totta, Jerelle on annettu liian monta mahdollisuutta.

MC sanoi:
Voi herranen aika. Sen vielä ymmärrän, että oman joukkueen fanit sokeasti ovat iloisia kun kärynyt kaveri saa uudelleen mahdollisuuden näin nopeasti, mutta miksi ihmeessä muiden joukkueiden fanit?

1) Monte on pelannut vuosia Suomessa ja on omalla persoonallaan saanut kannattajia myös kulloisenkin joukkueensa ulkopuolelta.

2) Monte näytti, että hän oikeasti haluaa jatkaa Suomessa. Hän olisi päässyt huomattavasti helpommalla siirtymällä pelaamaan jonnekin muualle, mutta päätti siitä huolimatta jatkaa täällä. Tämä vahvistaa käsitystä siitä, että hän haluaa oppia virheestään.

3) Ihmiselle pitää antaa mahdollisuus korjata virheensä. Montea rangaistiin jo rankalla kädellä (jokainen voi miettiä, kuinka vapaaehtoinen olisi itse siirtymään täysin muihin hommiin vastaavassa tilanteessa) ja siksi mennyt on nyt mennyttä.

Minusta tämä on parempi ratkaisu kuin että ovi olisi lyöty täällä kiinni ja ura olisi sitten jatkunut jossain muualla. Tämä olisi antanut paljon oudomman viestin nuorille.

Kun rangaistus on kärsitty, niin pulinat pois.
Tässä tapauksessa asianomainen osoittaa selvästi halua olla tekemättä samaa virhettä.
Welcome back!

Joensuun kavereille kiitos rehdistä suhtautumisesta Monten paluuseen. Itse en viitsi alkaa tästä enempää vääntämään. Mutta sen sanon, että minulle sopii ihan hyvin että pienisieluisilla riittää Hongassa paheksumista tulevallakin kaudella. Olarin liepeillä jutuistanne irtoaa paljon hupia.

Itse asiasta, eli Hongan rosterista ja näkymistä täytyy laittaa spekulaatiota piakkoin. Pari palasta tuohon pitäisi vielä jostain löytyä.

"Honka on testannut Cummingsin useaan otteeseen kevään ja kesän aikana. Tulos on ollut kaikissa testeissä negatiivinen.'' nii varmaa... ruoho palaa vieläkin ja banjot soi

rööriroope sanoi:
"Honka on testannut Cummingsin useaan otteeseen kevään ja kesän aikana. Tulos on ollut kaikissa testeissä negatiivinen.'' nii varmaa... ruoho palaa vieläkin ja banjot soi
Eihän Jereäkään mikään kotimainen seura huolinut, mutta pläkkikeisari otti Monten ilomielin, tämä on kyllä aika pöyristyttävvää, onko se raha mikä puhuu ja sponsorit päättää, kaveri on pulmunen, jos on duunaannu raksalla kesän.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.