Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

choke james sanoi:
Oletko JOE muuten lopettanut lääkityksen lopullisesti?

Näin kesäaikaan lääkityksen viran hoitaa luostariolut ja satunnaiset grillivartaat :D

Joo. Nuo grillivartaat, kun lihat on niistä syöty, sopivat hyvin vanhaan susirajalaiseen kansanparannushommiin eli Akun punktioon. Itsekin rohkeudesta tunnettuna ja monitoimimiehenä olen sitä harrastanut myös usein.

Mutta toisin kuin yleisesti luullaan, niin niitä tikkuja ei työnnetä mihinkään kipupisteisiin, vaan ihan muualle ja mahdollisimman kauaskin kipupaikoista. Esimerkkinä voin mainita, että jos päähän koskee, niin ukkovarpaiden alle vaan työnnetään voimakkaasti tikut, niin varmasti päänsärky unohtuu päiviksi......

No asiaan. Jälleen on viikko rillattu töissä. Nimittäin omaa itseään. Saakeli että pitäisi olla joku laki lämpörajastakin niin kuin on pakkasrajakin. Eipä sen puoleen, niin onhan tässä joutunut parina päivänä soutelemaan muun muassa Kuoringalla ja Honkalammella ihan työn puolestakin. Honkiksella etsittiin kadonnut laituri ja Kuoringalla etsittiin kadonneita poijuja. Turhaan tänäänkin. Mutta naiskauneutta sieltä kyllä löytyi.

Asiasta toiseen. Tilasin tässä sukukirjankin. " Uukuniemen Kirmasia ". Ihan piti ihmetellä, että jotkut tavalliset tututkin ovat samaa sukua. Vienosti udellen kysynkin, että mahtaako kpcomissa olla joitakin jäseniä, jotka tähän kuuluisaan ja samaan sukuun kuuluvat?

Eukko muuten lähti Kuopioon melontaretkelle kesälomansa alkajaisiksi, joten tässä jäätiin yhdeksi illaksi poikamieheksi. Pitänee rillata ja vähän saunoa vain itsekseen. Luostarioluen kera tietenkin. Ja koskapa on tieteellisesti todistettu, että punkku myös auttaa sydän-ja verisuonitauteihin sopivasti nautittuna, niin taidan kaikkien olusien ja liköörien päälle vetää vielä ainakin yhden punkkupullon. Sitä sinistä nunnaa.

Saatanpa käydä paikallisessa pubissakin örisemässä ja riitaa haastamassa vanhojen ja illan jälkeen entisten kavereiden ja etenkin kesälomaturistien kanssa. Auttaa aina melkoisesti, kun saa raskaan viikon jälkeen purkaa itseään täysin syyttömiin.

Ps. Milloin se wimpula palaa sieltä Lapin erämaakämpästään? Luulisi jo lomankin loppuvan pikku hiljaa? Ellei sitten ole lopullisesti potkuja saanut työpaikastaan? Laiskottelun takia.

Hurttia huumoria täällä siis jälleen.
Ja totta, enhän minä vieraisiin naisiin ;)
Kp.comia käytän useimmin muuten puhelimella, enkä tietokoneella.
Kapulat on lyöty kesän ajaksi tiskiin.

höö

Hullued sanoi:
Hurttia huumoria täällä siis jälleen.
Ja totta, enhän minä vieraisiin naisiin ;)
Kp.comia käytän useimmin muuten puhelimella, enkä tietokoneella.
Kapulat on lyöty kesän ajaksi tiskiin.

Eli et pääsyt viellläkään makuun . ;D ;D

Ei juma! Kun katsoo tuota norjalaista kahelia autossa istumassa miehekkään tyytyväinen ilme kasvoillaan, niin tekisipä ihan oikeasti mieli tehdä jotain väkivaltaista myös hänelle.

Eikö oikeasti ole pelkkä vankila- tai pakkohoitorangaistus, vaikkakin koko loppuelämäkseen, liian lievä? Jotain jokapäiväistä kidutusta varmaan moni kaipaisi hänelle?

Ja kaveri on vielä koko ajan siten kuin koko asia ei liikuttaisi tai kuuluisi hänelle lainkaan. Kaipa se sitten on sellaisen psykopaatin normaalia ajatusmaailmaa?

Päinvastoin. Uusi kahden viikon lomajakso alkoi juuri. Mutta tässä on aika mennyt sen verran tuon luostarioluen kanssa läträtessä, ettei ole yksinkertaisesti jäänyt aikaa käydä täällä enempää valehtelemassa.

Mutta onkohan wimpulan Lapissa napannut ahma tai karhu? Meinaan kun ei ole edes sieltä korttia lähettänyt? Tosin eihän sieltä selkosilta se postikaan taida ihan joka viikko lähteä eteenpäin?

Ja Hauskaa kesäloman jatkoa itselleni!

zackin tappipoika

Nyt kaikki kympiltä Nelonen auki: JOEN SUUn suosikkikirjoittajasta Lotharista alkaa dokumentti tuolloin.

telkku.com/program/show/2011080219004

Anteeksi JOE ja Haades .
Neljä viikkoo olin omillaan lapin kairoissa ja puroissa . Kävin Ruotsi jokia katsomassa . Ja Norjassa myös kävin .
Niiten vessanpöntö puhuu norjaa .
Kalaa kalastelin ilman lupaa . Tekee nyt kunnon silakkaa mieli .

Älkää huoliko pojat . Muutama viikko töitä sitten käyn ulkomailla .

Sitten takaisin lappiin .

Sitten muistan teitä ahneita piruja .

;D

No hyvä sentään wimpula, että olet vielä elossa ja vaelluksella tässä murheen laaksossa. Minä kun jo niitä enne/painajaisunia olen nähnyt melkein joka yö, jotta jotain pahaa on tapahtunut.

Tosin voipihan noita painajaisunia aiheuttaa ne kuuluisat liskojen yötkin, kun on tullut tässä lomalla jonkin verran läträttyä. Pahimmat yöt on pitänyt nukkua valot päällä, kun niin on pelottanut....

Mutta viikko vielä lomaa jäljellä ja loivennuslasku normaaliin elämään.

Ja sitten kun uudelleen Lappiin menet, niin muista että meidän kautta. Jää muuten grillijuhlat vaillinaisiksi. Eli yhtä puuttuu sano piru, kun kusiaisia laski.....

Pitää katsoo . Kaveri asuu porokylässä.

Eukkolle kaivoin omilla käsillä korun korvaan .

Itse tässä on aika mennyt omilla käsillä enemmänkin nenänkaivuksi, eikä sieltä mitään koruja ole löytynyt. Ei edes herneitäkään.

Mutta toisilla on tuota taitoa enemmän kuin toisilla. Toiset löytää kultahippuja ja toiset saavat tyytyä vähempään.

Kaikenlaisia valheita sitä saa lukea ja vieläpä meidän seudun arvovaltaisimmasta lehdestä.

Niin että mukamas Sade on tulossa ensimmäistä kertaa Suomeen! Olipa oikea emävale!

Luullakseni me täällä sateisella Susirajallakin ollaan Suomessa, vaikka lähellä venäläisiä ollaankin. Ainakin tuolla sitimarketissa taas tänään polottivat aivan vieressä ja niitä oli paljon. Olisipa nuo kyllä tunnistanut mahorkan hajusta vaikka olisivat ihan hissukseenkin olleet.

Juu ja jollen aivan väärin muista, niin on tuota sadetta meikäläinenkin nähnyt jos jonkinmoista ja viimeksi puoli tuntia sitten ihan kaatamalla satoi. Laik käts änd tooks. Autokin meinasi lähteä vesiliirtoon, vakkei vauhtia ollutkaan kuin 120 kaheksankympin rajoituksella.

Vielä noista venäläisistä, niin nehän on niin röyhkeitä, että jonossakin ohittavat kaikki. Kotkassakin kuulemma olivat leipäkassijonossa ohittaneet itse sorssapillin. Citymaastureilla olivat ilmeisesti pillin eteen kiilanneet ja napanneet kassin, joka oli juuri ojennettu pillille. Mikä röyhkeys. Ei muuten, mutta kun niissä alkupään kasseissa oli ollut nötklöttiäkin muutama purkki. Leivänhän pilli osaa pyöräyttää itsekin vaikka sahanpuruista.

Eikä siinä vielä kaikki. Pilli oli nimittäin mennyt jonoon jo edellisenä yönä Oson ja Uikun kanssa suoraan kapakista ja toinen toistaan tukien, joten ymmärrettävistä syistä siellä nyt onnettomia ollaan. Menihän huikopalat sivun suun, vaikkakin läheltä.

Lieköhän pojat vimmoissaan sen pomminkin kostoksi sinne Karhuluolaan piilottaneet? Aika velikultia!

Pakko vielä ottaa ja hieman kauhistellenkin kantaa tuohon wimin tempaukseen. Kaivoi siis eukon korvaan korun ja ihan omin käsin. On siinä mahtanut huuto kuulua, kun itsekin tiedän, kuinka arka tuo korva on sisältä. Pumpulipuikoilla vaikkua kaivaessakin vihloo välillä kovasti.

Liekö se mennyt kuinkakin syvälle? Ettei ihan vasaraan ja alasimeen asti. Ja jos oli vielä hopeaa, niin nythän siellä voi takoa itse hopeaseppä? Eipä ole herkkua sitäkään metelöimistä kuunnella?

Saapikohan sen korun takaisin oikealle paikalle ihan kotikonstein vai onko turvauduttava kirurgisiin toimenpiteisiin?

Niin ja oletko wimpula vielä eukon kanssa puhe-ja kuuloväleissä?

No viikko tehty töitä .Kuuden viikon edestä . En valita itse olen saappani valinnut .

Voiko yksi lause tehdä noin paljon . Ettei kaikki ymmärä .

Mitä tarkoitin.

No terveisii Äijätorilta .

Mitään en ostanut .kun rahat paloi naisii ja viinaan lapissa .

8]

Niinpäs onkin. Mutta kaikki vuorollaan. Ja vuotta vanhempi vain minua.

Siinä taas yksi syy lopettaa tupakanpoltto. Itsekin lopetin jo 15 vuotta sitten. Toivottavasti keuhkosyöpä ei enää iske. Mutta mistäs näitä aina tietää, kun sen voi saada, vaikka ei ole koskaan röökiä vetänyt?

Onpas mukava kuulla, että joillakin on vielä rahaa polttaa viinaan ja naisiin. Ilmeisesti kotipolttoiseen viinaan ja vieraisiin naisiin?

Eipä ole näillä ansioilla varaa vähiä pennosia laittaa kumpaankaan. Kyllä jämti on niin!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.