Vs: JOEN SUU
Elä kuule Edinappula ala mulle! Minut piilottanet ovat kateellia minulle, kun ovat huonompia ja heikkolahjaisempia. Sinun piilotukset taasen johtuvat....no enpä viitsi sanoakaan....tai voihan sen sanoakin...eipä sittenkään...tai kuitenkin...ei sentään. Sikälimikäli.
Mutta asiaan. Saunasta tulin juuri ja eukon kanssa taas eli vieläkin. Pesi se vielä selän. Minunkin.
Koko päivän olin metsässä. Koivuja tein ja ajoin. Hitto, että meinasin jäädä kiinni moton jälkiin. Ihan sydäntä kylmäsi. Vain sillä kokemuksella, jonka omaan, kun olen ajokorttia saanut pitää vuodesta -72, sompailin vaikeat paikat.
Ajokortista tulikin mielensopukoihin, että onneksi en kärähtänyt silloin aikoinaan, kun ajelin poikasena ilman korttiakin. Nythän sen voikin jo paljastaa, kun rikos on jo vanhentunut. Mutta kerran kriminaali, aina kriminaali!
Hitto, että ottaa pattiin, kun tulle noita kirjoitusvirkheitä niin aljon. Johtuk tästä läpäristä. Eihän tälläiseen totutu, kun nappaimistö on keskelä konetta.
Ps. Kyllä kuiviakin naisia on. Sekin joka sammui sähkösaunaan ja kuoli ja sauna päällä koko viikonlopun sadassa asteessa. Kakskytkilloo oli kuulemma painanut löydettäessä.....