Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Joe, kumpaa on enemmin piilotettu ?
Sikälimikäli sanalliset heittosi ovat yhtä kuivia kuin vaikkapa se nainen polvillaan edessäsi, niin ymmärtäähän sen .

Jokainen on leikkinyt kirkonrottaa ja ollut piilossa . Minun tietäkseen kuivia naisia ei ole . No pankissa ehkä .

Elä kuule Edinappula ala mulle! Minut piilottanet ovat kateellia minulle, kun ovat huonompia ja heikkolahjaisempia. Sinun piilotukset taasen johtuvat....no enpä viitsi sanoakaan....tai voihan sen sanoakin...eipä sittenkään...tai kuitenkin...ei sentään. Sikälimikäli.

Mutta asiaan. Saunasta tulin juuri ja eukon kanssa taas eli vieläkin. Pesi se vielä selän. Minunkin.

Koko päivän olin metsässä. Koivuja tein ja ajoin. Hitto, että meinasin jäädä kiinni moton jälkiin. Ihan sydäntä kylmäsi. Vain sillä kokemuksella, jonka omaan, kun olen ajokorttia saanut pitää vuodesta -72, sompailin vaikeat paikat.

Ajokortista tulikin mielensopukoihin, että onneksi en kärähtänyt silloin aikoinaan, kun ajelin poikasena ilman korttiakin. Nythän sen voikin jo paljastaa, kun rikos on jo vanhentunut. Mutta kerran kriminaali, aina kriminaali!

Hitto, että ottaa pattiin, kun tulle noita kirjoitusvirkheitä niin aljon. Johtuk tästä läpäristä. Eihän tälläiseen totutu, kun nappaimistö on keskelä konetta.

Ps. Kyllä kuiviakin naisia on. Sekin joka sammui sähkösaunaan ja kuoli ja sauna päällä koko viikonlopun sadassa asteessa. Kakskytkilloo oli kuulemma painanut löydettäessä.....

Perskuta sentään! Aleksi on paikalla. Kohta se taas alkaa. Se vatvominen. Ei poika malta levätä näköjään.

Jaahas. Kpcomin " legenda jo eläessään " on näköjään piilottanut minut! Kysymyshän on tietenkin itse kuninkaasta, tuosta asiakirjoittajien ykkösnimestä ja verbaalisesta lahjakkuudesta, jota myös kiusallinen Napoleonkompleksi painaa koko ajan. Jokailtainen pituuskasvumittaus kun on jämähtänyt siihen metriinviiteenkymmeneen.......

Sinänsähän tuo tappina oleminen ei paljon vaikuta ainakaan hänen rakkauselämäänsä. Sitä kun ei ole muuta kuin itserakkaus.

Vilpittömästi ikävöiden!
JOE, legenda vasta kuoltuaan

Mites pilli meni ne kalamarkkinat? Onnistuitko paistamaan ankeriaan vai luikerteliko karkuun?

Minä ole kyl savustanut .Ai saatata oli kyse ankeriaasta . Minä luulin että on nahkiainen .

Ollaan sitten lakossa kun määrätään .

En ymmärrä miksi pitää neuvotella öisin . Omaan pussiin korvauksii.

Hitto ne mitään neuvottele saunoo ja ryyppää koko illan .

No niin ensmäinen lakkorokuli päivä on käytetty huviin ja hyötyyn .

Kävin pitkäripasessa katsomassa ettei saranat ruostu . Kävin kuuntelemassa toriparlamentii missä mennään.

Grillasin mailman parasta makkaraa . Hyöty on se että nuohoja kävi . Ihmettelen vaan kui voi maksaa lapissa sama homma 100 euroo enemmän .

Niin rahasta tuli mieleen .Lakkoavustus 40 ekee päivä . Revi siitä .

Herrat ne vaan kusettaa meitä työn orjia.

Mitäs helkkarin kusetusta ja työnorjuutta se on, että ollaan lakossa, eikä siis tehdä mitään ja kuitenkin saadaan 40 euroo päivässä? Siis tyhjäntoimittamisesta! Näillä metallin jätkillä on kyllä ylisuuret palkat aina olleet ja lisää vaan kinutaan, saamari. Wimilläkin veneet ja mökit Lapissa ja kaikki muutkin tyhjänpäiväiset ylellisyystavarat, kuten varmasti leipäkoneet ja muut turhakkeet, perskuta!

Mutta taas on tehty tänä iltana hommia hiki hatussa tai siis pipossa. Töistä tulin ja menin metsään ja sahasin ja pilkoin koivuja. Sitten tulin kotiin ja imuroin ja tamppasin matot. Siitä takaisin pihalle ja pilkkeitä pinoomaan. Just tulin sisään ja aukaisin tölkin olutta. Aaah, mikä autuus.

Sen vaan sanon, että tulee se imurinjohtokin lopulta vetävän käteen. Nytkin tuli. Mutta tietenkin parempihan se on totella kotihengetärtä. Pyssyy väleissä.

Ei juma! Melkien kaikki on piilottanut minut, mutta siltikin tällä hetkellä, kuten useinkin, JOEN topikki on luetuin KOKO kpcomissa!!!

Kiitos piilottajat saamastani luottamuksesta!

Ps. Erikoiskiitokset Timille, että muistaa seurata kirjoituksiani!

Minä kuulun metallin jätkiin .Paperihemmot ne saavat jos vaativat.

Joen se on eukon mökki. Mikä pipo oli päässä .

JOEN SUU sanoi:
Ei juma! Melkien kaikki on piilottanut minut, mutta siltikin tällä hetkellä, kuten useinkin, JOEN topikki on luetuin KOKO kpcomissa!!!

Kiitos piilottajat saamastani luottamuksesta!

Ps. Erikoiskiitokset Timille, että muistaa seurata kirjoituksiani!

Niin oli hämärää, että nyt pidin päässä sitä Pillin tuomaa mustaa pipoa, missä lukee VALOPÄÄ! Vanhin poikahan sen sinun lähettämäsi Haipipon varasti minulta.

No joo. Paperihemmot on aina olleet parhaiten palkattuja, vaikka suurimmaksi osaksi eivä tee mitään, vaan monitooreja kuikkuilevat. Tosin kohtahan niitä paperitehtaita ei Suomessa enää olekaan.

Metallijätkä muuten minäkin olin aikoinaan. Ja niin hemmetin hyvä hitsari. Kempin suikassa ainakin luki, että " huonoja hitsareita ei ole. Toisilla vain on paremmat koneet ". Migit vasta tuli silloin ja puikkohommilla pääasiassa mentiin. On mulla kyllä nytkin pikkuinen puikkokone kotona. Kolomenpiikin puikko sillä tasasuuntaajalla vielä palaa.

Eihän minulla Timin kanssa mitään onkelmia ole. Timillä vain on yksi iso. Nimittäin minä!

Toivotaan kuitenkin, että Timi vielä heltyisi, ennen kuin ehditään mennä autuaammille koriskentille. Ihan hyvä jätkä se Timikin varmasti on. Vähän jäykkä tosin.

JOEN SUU sanoi:
Perskuta sentään! Aleksi on paikalla. Kohta se taas alkaa. Se vatvominen. Ei poika malta levätä näköjään.

Sekään ei ole kertakaan käynyt täällä .

Tarkotatko sie sitä Tikin smooltoolkkii? En oo kuullu.

Mutta tänäänkin tuli töissä migillä hitsattua, kun tein kaverille postilaatikkotelineeseen jalat. Sinkittyy piru olivat.

Ei muuten tahdo enää nähdä hitsata tarkkoja hommia. Maakaasuputkia ja atomivoimalaputkia sentään vielä voisi vedelläkin. Ainakin venäjällä, kun siellä ne toleranssit ovat vähän väljempiä.

Mutta kuten sanottua ja todettuakin, niin meikäläinen on sellainen monitoimimies, että kaikki hommat onnistuu. No yksi ei kuitenkaan. Nimittäin lapsen synnytys voisi olla aika vaikeaa?

Vieläkö ollaan johdossa? No johto sen kuin vaan näköjään kasvaa. Eikö näille asiakirjoittelijoille ja -lukijoille riitäkään koriksen seuraaminen, kun pitää täällä meidän höpelöitten seurassa notkua?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.