Vs: JOEN SUU
Kuninkaita tulee ja mene, mutta me vaan wimin kanssa porskutellaan. Piilotettuna tai ei.
Mutta jokohan alkoin meikäläisen lähtölaskenta. Perjantai-iltana nimittäin alkoi sellainen huimaus, että piti ihan eilen köydä lekurilla Tikkamäellä. Mittään suurempaa vikkaa eivät kuulemma löytäneet, kun sen, että ilmeisesti tasapainoaisti on jonkin verran siirtynyt paikoiltaan. Huomasihan tuon kyllä itsekin. Valehtelivat vielä, ettei ole mitään vakavaa....
Jos siis näette minun tulevaisuudessa hoipertelevan ja kaatuilevan, niin se ei AINA välttämättä johdu alkkomahoolista....
Pikanttina ja hauskana kuriositeettina lisättäköön, että minut on piilottanut muuan Jupi, joka on ollut jäsenenä muutaman kuukauden ja itse osallistunut keskusteluihin vain kerran tällaisella viestillä: -edit-. Näköjään itse kuuluu asiakirjoittelijoiden aateliin ja hyvä syy siis piilottaa minut. Ei hyvää huomenta! Toki olen voinut loukata tietämättäni hänen herkkiä tunteitaan?
Milloinkahan muuten ystäväni Timi vapauttaisi minut? Kun nimittäin melkein kaikki ukilaiset ovat minut piilottaneet, niin tuskinpa kirjoittelen haitten peleistä heikkotasoisia raporttejanikaan. Mitäs turhia, kun niitä kuitenkaan ei kukaan siellä lue?
No ehkä ainoan ukilaisen herrasmiehen eli wimpulan takia....