Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Näin toissayönä unta, että Urho teki konkan. Yleensähän enneuneni ovat aika hyvin pitäneet paikkansa. Ja kun taas ehdin jo maksaa kuukausimaksun. Meniköhän murriin persiiseen?

Se on varmaankin tämä ilmastonmuutos, joka sen aiheuttaa. Minä luulin, että jäänmurtajien toiminta rahoitetaan osittain verovaroilla.

Kyllä sitä on yksityistenkin, ainakin meidän rikkaimpien, kannettava oma kortensa kekoon. Mites sitä muuten päästään kotioloja nopeasti karkuun Ruottiin tai Virroon?

Mutta parempi konkkakin kuin mukki.

Miks pitää mennä karkuu Ruotsiin volvolla ja estiin bemarilla .

Mutta taas lähetän teille terveisii .Syysmarkkinoilta täältä ugista .

JOEN SUU sanoi:
Näin toissayönä unta, että Urho teki konkan. Yleensähän enneuneni ovat aika hyvin pitäneet paikkansa. Ja kun taas ehdin jo maksaa kuukausimaksun. Meniköhän murriin persiiseen?
Ei mennyt JOE, ei mennyt.

Elä oo varma. Joskus ne menee niin huomaamattomasti vaikkapa nukkuessa tai sammuksissa? Suorita siis lisätutkimuksia! Voit olla 16.95 rikkaampi?

Mutta kyllä taas meitä vähempiosaisia höynäytetään. Luin nimittäin tuossa aikaisemmin jo sellaisesta, että Ilomantsissa olisivat ampuneet Panta-Karhun. Heh, heh. Eihän niitä täälläpäin ole. Eikös ne ole jossain Aasijan mailla, missä ne syövät vain bambua? Tietääkseni Ilomantsissa sitä kasvaa aika niukalti.

biison

Oletko Joe huomannut että Valavuori kiilasi johtoon lukijamäärissä. ;D ;D ;D

Joo. Sehän aina kiilailee itsensä eturiviin ohi muiden. Aleksihan ilmoittaa aina rakastavansa yhtä lajia, josta täällä ei saa kirjoittaa, mutta itseään se eniten rakastaa.

Mutta on minulla vielä selkeä johto, koskapa Ylläpito muutama vuosi sitten otti minulta jemmaan 50,000 viestiä, kun alkoi kuulemma joku hemmetin serveri täyttyä liian nopeasti. Siinä hävisi varmaan kymmenkertainen määrä lukukertojakin. Ei Aleksi koskaan saa minua kiinni, paitsi sitten, kun minulla on lappu varpaassa.

Ja sitä paitsi Aleksi imi vielä tuttipulloa, kun minä olin jo täällä. No eihän se vieläkään paljoa siitä ajasta ole kasvanut ja miehistynyt.

Niin. Täällä puhuttaisiin kyllä siitä yhdestä, mistä tuolla muualla saa puhua. Missä siitä saataisiin puhuakin, niin siellä siitä ei puhuta, joten nurinperinkuriseksi on tämä mennyt. Muuta sanoa en voi ja vaikka voisinkin, niin en sanoisi, koska eihän kaikkea saa sanoa joka paikassa.

Niin ja tuolla ylempänä topiikissa Aleksi ja Suomipiippiippiippiippiip puhutaan paljon sananvapaudesta, jota ei kuulemma kuitenkaan ole. Edes Suomessa, vaikka pitäisi ihan lainkin kirjaimen mukaan olla.

Tässä osiossa taasen on sananvapaus, mutta ei sitten kuitenkaan yhden sanan.

Eläpä tässä sitten jumalallisesti, oikeudenmukaisesti ja myös laillisesti!

Ette varmaan tiedä se 70-luvun seinäkello . Missä luki varmaa Valmet Fort sun muuta.

Niin sitä korjasin .enää

Koneisto on kunnossa .
Mutta se lyijyvalupaska oli murtunut .

Ei tule enään oikeeta ääntä.

Katsokaa kaikki .Paitsi miinun ja Joen Jiirin piilottaneet . No Haadesta ei loe kukaan piilottanut myös sorsapilli .

Melkein vartin päästä tulee tähdenlentoja aivan valtavasti . Eli pitää mennä ulos saakka katsomaan taivasta .

Ja toivokaan että kunigas päästää pannasta .

Kuninkaita tulee ja mene, mutta me vaan wimin kanssa porskutellaan. Piilotettuna tai ei.

Mutta jokohan alkoin meikäläisen lähtölaskenta. Perjantai-iltana nimittäin alkoi sellainen huimaus, että piti ihan eilen köydä lekurilla Tikkamäellä. Mittään suurempaa vikkaa eivät kuulemma löytäneet, kun sen, että ilmeisesti tasapainoaisti on jonkin verran siirtynyt paikoiltaan. Huomasihan tuon kyllä itsekin. Valehtelivat vielä, ettei ole mitään vakavaa....

Jos siis näette minun tulevaisuudessa hoipertelevan ja kaatuilevan, niin se ei AINA välttämättä johdu alkkomahoolista....

Pikanttina ja hauskana kuriositeettina lisättäköön, että minut on piilottanut muuan Jupi, joka on ollut jäsenenä muutaman kuukauden ja itse osallistunut keskusteluihin vain kerran tällaisella viestillä: -edit-. Näköjään itse kuuluu asiakirjoittelijoiden aateliin ja hyvä syy siis piilottaa minut. Ei hyvää huomenta! Toki olen voinut loukata tietämättäni hänen herkkiä tunteitaan?

Milloinkahan muuten ystäväni Timi vapauttaisi minut? Kun nimittäin melkein kaikki ukilaiset ovat minut piilottaneet, niin tuskinpa kirjoittelen haitten peleistä heikkotasoisia raporttejanikaan. Mitäs turhia, kun niitä kuitenkaan ei kukaan siellä lue?

No ehkä ainoan ukilaisen herrasmiehen eli wimpulan takia....

No terve vaan Sanni! Ja kiitos! Vielähän sinäkin käyt täällä pilkistelemässä. Ihan ikävä on ollut.

Oma jaksaminen on kyllä niin ja näin. Eipä taida olla talven yli jätettävää?

Keitoo ruusun marjat .

En tie voiko laittaa viiniin.

Otsalampu on kova sana .

Joe hei..

Mikä se ammattinimikkeesi olikaan.. Kiveksien veistelijä(kö) ?
Kun eihän se kivenveistäjäkään voi olla, Aleksis Kivi kun on katsos kuollut. Elämme 2010-lukua.

Hullued sanoi:
Joe hei..

Mikä se ammattinimikkeesi olikaan.. Kiveksien veistelijä(kö) ?
Kun eihän se kivenveistäjäkään voi olla, Aleksis Kivi kun on katsos kuollut. Elämme 2010-lukua.

Edi josku me ollaan melkein ylpeitää. ;D . Sinusta.

Edi hei! Mikäs se ammattinimikkeesi olikaan? Piponkiristämä rumpali, vai?

Mutta joo. Ylpeitä ollaan, eikä peljätä edes sitä, että se käy kuulemma lankeemuksen edellä?

Lankeemisesta tulkini mieleen, että näin tässä yhtenä päivänä niin kauniin naisen, että olisin ollut ihan valmis " lankeemaan hänen etehensä polovillensa ", kuten tiernapojissa ennen vanhaan laulettiin.

Tiijä nyt tuota, onko otsalamppu kova sana? Mutta pelkkä otsa ainakin?

Elä poikaa kiusaa hyvä et on pipo missä pitää sitä . Tiedä sun lankeemisista onko se järkevää .

Eikö se olis parempi että se kaunis nainen olis sun edes polvillaan .Enkä nyt ajattele sitä .

Vaan pääsekö ylös .

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.