Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Oletko ajatellut jos saunan poltat missä kylvet . Ja mökki . On paikalisella vpk säpinää .

Alan käydä uimahallilla kylpemässä, niin kuin muutkin spurgut. Ja mökin hiilloksella vielä paistan viimeiset makkarat.

Mutta nyt Susirajan Sulttaani vaikenee.

Ai jos käydään uimassa ollaan spurkuja . Entä jos hiidetään putkessa ja saunotaan . Entä talvella jos käy avanossa . ;D

Jos hiidetään putkessa, niin ollaanko silloin hiihtohiisiä? Vai joku muu putki kyseessä? Niinkuin jos on semmoinen nestepitoinen putki ja nautintoaineiden tyrehtyessä alkaa silleen kansanomaisesti ns. keittämään niin sitäkö hiidetään putkessa kuitenkin meinaa? Koff tyrehtyi, haen uuden.

Jos ruvetaan keittämään . Täällä luulen että moni ei tiedä .No Joe . Että mitä se tarkoitaa . Enkä tarkoita nyt nokipannukahvii .

Juu. Keitetty on aikoinaam montakin kertaa ja kokeillen kotitarpeiksi, Ja on keittoa sitten joskus otettukin omiksi tarpeiksi.

Noista putkista en paljoa tiedä. Paitsi niistä, joista valuu jotain ihmeainetta. Ja tietenkin pakoputkista. Meillähän kaikilla on sellainenkin kapistus. Ainakin armeijassa. Siellä kun ne kapitulantit aina huusivat, että " kädet pois pakoputken päältä! "

Mutta niin se meni tämänkin päivän valoinen osuus ja metsätöissä, kuinkas muuten. Kyllä muuten maistui sauna hyvälle. Ulkoisesti siis. Enhän minä sentään saunaa syönyt. Parit nakit vain.

Pimeyttä edelleen Finlandiassa.

Kyllä on tämä maa sekoja täynnä. Ammuskellaan yleisillä paikoilla viattomia ihmisiä. Sytytetään rakennuksia tahallaan tuleen. Puukkojen kanssa heilutaan nakkikioskin edessä ja kaduilla. Syyttämiä potkitaan päähän ja ohikulkijoita lyödään kysymättä turpaan. Kohta on itsekin otettava jotain kättäpitempää mukaan, kun lähtee ulos. Minua ei nimittäin lättähatut, rööriroopet, rosmot ja huumehörhöt yllätä. Kyllä jämpti on niin.

Pimeyttä mutta ei valittamista .

Jos vaikka asui hämeessa . Siellä on jonkun järven vesi oli muuttunut viinaksi .

No kalat kummiskin olivat kuoleet maksakirroosiin .

2cfpq8.jpg

Asiakeskustelulle :peukkuylös:

Mikä helkkari näitä jätkiä oikein vaivaa? Vaivaudutaan piilottamaan kyllä, mutta silti luetaan kuitenkin kaikkien piilotettujen kirjoitukset ja notkutaan vielä täälläkin vinoilemassa, kun niin mielenkiintoinen tämäkin topikki tuntuu olevan. Ei hyvää päivää ja yötä!

Totta kai täällä on hyvä olla, mutta ihmettelen vain sitä, että miksi kuningaskin keskustelee koko ajan kanssasni ja vastailee minulle, vaikka on minut piilottanut? Eikö se tunnu hiemän oudolta? Ja tyhmältä?

Mutta sitten jälleen kerran asiaan.

Nykyaikana kaikki tuotteet alkavat olla äly-sanalla alkavia. On älypuhelinta ja ties mitä. Uusin on sitten älysänky. Mainoksessa kehutaan, että älysänky kertoo sinulle aamulla, miten olet nukkunut. Ei herran jumala sentään! Senkö se kertoo!
Hyvähän se tietenkin on sekin, mutta ainakin minä tiedän aamulla herättyäni tasan tarkkaan, miten olen nukkunut. Hyvin tai huonosti. Ei siihen mitään kallista älysänkyä tarvita.

Se on sitten jälleen perjantai ja yksi viikko lähempänä kuolemaa. Onneksi eivät vielä ole keksineet sellaista älykonetta, joka kertoisi sen tarkan kuolinajan.

Susuirajan Sulttaani-JOE

Niin ei siinä äly sänkyy tarvita jos eukon vieressä yrittää elpyy.
Ja kuorsaa . Sohvalta heräät .

Ei tämä väripohja suuremmin toimi; ihan kuin olisi edessä tuoppi jotain vettä plus hyytelöä. Mutta ehkä joku värillinen feng shui-suunnitelma forumin alasajamiseksi?

Mutta tästä onnettomasta incidentistä eteenpäin: ei ole älysänkyy vaikka mitä tekee. Olkipatja ja tallin pankholla rapsuthellen edespäin.

Haades sanoi:
Ei tämä väripohja suuremmin toimi; ihan kuin olisi edessä tuoppi jotain vettä plus hyytelöä. Mutta ehkä joku värillinen feng shui-suunnitelma forumin alasajamiseksi?

Mutta tästä onnettomasta incidentistä eteenpäin: ei ole älysänkyy vaikka mitä tekee. Olkipatja ja tallin pankholla rapsuthellen edespäin.

Mitä jout.

Siis edellinen liittyi sun edelliseen. En mä mihinkään ole joutunut, mutta vedätetty sinne kaikesta huolimatta. Korkkikin pulpahtaa pinnalle aina ajallaan.

Haades sanoi:
Ei tämä väripohja suuremmin toimi; ihan kuin olisi edessä tuoppi jotain vettä plus hyytelöä. Mutta ehkä joku värillinen feng shui-suunnitelma forumin alasa.

Haades tätä tarkoitin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.